April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff marleen wat een dag!!
    En ik kan me voorstellen dat je zowat een hartverzakking hebt gehad!!
    Gelukkig is deze dag achter de rug en kunnen jullie nu weer ff de dagelijkse routine oppakken.

2. Bri

Bri Niet meer actief

ocharme..
    gelukkig hebben ze wel een biopt kunnen nemen, dus hoeft hij niet nog een keer onder narcose.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Marleen, wat een rotmanier om het zo te vertellen. Maar gelukkig hoeft hij niet nog een keer.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Prachtige banner Mams.

Marleen, merk je nu aan Luuk ook dat je naar het ziekenhuis geweest zijn en hij onderzoeken heeft gehad?

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0

Jij hebt ook een erg leuk onderschrift gemaakt van Jochem trouwens!

Ja, ik merk aan Luuk dat hij anders is. Niet qua karakter/gedrag, want hij is gewoon heel vrolijk. Hij heeft normaal 1x per dag ontlasting en nu wel een keer of 6 a 7. Ik snap er niks van. Was meteen al na het onderzoek terwijl ik juist dacht dat zijn darmen helemaal leeg zouden zijn dus ik had de komende dagen juist minder ontlasting verwacht. Verder is hij ook weer aan het spugen dus de voedingspomp staat nu een stuk langzamer. Hopen dat dat weer snel over gaat. Het ging juist zo goed qua spugen.

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dank je. Had Jochem z'n site aangepast. En aangezien die andere banner als zo oud was, heb ik maar ff een nieuwe gemaakt voor hier.

Hhmm vreemd... net alsof het geholpen heeft dat ze in z'n darmen bezig zijn geweest. Wel balen dat het spugen nu weer veel erger is. Wanneer moeten je weer terug?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Er wordt een telefonische afspraak ingepland voor de eerste week van juli met onze eigen kinderarts. We krijgen dan de uitslag van de biopten en dan zal er ook vast een poli afspraak ingepland worden. Ik kan overigens ook altijd mailen met de kinderarts. Luuk heeft overigens geen diarree of zo. Ik kan het verder ook niet verklaren waarom het nu ineens weer zo anders is. De late voeding van gisteravond heeft hij ook weer zo erg gespuugd en de voeding er voor ook. Vandaag gaat het tot nu toe goed, misschien doordat de pomp nu heel langzaam staat (man had m gisteren gewoon op de gebruikelijke stand gezet)

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben gisteren naar een workshop schminken geweest op de peuterspeelzaal. Erg leuk! Ik heb Roel beloofd hem zo te gaan schminken als tijger.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben benieuwd of er wat uit die biopten komt.
    Oh wat leuk een workshop schminken. Haha... kan jij bij de volgende meeting iedereen schminken. :D

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WAT leuk zeg ,dat schminken! Zou ik ook wel willen kunnen hahaha.

Corina dankje! jij heb ook een mooi onderschrift!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen wat vervelend dat luuk nu weer zo spuugt. Hopelijk word dat snel minder.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Dag dames, ben ik weer (even).
    Vanmorgen heb ik eindelijk maar weer eens gehoor gegeven aan een oproep om bloed te komen geven. Ben nog steeds erg moe en zag er dus tegenop. Maar ja, het zou me wel kunnen helpen weer helemaal mezelf te voelen als ik dit nu weer zou kunnen doen.
    Hb was dik in orde (8,0) en bloeddruk lekker laag (95/60, heel gewoon voor mij, maar voor hen wel een indicatie dat ik extra bouillon moet krijgen en liggend moet doneren, leuk hoor je wordt altijd in de watten gelegd daar ;)). Het ging hartstikke goed en ik ben eigenlijk gewoon heel erg trots dat ik weer actieve donor ben.

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Diep respect voor mensen die bloed doneren. Ik wordt altijd op het kinderbedje gelegd als ze ook maar een buisje bloed moeten tappen. Ik trek helemaal wit weg, pure angst denk ik.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat is het hier rustig zeg!

Net een last-minute geboekt voor a.s. vrijdag. Doordat het met Luuk allemaal zo onzeker was hebben we het tot het laatst uitgesteld. We gaan een weekje naar Weerterbergen. Ik hoop dat het een beetje leuk is. Ach we vermaken ons wel. Fijn om er toch even tussenuit te zijn.

@Bri: Beetje late reactie, maar erg goed dat je bloed doneert!

Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Lekker hoor Marleen, dat je er even een weekje tussen uit gaan. Even lekker een weekje alleen maar tijd voor z'n viertjes, heerlijk. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.

Is nu echt ineens heet hè. Maar wel lekker.
    Zit al heel de middag buiten met Jochem. Lekker spelen met z'n waterpistolen, geweldig vind ie het

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...

oh wat is het warm zeg, bah, tis hier altijd alles of niks:(

Breng me oma vanavond naar huis, dus dan weer wat meer tijd voor jullie! knuffels

17. Zeepaardje

wat een rust...

nou hier onweert het nu onwijs:)

sem slaapt lekker door, mooi ventje:)

Morgen naar de vk toe!

knuffels

18. Bri

Bri Niet meer actief

hier ook sinds een uurtje regen en in de verte wat onweer, eindelijk! hoop dat het morgen minder benauwd is, ik vind het maar niks zo.

19. Zeepaardje

bri dat hoop ik ook zeg! oh hier me toch ook onweer en regen, sem slaapt lief door:)

20. Bri

Bri Niet meer actief

betti is net weer in slaap gevallen. daarvoor moest ze huilen (meer jengelen) ze is zó moe maar volgens mij heeft ze het te warm. het is nu nog steeds 28 graden bij haar op de kamer... arme kleine!

hopelijk kan ze nu wel verder doorslapen, anders haar bedje maar ergens anders neerzetten (al is het op de gang niet veel beter dan op haar kamer, maar misschien helpt één graadje minder ook al)

Deel Deze Pagina