Even gauw bijgelezen maar niet veel onthouden. Even melden dat er hier nog geen babynieuws is. Heb al wel een aantal dagen voorweeen maar nog niet regelmatig. Hoop dat ons hummeltje niet lang meer op zich laat wachten.
hier trouwens zojuist het potje opgeruimd Meneer gebruikte hem niet meer, dus nu op de wc... alleen 1 nadeel die deur moet en zal op slot gaan, pff!
H25....nou de kleine laat wel op zich wachten. JAAAAAA......Eva heeft haar zwemdiploma A. Weer een mijlpaal. Nu snel slapen want straks weer een vroege dienst....pfffff Ben nu net terug van werk.
Was een kort nachtje ......lag op de wekker en kon niet meer slapen. Dacht ga er maar uit. Nu wachten tot 06.00 om richting werk te gaan. Fijne zondag.
pfff, nou ben nog niet beter hoor. De koorts is weg, gelukkig, maar heb nog steeds een hoofd vol met watten en ben zo verkouden als ik weet niet wat. Keelpijn, rugpijn, buikpijn zo af en toe. Waardeloos hoor. Schoonouders hebben de kindjes nog een nachtje extra gehouden, ze worden straks thuisgebracht. H25, 40 weken precies vandaag. Hopelijk komt je kleintje gauw! Bij Betti had ik ook dagenlang voorweeën, vond het zo onduidelijk allemaal. Bij 40+1 kwam het écht op gang, maar het duurde nog lang voor ik het zeker wist dat dit voor 't echie was, 't was zo anders dan met Deane. Sterkte, het duurt nu echt niet lang meer. Kwebbel, hier ook nog een felicitatie voor jullie knappe waterratje. Goed hoor!
Even een berichtje vanaf ons vakantie adres. Booky is vandaag langs geweest met haar drie mannen. Was erg gezellig. De kids hebben erg leuk samen gespeeld. We zitten op een zeer kindvriendelijk park met veel speeltuinen e.d. @H25: Heel veel succes en sterkte! @Bri: Balen dat je nog niet echt opgeknapt bent. Beterschap!' @Kwebbel: Hoera voor jullie grote meisje! Altijd weer een moment om trots op te zijn als ze een diploma halen.
H25 oh spannend meid. Kwebbeltje wat goed zeg van Eva zwemdiploma A. Lijkt me toch wel een hele rust als ze een zwemdiploma hebben. Enne jij was er vroeg bij vanmorgen. Bri beterschap meid. En hoe gaat het trouwens met je neefje waar je het laatst over had?? En meiden stuiter stuiter, Jill doet deze maand mee met baby van de maand en ze staat gewoon bovenaan trotse mama Maargoed we zitten pas op de 3de van de maand dus er kan natuurlijk nog heel veel veranderen.
@Isra: er valt niet veel te zeggen nog van m'n neefje. Hij is in elk geval thuis, en als hij 3 mnd oud is moet hij terugkomen voor een nieuwe MRI. Ze hebben voor het ontslag uit het zkh nog een scan gedaan waarop aanwijzingen te zien waren dat de hersenbeschadiging nog wat omvangrijker was dan ze in eerste instantie al dachten. Maar hoe en wat precies, gaan ze bij 3 mnd verder onderzoeken.
* heb even bijgelezen * iedereen fijne vakantie! wolfje fijn dat de echo goed was, wat een opluchting!
h25 spannend meid, hoop het voor je! mielenl; bedankt voor je lieve reactie knuffel voor jou! bri beterschap meid marleen klinkt gezellig! all; morgen dagje attractiepark slagharen, lekker genieten
wolfje, veel plezier! pas je nu wel op met de attracties, ook daar hebben ze er volgens mij wel wat die worden afgeraden voor zwangeren (en je bent nu ook weer een stukje verder). H25, zet 'm op! Ik hoop het ook voor je dat het nu écht doorzet. 't Kan ineens razendsnel gaan, dus zorg dat de camera standby is voor de eerste plaatjes!
Hai! Daar was ik weer even. Drukke dagen/weken gehad, maar nu nog 1 dag werken en dan gelukkig vakantie. Kwebbel, bedankt voor de foto's van de meeting. Gefeliciteerd met het zwemdiploma van Eva! En idd, als er allemaal andere gasten zijn zou ik gewoon hetzelfde jurkje aandoen. Marleen, hoe is het met Luuk? Wanneer is de volgende afspraak nu, jullie zouden toch deze week de uitslag van de biopten krijgen? En lekker, een weekje weg. Hier ook een (geleende) dakkoffer, wel makkelijk idd. En leuk dat Booky er ook even was. Mams, al druk met de babykamer lees ik . Isra, fijn dat het zo lekker gaat met Jill! En ik had ook al gestemd haha, leuk dat je bovenaan staat. Wolfje, oeh lekker Spanje! En hier met J ook babymassage gedaan, was erg leuk. Bri, alweer een beetje opgeknapt? H25, spannend! Hoe is het nu??? Ben benieuwd. Corina, wat een mooi onderschrift heb je toch. Mielenl, leuk dat je weer even langs komt! Knuf voor jou.. Hier alles goed. J slaapt nu niet meer overdag, is lekker bijdehand en kletst ons soms de oren van het hoofd . Erg leuk allemaal. En M begint te kletsen, doet af en toe een paar stapjes los.
Hoi lieve meiden... IK ben zooo moe...wil echt naar bed... dus even een ego verhaal, ben er morgen wat meer Slagharen was super genieten, we hadden ook zulk mooi weer, ben alleen verbrand Heerlijk kersenbollen op en sem lekkere krentenbollen haha.. Thuisgekomen, lekker wezen douchen met sem en toen hup naar bed Inmiddels was het half 9 en ik wou ff filmpje kijken Dus nu wens ik jullie een fijne nacht toe en tot snel trusten allemaal, kus!