Nou hier nog geen babynieuws. Allemaal voorweeen gehad. Vannacht zelf 3 uur achter elkaar maar het zet niet door. Afwachten dus.
Nou ik zal zeggen, ben een beetje beurs van onderen. Ook ben ik door de slechte nachten moe in benen en armen dus moet me echt ergens toe zetten. Maar goed om het maar positief te bekijken. Ze laten het niet langer als 1,5 week meer zitten en ook ons kindje komt er wel uit. Even doorbijten dus maar en hopen dat de echte bevalling zich snel aandient. Ga lekker even bijrusten nu in de bank. Alyshia zit vandaag op het dagverblijf dus heb lekker de handen vrij.
Hang in there! Misschien een teleurstelling dat je zelfs na een paar uur voorweeën nog niet aan het bevallen bent, maar je moet maar zo denken dat je lijf zich goed aan het voorbereiden is. Neem idd lekker even je rust, nu het nog kan.
H25 meid het duurt nu echt niet lang meer. Zet hem op! Wolfje leuk om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad! Boni lekker hoor dat Je meiden het ook zo goed doen! Hier zijn we echt met zijn alle aan het aftellen naar de vakantie, we hebben er zoveel zin in! Heerlijk een week lang lekker met elkaar en allemaal leuke dingen doen!
Deane is met papa naar de bioscoop.... Cars 2 kijken. Hij had er zó een zin in. Ben benieuwd hoe hij het vindt.
Bri wat ontzettend leuk samen met papa naar de bios! Hij zal wel grote verhalen hebben als hij thuis is!
Geweldig Bri. Wij proberen van 't weekend te gaan. Isra, heerlijk om met z'n allen uit te kijken naar de vakantie. Wij gaan pas halverwege september. Maar gaan eind juli een lang weekend naar Hoenderloo en dan ook naar dolfinarium, apenheul en koningin julianatoren. En hebben daar ook heel veel zin in! H25, dacht dat er babynieuws van je was, dus snel ff gekeken. Maar helaas. Hopelijk zet het snel door. Boni, heerlijk hè zo'n kletskous bij je. Zijn de kiezen al een beetje door bij M? Kwebbeltje, slaapt Tijn nog zo lekker in z'n mooie bed?
H25....succes meid! Bri...wat leuk. Zijn ze alweer terug? Corina...ja is nog geen één keer zomaar z'n bed uit gekomen. Maakt prima nachten. Leuk zo'n weekend tussendoor. Apeldoorn is van ons uit een half uurtje en wij gaan ook wel eens naar de julianatoren. Erg leuk. Isra...waar gaan jullie heen? Hier ook zin in vakantie. Btw....wat een goed artikel zeg. Super
Ze zijn onderweg terug. Deane heeft het goed uitgehouden, alleen viel hij in slaap nog voor ze de parkeergarage uit waren. Ben benieuwd naar zijn verhalen zometeen!
lieve meiden vanmorgen boodschappen gedaan, en vanmiddag met sem naar de kapper geweest... heb zelf me haar lekker kort laten knippen en paars laten verven Thuisgekomen eten voorbereid en wou nu bijlezen, maar kom er achter dat waarschijnlijk mijn kleurenkaart kapot is, kan nauwelijks wat lezen... Morgen ermee naar computerland... hopelijk kunnen ze het repareren... knuffels en tot snel weer
Bri...owww hoe lief dat hij direct in slaap viel. Ben ook benieuwd naar zijn verhalen. Wolfje...wow paars haar...haha je hebt dan denk ik wel vaker een andere kleur Balen van je computer. Hoop dat het makkelijk te maken is.
Hoi meiden, hier weer een berichtje uit ego land.vanmorgen ineens zwaar ongesteld terwijl ik dacht (nav ovulatie tests) vrijdag mijn ei gehad te hebben. Dus toch maar even een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, ik kan morgen terecht.ik ga deze gelegenheid maar gelijk aangrijpen om andere meds te vragen, ten slotte zijn we intussen alweer anderhalf jaar aan de clomid. Laatste strohalm.
Mielen succes bij de gyn. Hopelijk kan hij iets voor jullie betekenen! Wolfje paars whoe heftig!! Kwebbel we gaan een weekje naar Drenthe naar Hof van Saksen erg veel zin in! Hihi tel net zo hard af als Ryan nog 2 nachtjes slapen. Ja leuk artikel hè, ben er zelf ook trots op! Corina kan me voorstellen dat je ook zin hebt om naar Hoenderloo te gaan even lekker er tussenuit met je gezinnetje!
Mielen....dikke knuf. fijn dat je vandaag al bij de gyn terecht kan. Succes meid. Isra....heerlijk hoor.
Net terug van de gyn, en vanaf volgende maand ben ik een spuit-junkie! Op de echo zag alles er goed uit, ik heb inderdaad mijn menstruatie nu. Nu dus een maandje zonder hormonen en daarna hopelijk gauw goed nieuws
@kwebbeltje; nee eigenlijk niet heb het altijd eigenlijk me eigen natuurlijke kleur, donkerblond @laptop; is nu mega sloom, ze hebben software gewist naar krijgen er niet de goede op. nu als ik met vakantie ga, laptop brengen. @mielenl; nou meid, hopelijk doet dit maandje rust jullie goed en gun het jullie zo om zwanger te zijn van een plakbaby! S6 meid! @all; hier gaat het verder wel goed... sem is heel erg lief, elke morgen zijn hoofd op me buik en een kusje erop en zegt dan ohh baby jij bent lief benieuwd of hij daar in dec nog zo over denkt Hij kan zich heel goed vermaken en is heel de tijd lief aan het spelen... luisteren gaat ietsjes beter... van de week waren we met me ma weg. heb hem 3x gevraagd ga je bij oma of bij mama op de fiets...ik kreeg geen antwoord dus fietste weg... (niet bij drukke straat hoor) hij kwam krijsend en schreeuwend achter me aan... tja hallo dan moet je maar eens antwoord geven hoor... kan hem thuis ook 20x wat vragen nooit geen antwoordt, was het zat...en sindsdien gaat het goed haha