Wat een toestand Marleen. Heftig hoor, dat gal spugen enz. En wat goed van Roel, hoera! Noa is ook zo goed als zindelijk, maar vandaag had ik de volle laag, en het was geen plasje... Het zat echt overal! Getsie derrie! Riep ze keihard haha.
H25...gefeliciteerd met jullie dochter. Marleen...welkom terug Applaus voor Roel. Arme Luuk, kan hij van de pijn niet misselijk zijn? Nikita...knap van je meisje hoor.
Ik ken gal spugen vooral van moeten overgeven terwijl je een lege maag hebt. Is inderdaad naar en doet nog pijn ook... Arm, arm jochie toch. En wat een knappe broer heeft hij. Nicky, wat goed van Noa. Da's een vlotte tante (en dan mag ze best een ongelukje hebben, maar jekkes is het wel ja). Ik kom net terug van etentje, in Utrecht. Was erg lekker! Ga zo naar bed, maar wilde ff kijken hoe het hier was.
Ja, ze is snel. Sneller dan dat ik eraan toe was eigenlijk... Maar ze is net haar moeder: Wat ze in haar kop heeft, heeft ze niet in haar kont. Dus als zij iets van Jari ziet, en ze haalt in haar hoofd dat ze dat ook wil kunnen, dan moet het gebeuren ook. Dus mevrouw wil ook liever niet op het potje maar op de wc. En ze wil geen wc verkleiner... En niet vastgehouden worden. Dat doet ze zelf wel vindt ze. En het erge is: Ze kan het ook nog! Een hele strijd hier om voor de nacht haar luier weer om te krijgen... Krijg je een nieuwe afspraak Marleen, voor het gal spugen? Hoe gaat het vandaag? Fijn dat je etentje lekker was bri!
@Nikita: Ik moet wel een beetje lachen om je verhaal. Wat heb je een heerlijk eigenwijs meisje! Roel wil ook alleen maar op de wc en zonder verkleiner. Vandaag mailcontact gehad met de kinderarts, maar we zijn er niet veel wijzer van geworden helaas.. Ze heeft een verhaal getypt over spugen in het algemeen, maar niet over het spugen van gal. Ook heb ik een soort bobbel ontdekt op de schedel van Luuk ter hoogte van de fontanel. Die was bij Luuk al extreem vroeg dicht. Nu lijkt er een bult op te groeien op die plaats. Het is hard dus volgens mij is het bot, net of het de schedel aan het vergroeien is. Ik ga nu ook twijfelen of de schedelnaden nog wel open zijn. Net de sonde er weer in gedaan. Luuk was weer zo overstuur en is nu nog niet rustig. Even aankijken en anders maar weer naar boven.
Jeetje Marleen het houdt maar niet op bij jullie hè. Jammer dat je niet veel wijzer werd van het antwoord van de kinderarts. H25 gefeliciteerd met jullie dochter! Corina, bedankt voor de plaatjes! Sjonge...vandaag alweer een jaar geleden dat ik positief testte van mk nummer 1 en vrijdag d-day van mk 2. Wat gaat dat toch verschrikkelijk snel!
Marleen, pfff het houdt inderdaad maar niet op bij jullie. Mielenl, graag gedaan hoor. Heb nu weer nieuwe dubbele dus laat maar weten welke je nog moet. Jeetje alweer een jaar geleden van je mk. Zal dan toch wel een beetje een rare dag voor je zijn. Nikita, het is echt een meid met pit hè. Lekker een eigen willetje.
Vanmorgen vroeg belde de kinderarts van het WKZ al naar aanleiding van mijn mail van gisteravond. Ze wil hem straks zien dus we gaan weer richting Utrecht. De combinatie van gal spugen en nu die bobbel op zijn hoofd zit haar niet lekker dus ze wil dat er naar hem gekeken wordt. Vind ik zelf wel fijn. @Mielenl: Confronterende dag lijkt me... De tijd gaat zo snel, alweer een jaar om.
Marleen, fijn dat jullie weer gezien kunnen worden. Hopelijk kunnen ze jullie wat gerust stellen. Mielenl, jeetje een jaar alweer! Wat gaat het toch onwijs hard met de tijd he. Nikita, jeeeemig wat een vlotte tante!! Hier krijg ik Tygho zelfs met moeite op de wc/potje. Ik heb mn hoop gevestigd op een paar weken heeeeeeeeeel warm weer zodat meneer gewoon in zn onderbroek buiten kan lopen, potje erbij en dan hopelijk succes boeken. hij vind het allemaal nog veel te makkelijk zo.
Fijn dat je wederom serieus genomen wordt Marleen! Zo'n bobbel en gal spugen is natuurlijk niet niks, en het zou toch wel fijn zijn als ze nou eens een totaalbeeld krijgen van wat Luuk nou toch mankeert. Mielenl: Toch een verdrietig idee he, dat Bosch al broer had kunnen zijn als de zwangerschappen goed hadden gegaan. Volgende maand ga je beginnen met spuiten? Wedden dat het een prachtig broertje of zusje voor Bosch oplevert? Het is je driedubbelendwars gegund!! Corina: Het is een bijzonder eigenwijs meisje. Toen ze zeven maanden was had ze geen idee hoe ze moest kruipen dus zette ze zich af met haar beentjes in de wipper en ging zo de hele kamer rond! Ze verzint overal haar eigen maniertjes voor. Ik weet niet echt goed of ze nou pienter is of gewoon een echte doorzetter. Jari is wat meer easy going. Die hoeft niet zo nodig alles als eerste te kunnen. Noa wel en daar heb ik zelf ook wel een handje van Mams: Hoe voel je je? Las op hyves dat je de buikgriep te pakken hebt?
Gisteren nog een apart bericht doorgeven. Ik ken namelijk iemand (vage kennis) en die werd gezocht door zijn halfbroer. Mijn schoonmoeder wist dat ik hem ken en was benaderd door de moeder van die halfbroer (schoonouders hebben dezelfde achternaam en die vrouw was gewoon op goed geluk gaan rondbellen). Nu was die kennis helemaal niet op de hoogte dat hij een halfbroer had. Ik heb hem gisteren een bericht op Hyves gestuurd om te vragen of hij op de hoogte is van die halfbroer en of hij contact wil. Hij was zeer verbaasd. Hij wist wel dat zijn vader ooit een affaire had gehad, maar niet dat daar een kind uit voortgekomen is. Lijkt Spoorloos wel
Jeetje marleen, dat is ook wat! Maak je niet dagelijks mee. Nikita, ik voel me opzich qua zws wel heel goed. Misselijkheid begint nu wel wat op te komen maar valt te overzien. Hoef niet over te geven dus overleef het vast wel. Alleen is het nu heel vervelend dat ik dus buikgriep erbij heb. Maag is helemaal leeg en eten lukt niet echt door de misselijkheid.
Marleen, dat is wel heel bijzonder. ik dacht eerst nog: zal wel een rare grap zijn of zo, maar het ziet er toch wel serieus uit. succes en sterkte vandaag in het zkh. Mielenl, wat een rare dagen moeten dit voor je zijn. Dikke knuff voor je. Gelukkig toch nog hoop door jullie nieuwe stap in de MMM... Mams, beterschap. nikita, wat een lekker eigenwijze donder is Noa. Iets zegt mij dat we dit ook nog wel met Betti gaan meemaken, ze is net zo vasthoudend als jouw meisje, geloof ik. Vandaag een rare dag. Ik ben wel aan het werk, maar al mijn afspraken lopen in de soep door afzeggingen... nou ja, kom ik nog eens aan wat anders toe ook.
@ mams fijn dat je je goed voelt, hopelijk is de buikgriep snel weer over! Ik herken wat je vertelt over het potje/wc. Bosch vond het ook allemaal wel best. In de vakantie had hij in het zwembad geen zwemluier aan, toen kon hij ineens WEL op de wc plassen. Daarna gewoon geen luier meer aan gedaan. De eerste paar dagen was een drama, maar nu gaat het prima. Hij is zelfs 's nachts droog! @ marleen fijn dat de KA je weer serieus genomen heeft. veel succes in het zkh! @ nikita jeetje Noa is inderdaad ontzettend snel zeg! volgens mij is dat wel vaker met de tweede, dat die hetzelfde wil doen als grote broer/zus en zich dus sneller ontwikkelt. Tenminste, het klinkt mij wel logisch in de oren, haha! @ meiden bedankt voor de lieve berichtjes. ik ga er ook zeker van uit dat die nieuwe meds ons geluk gaan brengen. ohhhh was het vast maar zo ver!
Ik kan me je ongeduld wel voorstellen Mielenl! Dit keer is het gewoon raak, wedden? Haha, ik was er al voor gewaarschuwd dat een tweede, en met name een meisje als tweede, grote broers en zussen na willen doen. Noa is van een jaar tot ruim anderhalf ook best lastig geweest omdat ze nog niet op Jari's manier duidelijk kon maken wat ze wilde en dacht. Nu ze lekker kan kletsen is ze een stuk beter te genieten...
mielenl; heb vertrouwen meid! marleen; s6 in het zkh meid nikita; dus je meid lijkt op jou kwa doen all; sorry niet alles is blijven hangen, drukke dagen hier... knuffels
Bedankt voor het vragen Kwebbel. Het gaat hier zn gangetje. De pomp staat nu 's morgens lager en hij lijkt minder te spugen dus dat maar even proberen. Gisteren Luuk voor het eerst weer wortel gegeven. Hij is inmiddels bijna 9 maanden. Hij ging erg kokhalzen en at in totaal iets minder dan een halve eetlepel. Beide mannen hebben heerlijk uitgeslapen. Luuk hebben we om 10 over 9 wakker gemaakt en Roel ligt nog steeds te slapen. Wat een weer he... Er zijn er vast meer die nu vakantie hebben. Ik ben blij dat we vorige week weg waren want nu zouden we denk ik in het huisje hebben moeten blijven met Luuk met dit weer. We zijn druk aan het klussen in huis. Man is een kast aan het bouwen onder ons schuine dak boven op onze slaapkamer.