Is weer lastig hè Marleen. Je wilt zelf zo graag voor Luuk dat hij zelf gaat drinken. Aan de andere kant je steekt er weer heel veel tijd en energie in en krijgt hij misschien weer niet genoeg binnen. Word hij bij de kinderarts ook altijd gewogen?
Mielenl mooi hoor! ik vind het knap! Marleen ,pff lastig..je wilt natuurlijk dat hij genoeg binnenkrijgt maar als hij nu vrolijker is dan anders en zn wangetjes helen goed spreekt dat ook ergens voor.. Hopelijk kan de ka je goed advies geven.
Och moeilijk idd! Ik zal denken zolang hij er erg vrolijk onder blijft..... Maarja dat is misschien te makkelijk gedacht. Wat jammer toch dat hij zelf niet voldoende drinkt. Het is ook wel dubbel en tegenstrijdig want je zal denken als hij genoeg heeft geeft hij dat wel aan en ook als hij honger heeft, maar hij blijft gewoon vrolijk dus is het dan niet gewoon een mannetje wat snel tevreden is.... Hoeveel cc drinkt hij nu?
mielenl, mooi schilderwerk hoor! en dat met 2 rechterhanden... (haha, zullen we er eentje ruilen, jij één van mijn linkerhanden, ik een rechterhand van jou?) Wat goed dat je een rijp eitje hebt (althans, dat begrijp ik met m'n lekenverstand uit je berichtje). Hopelijk hebben siemens en jij het gezellig samen, en kun je vol goede moed en spanning naar je testdag toeleven. Marleen, ik zou werkelijk niet weten wat te doen.... in elk geval overleggen met de kinderarts dan maar. Een vrolijk mannetje (met mooie wangen) is ook veel waard. Hopelijk groeit hij een beetje, ook op de kleine voedingen die hij tot zich neemt. Chelleke, nog eventjes maar.... 39 weken alweer, het mag dus echt elk moment gebeuren. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten! Hier is wel wat bemoedigend nieuws over m'n neefje (dat in het zkh hersenbeschadiging had opgelopen na de geboorte). Hij volgt alles om hem heen, kijkt echt rond en volgt je met z'n ogen als je iets voor hem beweegt. Ze maakten zich veel zorgen over z'n gezichtsvermogen, maar hij ziet dus in elk geval iets. Over 1 a 2 mnd zal hij weer worden opgenomen, nu in het WKZ, voor nader onderzoek. Dan weten we pas echt meer, maar ik hoop zó dat z'n beperkingen minimaal zijn.
@Bri: Fijn dat er in ieder geval positieve dingen zijn bij je neefje. Geeft weer een lichtpuntje. Nu snel fruithap geven. Hij wilde net niks drinken helaas. Straks maar weer proberen.
Bri, dat is dan toch weer een beetje een lichtpuntje. Balen Marleen dat Luuk weer niets wilde drinken
@ marleen wat vervelend dat het nu weer minder gaat met luuk z'n voeding. Kan me voorstellen dat je die sonde er niet terug in wilt doen, dat is toch een mentale stap terug. Hopelijk kan de KA je morgen wat nuttig advies geven. @ bri oh dat klinkt positief, na alle nare berichten. hopelijk valt het allemaal mee. ennuh ja eitje was rijp en is (dacht ik) maandag gesprongen. We hebben het héél gezellig gehad maar helaas begon ik vanaf maandag ook alweer te bloeden, dus ik verwacht er niet veel van. Sjonge, ik ben deze ronde meer wel aan het bloeden dan niet. Bedankt voor de complimentjes, ik vond hem zelf ook wel goed gelukt. Ik ben nu nog bezig met een schilderij van Dora en Diego, die zal ik ook nog wel even showen als die klaar is.
Zag vanmorgen op hyves en fb dat chelleke naar het ziekenhuis is...druk puffend! Zusje komt er dus aan, spannend! Mielenl, nu al bloeden wil toch niks zeggen meid! Moed houden! Hier slecht begin van de dag. Kleine man begon uit het niks over te geven en ik heb knallende koppijn. Hopelijk geen voorbode voor de rest van de dag.
Oh spannend voor Chelleke. Mams, geen fijn begin van de dag dan. Is hij ook echt ziek of zat er iets dwars? Hier gisteren m'n nicht bevallen van een zoon Roan. Vorig jaar is ze bevallen van een dood geboren dochtertje Milou. Nu gelukkig alles goed, ze stond ook onder strenge controle.
Chelleke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Isra, super dat Jill baby van de maand had. Ik had het al gezien, had ook gestemd op haar, vind het echt een supermooie foto! Mams, fijn dat het zo goed gaat met de zwangerschap. En succes maandag met de echo! Wat gaat het goed met de zindelijkheid opeens bij iedereen. Hier ook, we zijn helemaal trots! Mielen, hoe is het gegaan met klussen? Vind de schilderingen erg mooi. En balen van die bloedingen.. hopelijk is het nu snel een keer gewoon raak! Jullie verdienen het.. Bri, fijn dat er nu ook goede berichten zijn over je neefje. Marleen, jammer dat de sonde er weer in moest. Corina, gefeliciteerd met het kindje van je nicht. Fijn dat het nu goed is gegaan. Hier een rustig dagje, vanavond namelijk bbq van mijn schoonouders ivm hun trouwdag. Maar dat is wat later, dus M ligt nu al te slapen en J is rustig een dvd aan het kijken. Kunnen ze er vanavond wat langer bijblijven (we nemen campingbedje mee en leggen ze daar in bed, later op de avond).
hoi meiden ik ben weer terug van vakantie, alleen erg verkouden en ontzettend druk Morgenavond 20wk echo, spannend! Knuffels
Dank je wel Alles is goed gegaan, voor zover dat kan bij een bevalling, was het super. Larissa heeft 2 nachtjes gelogeerd in het zh vanwege mijn medicijnen, maar deed het super
Hier een teken van leven Allereerst Chelleke gefeliciteerd met jullie dochter. (heb verder niets terug gelezen) Vandaag is het normale leven hier weer begonnen. De vakantie zit erop. De meiden weer naar school en paps en mams weer aan de slag. We hebben het heerlijk gehad in Italie. Super camping, mooi weer, prachtig strand en zwembaden. En Venetie was prachtig. Zijn afgelopen week terug gekomen.....dus nog steeds wat aan het nagenieten. Zal binnenkort wat foto's op hyves zetten. Kwebbel
Zoooo ik ben ook weer terug. Echo was gaaf!! Lekker eigenwijs kindje weer want het "staat" rechtop in mijn buik ipv dat het ligt Moest dus een vaginale echo voor de nekplooimeting want anders kon ze het beeld niet goed krijgen. Nekplooi was 1,5mm dus harstikke netjes. Bloeduitslag enzo krijg ik volgende week met de post. Ook nog ff het hartje geluisterd, 152 BPM!!! Wat een sneltrein zeg Geweldig. Ben overigens exact zo ver als ik dacht en dus uitgerekend op 24 februari en niet de 29e zoals de 1e echo aangaf. Vrouwelijke intuitie he Nu ff snel eten en mn kleine boef weer ophalen En ff een spammetje uiteraard!!
Kwebbel, welkom terug! Ben benieuwd naar de spam. Chelleke, fijn dat de bevalling goed ging. Wolfje, ook welkom terug! En jeetje, al 21 weken, wat gaat het hard! Corina, hoe is het bij jullie? Alles goed?
Mams, fijn dat alles goed was. PRachtige echo. Je bent nu toch een beetje over de spannendste periode heen. Boni, hier gaat alles goed hoor. Met jullie ook?