April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    KWebbel, welkom terug op Nederlandse bodem.
    Ben benieuwd naar de vakantiespam.

Chelleke wat hebben jullie toch een mooie dochter/zusje gekregen!!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb de andere echofoto's in mn album gezet ;)

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi lieve meiden

even snel berichtje van mij, 20wk echo was helemaal super:)
    Alles zag er mooi en goed uit!
    Placenta ligt aan de voorkant, daardoor voel ik nu nog geen duidelijke trapjes!
    Knuffels

4. Zeepaardje

mams;gefeliciteerd met je mooie echo meid:)

5. Zeepaardje

meiden sorry dat ik niet reageer verder... zo onwijs druk en zo verkouden en hoofdpijn, knuffels

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wolfje fijn dat alles goed was.
    Hier ook de placenta aan de voorkant gehad bij Jochem.
    Je voelt dan inderdaad een stuk minder

7. Zeepaardje

corina; wordt dat later in de zwangerschap wel wat meer dan, of blijft het minimaal?

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nee je gaat het wel beter voelen, tenminste ik toen wel.
    Weet eigenlijk ook niet meer of de placenta later ook nog voor lag.

9. Zeepaardje

blijft die niet op de zelfde plek liggen dan:( hihi domme vraag weer van mij

kan niet wachten tot ik hem begin te voelen... hihi

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha... je bent niet de enige hoor Wolfje... weet het ook niet meer. Stom eigenlijk hè.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Corina, hier ook alles goed! Zijn al weer voor de derde week gewoon aan het werk.
    Zindelijkheid gaat nu goed, wel nog af en toe een ongelukje (gelukkig alleen maar met plasjes tot nu toe ;)). En M is druk met stappen, het gaat nu hard!

Wolfje, jullie ook een goede echo, super!
    Hier had ik ook de placenta aan de voorkant bij J, je voelt het wel maar minder idd.

12. Zeepaardje

boni ja dat is wel jammer, maar ben al lang blij dat alles er goed uit ziet:)

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh jij gaat ook snel zeg, alweer over de helft! Gaat het allemaal goed?

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Welkom thuis, het klinkt als een super vakantie!

15. Zeepaardje

isra; gaat idd erg snel nu:)
    ja alles gaat goed, gelukkig..:D

met jouw en de kids ook hoop ik:)

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra...dat was het ook ;) Alles verder goed bij jullie? Zag al foto''s van veel mannen die druk aan het klussen zijn. Zal vast heel erg mooi worden allemaal.

Wolfje...fijn dat de echo goed was. Lekker verder genieten. Ik begrijp dat je placenta op de voorwand zit....die blijft daar ook zitten. De kindsbewegingen zul je wel gaan voelen, maar meestal is dit een wat ''doffer'' gevoel dan als de placenta op de achterwand ligt.

Marleen... hoe gaat die bij jullie?

Booky...ook weer aan het werk na een lange vakantie denk ik? Hopelijk is het meegevallen.

Mielen...het wordt weer spannend meid. Mijn duimen zijn goed uitgerust dus die draaien weer op volle toeren.

Bri...jullie nu vakantie geloof ik. Nog wat geboekt?

Corina...zijn jullie nog naar julianatoren geweest?

Nou hier zijn we inderdaad weer terug. Gisteren de eerste werkdag en jawel hoor....het was weer raak. Iemand die 41 weken en een paar dagen zwanger is en kindje overleden :( Collega's zeiden al niet te geloven dit.
    En vanmorgen belde mijn vriendin (waarvan eind vorig jaar haar moeder is overleden) dat haar tante afgelopen nacht is ingeslapen :(:(:( Wist sinds ongeveer maart/april dat ze kanker had. Wat een kl*te ziekte is het toch ook.
    Bah, bah en nog eens bah. Heb er een beetje de pe in.

17. Zeepaardje

kwebbel he bah wat een vreselijk nieuws!!!!!!!!!!!!!!!:x oh bah krijg tranen van in me ogen...
    en genieten doen we nu zeker, alleen zo balen dat we nog ruim 3wk min. zonder auto zitten, anders was ik lekker naar babypark of babydump gegaan:p
    doffer gevoel dus, ach zolang we het maar mogen voelen:D

all; fijne dag vandaag!

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel, we zijn inderdaad nog naar de Julianatoren geweest. En naar de Apenheul en Dolfinarium.
    Pffff... jeetje jullie krijgen ook wat ellende te verduren zeg op het werk. Vraag me dan altijd af hoe zoiets kan gebeuren. Heb het zelf vorig jaar ook gezien bij m'n nichtje. Gelukkig is ze vorige woensdag bevallen van een gezonde zoon. Maar ze is wel ingeleid met 38 weken omdat rond die tijd vorig jaar haar dochter overleden is.

Je vriendin krijgt ook een berg ellende over zich heen. Het is en blijft een rotziekte die kanker. Het is gewoon een sluipmoordenaar. Hadden ze allebei dezelfde soort kanker of niet? Nee is geen leuk terug komen van vakantie.

19. Zeepaardje

corina; apenheul ben ik wel eens geweest, maar vind het zelf en sem ook niet niks aan... alles zo ver weg... hihi
    en julianatoren is voor mij op 10min fietsen maar ben er nog nooit geweest, dus hoe was het:(

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Vind zelf de apenheul wel leuk, vroeger al. Je moet er alleen niet ieder jaar heen gaan denk ik. Is natuurlijk veel hetzelfde.
    Julianatoren was echt super leuk, vooral de leeftijd die onze kinds nu hebben. Is veel aanbod op een kleine oppervlakte maar bijna geen wachttijden. Terwijl het bij ons toch mega druk was

Deel Deze Pagina