April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

mielenl, hoe is het met je?

kwebbel, inderdaad zeg, wat zijn die 3-jarige mannetjes grooooot! vanmorgen vroeg kwam meneer z'n kamer uit en de trap af. "goedemorgen, ik moet even plassen" en hij gaat zelf naar de wc, veegt af, spoelt door, wast z'n handen en komt een stickertje halen. van mij had hij er wel 10 gemogen.... (smelt)
    Hij wil trouwens heel graag leren lezen. Hij leest alle letters hardop, en probeert er woorden van te maken. Ik ga maar eens op zoek naar een echt 'ik leer lezen' boekje. En overleggen met m'n schoonzus en nichtje, die beide juf zijn in het basisonderwijs, hoe we dit goed kunnen aanpakken.

De kano is een groot succes hier. Wij vinden het leuk om te doen, Deane gaat heel graag mee. In het begin durfde hij nog geen vinger te verroeren, maar nu hangt hij vrolijk half overboord om te voelen of het water koud is. duurt vast niet lang meer tot hij in de gracht ligt.... Dan weten we meteen of z'n nieuwe zwemvest écht goed werkt :D

Ik ben vandaag weer aan 't werk gegaan. Nu bijna lunchtijd, dus ik kwam even checken of er al nieuws is van het testfront... go mielenl, de duimen draaien volop voor je!

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik had gisteren een hagelwitte test (zaterdag was een kv, gisteren sensitest) dus ik wilde even een paar daagjes overslaan voordat ik mijn laatste kv test gebruik.
    Het gevoel is nog steeds goed, bloedverlies is sinds donderdag weg maar door die witte test van gisteren is de twijfel weer toegeslagen....

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oei... spannend hoor Mielenl

4. Bri

Bri Niet meer actief

sterkte met het bewaren van je geduld en het weerstaan van de twijfel... hopelijk over een paar daagjes een duidelijke streep.

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Spannend Mielen, maar we gaan gewoon voor een vette dikke streep!

Kwebbel, het gaat idd hard. Ze worden ook steeds wijzer vind ik, af en toe hier echt van die mooie uitspraken. En ik las nog even terug, van je vriendin's moeder en op je werk. Heftig allemaal, dikke knuf!

Bri, wat goed van Deane! Zelf naar de wc, gaat inderdaad hard nu.

Corina, wat ga je goed met afvallen zeg, echt knap!

Booky, hoe is het bij jullie verder?

Marleen hoe is het nu met Luuk, weer helemaal opgeknapt van de pseudokroep? Kan me voorstellen dat dat enorm schrikken was.

Wolfje, hoe gaat het nu met het hoesten, helpt dit weer nog een beetje misschien?

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Uhhhmmm boni, zit nu al een tijdje op hetzelfde (72-75 kg). Heb het even laten varen. Ben nu bovendien ook aan het afbouwen met de antidepressiva. Dus werkt ook een beetje dubbel.

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ corina, dan vind ik het helemaal knap, dat je zoveel bent afgevallen! gaat het goed met afbouwen?

@ kwebbel ja ze worden groot he! hier ook zo'n bijdehandje.

hier mocht het helaas weer niet zo zijn. ik moet intussen wel met een voetbal in mijn buik rondlopen, als ik geen eisprong heb gehad. wat het ook is, ik ben niet zwanger in elk geval. ik ben vanmorgen wezen bloedprikken en de uitslag was negatief. nu moet ik nog afwachten tot einde van de week, als ik dan nog steeds niet ongi ben dan mag ik komen voor een echo.

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen...$#%%^&%$ :(:(:(:(

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah nee he Mielenl... Elke keer weer die teleurstellingen. Ik vind het zo rot voor jullie. :(

10. Bri

Bri Niet meer actief

mielenl, dikke knuffel voor je. verlies de moed niet!

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mielenl; wat een tegenslag meid... dikke knuffel

all; wel bijgelezen maar er blijft weinig hangen..
    nog steeds beroerd... helaas...

wel vandaag naar de babydump geweest... mooie buggy gekocht waar ook autostoeltje op kan...
    Maxi-Cosi Mila | Buggies | Baby-Dump
    krijg hem van me opa en oma:)

nog 2 hoeslakens gekocht, en een difrax flesje:)

Ga morgen sem inschrijven op school en daarna door als het droog is naar de intratuin...

knuffels

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mielenl, dikke knuf meid!!!

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Lieve mielen, een mielen een hele dikke knuffel voor jullie :(:(:(:(:(

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hè Mielenl weer een teleurstelling voor jullie, enorm balen.
    Denk je zelf dat je geen eisprong hebt gehad?
    Het afbouwen gaat boven verwachting goed, maar komt ook omdat ik het met een reden doe..... En sta er zelf dus ook 100% achter bovendien vervlakken al m'n gevoelens, al langere tijd. Was het ineens beu.

Altijd leuk Wolfje om te babyshoppen

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina....wist niet dat je aan het afbouwen was. Fijn dat het goed gaat. Is de reden er één die we kunnen bedenken ;):)

16. Bri

Bri Niet meer actief

Corina, goed dat het afbouwen goed verloopt! Toch fijn om het weer op eigen kracht te kunnen, en om van de bijwerkingen af te zijn. Zou wel superleuk zijn als er een reden is zoals kwebbel subtiel informeert... ;)

Iemand hier nog een tip? De wondlijm op Deane z'n hoofd is natuurlijk heel hard geworden en daar heeft hij soms last van als hij op z'n rug ligt. Het zit ook vast aan z'n haar, en ik krijg het er niet uit zonder hem pijn te doen. Dat wil ik niet, dus dat plakkaat zit er maar. Wassen helpt niet. Knippen wil ik liever niet, zo zonde van zo'n kaal plekje. Maar het groeit natuurlijk wel snel weer aan....
    Is er een andere manier dan knippen om het eruit te krijgen?

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel, ben ook nog maar een weekje bezig hoor.
    Denk dat jullie de reden wel kunnen bedenken ;)

Bri, arme Deane. Is het wel helemaal goed genezen nu?
    Denk dat het restje lijm eruit moet groeien als je het er niet uit wilt knippen

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Ik heb speciaal spul om pleisters mee te verwijderen bij Luuk. Misschien zou het daarmee lukken? Het haalt de plakresten weg dus misschien ook wel die lijm bij Deane?? (weet het ook niet hoor, maar het is misschien het proberen waard)

@Corina: Fijn dat je aan het afbouwen bent en de reden is ook erg leuk natuurlijk ;)

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja die reden maakt het een stuk makkelijker.
    Maar wil eerst helemaal clean zijn en stabiel

20. Bri

Bri Niet meer actief

Corinaaaaa, wat onwijs leuk zeg! Wat een mooi vooruitzicht. Succes he, met afbouwen en met alles wat daarna mag komen!

Deel Deze Pagina