even ego vanmorgen bij de gyn geweest en nu zat er rechts een ei van 23mm en links niks (terwijl het 3 weken terug precies andersom was). Nu heb ik gelijk bloed laten prikken (op oestrogeen geloof ik), en als de waarde tussen 0,8 en 1 zit, dan is het een goeie folikel en moet ik de pregnyl zetten, en anders weer aan de provera. Ze vermoed nl dat die andere arts drie weken geleden links en rechts verwisseld heeft en dat dit gewoon hetzelfde ei is. Dus we wachten maar weer "geduldig" af.
Hmm mielenl, vant kastje naar de muur en weer terug dus... Succes meid!! De duimen draaien hier nog volop voor je!
Blijft moeilijk he, links en rechts, zelfs als je arts bent .... Ik ben blij dat die arts geen ledematen mag amputeren! Succes mielenl, hopelijk zijn de waardes goed, zet jij de spuit er goed in en doet siemens de rest. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek? wolfje, wat leuk dat je ineens zo hard gegroeid bent. Echt dat moment dat je buikspieren besluiten om het maar te laten vieren, en ineens zit daar plop! die enorme buik. En leuk dat je man de baby heeft kunnen voelen, da's een bijzonder moment. Ik heb besloten nog even niets aan de lijm op Deane's hoofd te doen. Van 't weekend had hij er flink aan zitten pulken met als gevolg een hoop bloed. Blijkbaar zit het nog minder goed dicht dan ik dacht. Kindjes waren uit logeren, in die tijd is hier verbouwd (2 trappen van richting veranderd, waardoor we in fase 2 Betti's kamer kunnen vergroten en daarna gaan we ook nog een 2e badkamer bouwen op de verdieping van de kids) en hebben Briman en ik de woonkamer, keuken en alle slaapkamers grondig opgeruimd en álles gepoetst. Nu alleen de kantoorruimtes nog, en de berging. Ik vond het niet leuk om m'n kindjes zo lang te moeten missen, maar het was het waard.
zo hé bri, klinkt als een heftige verbouwing! de uitslag krijg ik vanmiddag nog, maar het maakt me niet zoveel uit hoor wat die is. ik ben al lang blij dat er geen vervelende dingen uit gekomen zijn.
Bri, wow! Dat is een beste verbouwing dan ofniet! Maar de kids slapen dus op een andere verdieping als jullie als ik het goed begrijp??
veel plezier mielenl (en siemens).... ik hoop tenminste dat het voor jullie niet als moetje aanvoelt.
Het grootste deel van de verbouwing moet nog, maar ja, alles bij elkaar is het wel heel wat. Zij slapen op de 3e en wij op de 2e, dus idd, andere verdieping. We hebben een hoog, smal huis, met hééél veel trappen. Toch knap dat Deane zélf de trap af komt om naar de wc te gaan (soms 's nachts, meestal 's ochtends vroeg).
Mielen...fijn! Bri...veel werk verricht zo te lezen. Hier weinig nieuws. De meeste zullen op facebook/hyves wel gelezen hebben dat Tijn sinds gistermiddag zonder zijwieltjes fietst Verder momenteel kermis...leuk leuk.
Bri, idd dat vind ik echt knap!! Jullie hebben dus nog wel een wc op de 2e verdieping? (hier staat snachts het potje op de overloop voor het geval dat, maar nooit nodig gehad) Kwebbel, had het idd gezien, wat superknap van Tijn. Kan hij ook al remmen??? Jullie hebben het misschien gezien op FB of hyves maar Tygho heeft afgelopen zaterdag zn allereerste voetbal"training" gehad. Bij de smurfjes!! Wat een geweldig gezicht, die kleine hummels aan het sporten!!
Mams, ik vond het gaaf om te zien, jullie grote kleine man in voetbaltenue! Hier mag je je kind pas aanmelden als ze 4 zijn, maar waarschijnlijk kunnen ze niet geplaatst worden omdat de club al vol zit (ook hier dus: wachtlijsten..., gelukkig worden er over een tijdje extra velden aangelegd en wordt de capaciteit van de club uitgebreid). Zou zomaar kunnen dat Deane straks wat verder weg gaat voetballen, al zou ik dat jammer vinden: liever op fiets- of loopafstand, dan dat we straks met de auto naar iedere training moeten. kwebbel: stoere jongen zonder zijwieltjes! Is zeker gewoon een kwestie van een keer doen he, en kijken of het wil lukken? mams: we hebben idd wel een wc op de 2e verdieping, en een op de begane grond. Ik zal onze indeling schetsen: BG: hal met wc en kantoorruimtes 1e: keuken en woonkamer 2e: badkamer, wc en ouderslaapkamer 3e: 2 slaapkamers (1 heel klein en 1 heel groot) en een 'hok' voor de wasmachine/droger en warmteterugwin/ventilatieunit. De verbouwing die nog gaat komen houdt in dat we de heel kleine slaapkamer gaan vergroten en dat we een stukje van de heel grote slaapkamer bij het hok trekken, waardoor we daar een badkamertje van kunnen maken met douche en wc. Is voor ons handiger, en we verwachten dat het ook voor toekomstige kopers handiger is (en dus waarde vermeerderend). Maar 't is nog wel even een flinke klus.... mielenl, ik hoop dat jullie er een gezellige avond van hebben gemaakt. en dat dit jullie over een maand of 9 vééél slapeloze nachten op mag leveren!
Poeh Bri, dat is een beste verbouwing!! Succes ermee. Oh wat jammer dat overal wachtlijsten zijn Officieel is hier ook aanmelden vanaf 4. Maar dit is smurfenvoetbal, dus ze doen voornamelijk spelletjes die de ontwikkeling van bijvoorbeel coordinatie en balcontrole bevorderen. Kinderen vanaf 4/5 mogen dan ook al meetrainen met de Fjes(alleen geen wedstrijden) En daar willen ze nog wel eens uitzonderingen maken voor kindjes die vastgegroeid zitten aan een bal
Leuk leuk leuk hoor, dat smurfenvoetbal. Wij doen dat tot nu toe dan maar zelf, op ons eigen dakterras of in het park of op het Johan Cruyff veldje in de buurt. Tot nu toe vindt Deane het wel leuk, en hij kan best aardig trappen. Van papa moet hij met rechts én met links oefenen, al lijkt hij wel een voorkeur voor rechts te hebben. Betti schopt ook al regelmatig tegen de bal, zo grappig. Ze maakt alleen ook erg vaak hands om vervolgens met de bal weg te rennen. We houden het er dus maar op dat ze later rugby-meisje wordt: ze is sterk en voor de duvel niet bang
Ik meld me ook weer even. @Mielenl: Erg spannend. Ik blijft heel hard duimen! @Mams: Lijkt me een grappig gezicht, die kleine mannetjes hard achter een bal aan. @Bri; Zo, er wordt hard gewerkt bij jullie! @Booky: Ik zag dat Mats ook pseudo-kroep had.. Gaat het inmiddels wat beter met hem? Net is de logopediste voor Luuk geweest en we moeten helemaal stoppen met het aanbieden van de fles. Dat is even een omslag in denken. Hij drinkt toch nauwelijks en hij krijgt er alleen maar een negatieve associatie door. Afgelopen vrijdag is onze PGB-er voor het eerst geweest. Gek dat er dan iemand de hele dag in je huis is. Ik heb wel veel nuttige dingen kunnen doen. Roel vond haar ook erg leuk en heeft zitten knutselen.
Hahahaha of ze word een keeper we waren met tygho in de sportzaak om outfit te scoren en hij wou er gelijk al handschoenen bij hahahaha. Maar die zijn er zo klein nog niet
Marleen: dat is idd even een omslag. Hij krijgt dus nu alles van een lepel (of met de handen)? Hoe is 't nu met groeien? En wat fijn dat de PGB-dame er is, en dat Roel haar leuk vindt.