Isra, het wordt wel spannend nu! En dat buitensluiten, hier ook al een keer gebeurd .. heeft een half uur geduurd om weer naar binnen te kunnen... pff. Marleen, zie je online, hoe gaat het bij jullie?
Hier vandaag rustig, ben alleen thuis. Heb vrij maar de kinderen zijn wel naar het kdv. Kan ik straks mooi even de boodschappen doen voor J's verjaardag morgen. Ben al een lijstje aan het maken. Maar eerst nog een half uurtje rustig aan...
Vandaag een drukke maar nuttige dag. We zijn druk bezig geweest om de ruimte waar mijn nieuwe grote studio komt leeg te halen. Binnenkort komt er iemand om de muren, vloer en plafond te maken. Drie grote aanhangwagens met rommel weg gebracht. Met Luuk gaat het redelijk. Erg veel last van eczeem op zn koppie nu. Verder vandaag ook weer flink gespuugd. Tussendoor wel vrolijk en peer vindt hij erg lekker Ik ga morgen proberen wat uitgebreider op jullie te reageren. Er komt zo een bruidspaar op gesprek.
Hmm Isra dat is zeker niet handig om jezelf buiten te sluiten. Gelukkig heb je inbrekers in je kennisenkring . Nog even meid en dan heb je een mooi kleintje erbij. Marleen klinkt als een effectief dagje. Boni veel plezier morgen met de verjaardag. Wij vieren hier morgen ook de verjaardag van onze grote man. Mocht ik het morgen vergeten, dan nu alvast van harte en een fijne dag morgen !
Isra, ik wil je vanaf hier ook even een dikke knuffel toesturen!! Nog eventjes doorbijten en dan heb je jullie 2e wondertje in de armen.
Gefeliciteerd met je verjaardag Jasmijn! Weer zo'n heerlijke dag. Van mij mag het altijd wel zo blijven. Eerst nog even werken (2 fotoshoots) en dan richting het feestje van Mats!
Jasmijn....gefeliciteerd. Paps en mams ook. Booky.....een heel fijn feest vandaag. Marleen ook veel plezier. Allen.....hele fijne paasdagen alvast. Ben hier gezelig druk. Ga nu even met de meiden shoppen. Kwebbelman gaat de laatste boodschapen halen. Vanmiddag even naar een verjaardag van vriendin. Aankomende nacht 1 nachtje werken.....morgen tuinfeest voor 2e paasdag voorbereiden en relaxen. Dus weinig online. Kom af en toe even spieken of er babynieuws is.
nou het is echt genieten zeg met dit weer, mag van mij ook zo blijven. Heerlijke periode om verlof te hebben Jamijn gefeliciteerd. Mats een heel fijn feestje vandaag en Roel veel plezier vandaag bij Mats. Kwebbel vandaag 40 weken, maar voel/merk nog weinig dus verwacht vandaag eigenlijk geen babynieuws..... Veel plezier met alle voorbereidingen voor het grote feest. Ryan is met zijn papa mee naar de boerderij en zijn samen lekker aan het rommelen. Dus heb even een lekker ochtendje voor mezelf. Vanmiddag lekker bbqen bij vrienden ook veel zin in en morgen bij opa en oma paaseieren zoeken. Dus ook allemaal leuke dingen in het vooruitzicht.
gelukkig isra, die off day is ook weer voorbij. het is een prachtige dag, voor een bbq (of voor een bevalling ). geniet ervan! marleen, fijn dat luuk zo van peer houdt. dan maar gewoon vast eten, als melk allemaal niet leuk of lekker is... betti ligt even een tukje te doen, deane is met papa aan het winkelen, ik ga zo broodjes smeren. morgen paasbrunch en bbq bij m'n schoonouders. heerlijk weekendje dus!
Hier alles nog steeds rustig.... Ik begin er zelf wat onrustig onder te worden, ik ben zooooooooooooo nieuwsgierig. Ik slaap slecht. De kleine man is logeren bij oma en opa zodat wij lekker uit konden slapen en dan ben ik al om 6:30 wakker. Dus ik ben mijn bed maar uit gestapt en heb maar een hele ananas gegeten, je weet het nooit en al baat het niet dan schaad het ook niet en dan heb ik iig mijn vitamine binnen Maar ik geloof dat ik straks toch maar weer even mijn bedje in stapt en kijken of ik toch nog iets kan slapen voordat we weer richting mijn ouders gaan voor het paas ontbijt. Dus ik verwacht hier geen 1ste paasdag baby of die ananas moet ik ene keer zo gaan aanslaan, maar we hebben natuurlijk ook nog een 2de paasdag.
Isra....heb afgelopen nacht op het werk nog over je gehad. Het was bij ons erg rustig....ik zei tegen mijn collega's...zal ik iemand bellen om te vragen of ze wil komen bevallen Moet wel een beetje lachen om je ananas.....,maar wie weet Anders vanavond eens een sexy lingeriesetje aantrekken Ik heb hier de slaap uit en ga nu gezellig met manlief en kids brunchen.