Zag inderdaad wat foto's, wat zag dat er gaaf uit! Tja, jong geleerd hè... kan ook niet anders met zo'n papa .
Hallo, Hier ook een mama uit april 2008. Ik heb een zoontje van 15 april 08 en een dochter 01 jan 06. En 16 feb verwachten we onze 3e. Ik ben zelf nieuw op dit forum maar het lijkt me wel leuk om mee te kletsen met andere mama's! Groetjes, MissyZ
Hey MissyZ, welkom op het forum. Dit groepje bestaat al wat langer (veel al vanaf 2007, toen we zwanger waren van onze april 08 kindjes), maar als je mee wilt kletsen ben je van harte welkom hoor! Leuk dat je je 3e verwacht. Voel je je goed? Meiden, ik heb niet zo veel te melden. Maar ja, anders is Boni de enige die hier nog een beetje een pagina vult Wat een rotweer! Ook zwaar irritant dat de kinderen nu minder naar buiten kunnen. Ze worden daar allebei behoorlijk narrig van, aan 't eind van de dag. Gelukkig is het kdv niet zo pieperig, zolang het niet echt regent gaan ze zéker naar buiten. Maar gistermiddag kon het dus echt niet, en dat merk je dan 's avonds wel aan ze. Verder hou ik het een beetje kort. Moet vandaag toch maar 'ns hard aan het werk!
Welkom missyZ. Mielen.....hoe gaat het? Ik was wat minder actief door druktes hier en heb niet alles terug gelezen. Zal zo eens even wat terug lezen om te kijken of ik iets gemist heb. Marleen...hoe gaat het met de kleine man? Corina...lekker aan het aftellen? Met dit herfstweer zoek nog maar een plakje in de koffer want dan ga ik mee (inclusief 3 kids en manlief ) Bri....bij jullie ook alles goed? Wolfje....al wat opgeknapt? Isra...hoe gaat het bij jullie dan. Ik lees regelmatig op facebook en zie dan weer prachtige foto's voorbij komen...dus werk gaat neem ik aan goed Zit je al in de nieuwe studio? Maak je ook in het weekend reportages? En ik ben erg benieuwd naar hoe groot je meisje inmiddels is (lees foto ) Zoals ik al zei hier druk druk. Heb voor deze maand al de helft van mijn te draaien diensten gewerkt. Aankomend weekend mijn nachten en dan twee weken bijna niet werken Fietsen bij Tijn gaat super. Ik fiets elke dag een paar rondjes met hem hier door de wijk. Als een speer gaat ie Ben nu op zoek naar een leuke omafiets voor Isa (begin oktober jarig). Daarnaast mag ze binnenkort een konijntje uitzoeken want opa heeft het konijnenhok bijna klaar. Verder gaat hier alles goed. Lijkt me leuk om eind van het jaar nog een meeting 'proberen' af te spreken. Tijn vraagt nog wel eens of hij weer met de kindjes mag spelen. Heb trouwens voor Isa deze fiets op het oog...
Ik meld me ook weer even. Erg druk momenteel. Drie weken een bruiloft achter elkaar met het nodige werk dat daarbij hoort (en ook studiowerk nog) en natuurlijk de zorg voor de kids Met Luuk gaat het zn gangetje al is hij nu wel elke nacht wakker. Hij is dan niet te troosten. Erg vervelend voor hem, maar ook voor ons. Vannacht heeft hij ook een uur liggen huilen en ik heb geen idee hoe het komt. Hij slikt dan heel hard. Ook is de sonde van de week weer 4 keer gesneuveld dus dat is vervelend. Eten gaat met kleine beetjes en verder is hij overdag erg vrolijk. Met Roel ook alles oke. Van de week nog wat extra qualitytime voor hem ingelast en daar genoot hij heel erg van.
@Isra: ben benieuwd hoe het op de fotovakschool is. Bevalt het goed? @Booky: Mats weer helemaal opgeknapt van de pseudokroep? @Kwebbel: Erg leuke fiets! @Mielenl: BEn ook erg benieuwd hoe het met je is.
marleen, wat sneu voor jullie allemaal dat luuk het 's nachts zo moeilijk heeft. en wat heerlijk dat hij dan overdag zo vrolijk is! 't blijft wel aanmodderen met die sonde he.... ben je iets leuks gaan doen met roel? ik heb de laatste tijd regelmatig een huiluurtje met betti (nou ja, duurt meestal 30-40 min), dan gilt ze de hele boel bij elkaar en lijkt vooral heel boos omdat ze niet weer in slaap kan vallen. als ik haar wil troosten slaat en schopt ze wild om zich heen. ze is al weken verkouden en hoest regelmatig slijm op. vooral 's nachts heeft ze daar last van, ze ligt daar dan echt op te kauwen. omdat je zegt dat luuk zo slikt, moest ik daar even aan denken. kwebbel: wat een leuke fiets! haha, ik heb echt in m'n hoofd dat ze bij jou allemaal jarig zijn in april, maar isa is dus al weer bijna aan de beurt voor een jaartje erbij. deane is een beetje onder de indruk van het afscheid van zoveel vriendjes (naar de basisschool). hij praat er veel over, het houdt hem erg bezig. marleen en isra, volgens mij lopen jullie bedrijven geweldig, als ik dat zo lees over al die opdrachten. leuk hoor, 't is jullie enorm gegund dat je er zo van geniet en dat het zo goed loopt. mielenl, ik ben ook benieuwd hoe het met je is. hou je het een beetje uit, en heb je er nog vertrouwen in deze ronde?
Hoi hoi, @Bri; wat gezellig dat jullie elkaar al zo lang kennen! Met de zwangerschap gaat het wel goed, heb alleen erge last van zenuwpijn in m'n been, dat is niet zo een pretje maar hopelijk ben ik er gauw van af. @Kwebbeltje; wat leuk ik zie dat je ook als verpleegkundige werkt. Ik ben zelf 6 jaar geleden afgestudeerd op afdeling verloskunde, maar heb na een jaartje de switch gemaakt naar de psychiatrie waar ik nu werk als verpleegkundige. Wat vind jij van de onregelmatige diensten met een gezin?? Ik zelf vind het soms nogal lastig. Leuke fiets trouwens! Ik heb gisteren m'n zoontje (Mo) ingeschreven op de basisschool ben benieuwd hoe hij het gaat vinden. Op de psz gaat het wel er goed. Maar ja het wordt straks een drukke periode, in feb de baby en dan april naar school. Nou gelukkig duurt het allemaal nog even!!
We kennen elkaar idd al een hele poos (bijna 5 jaar, ik word er emotioneel van ), maar onze eerste meeting was dan eindelijk dit jaar. Kwebbel, ik vind het leuk om elkaar nog eens te treffen. Deane vraagt nog wel eens of we weer naar Lopik gaan, om met de jongetjes te spelen (sorry boni, hij heeft het steeds over de jongetjes, weet niet eens of het hem was opgevallen dat er ook een aprilmeisje bij was..). Dus wat hem betreft ligt de locatie ook al vast
Marleen....wat voor een leuks heb je met Roel gedaan? Lekker dat je zo druk bent met fotografie. Zou fijn zijn als je dan aan je nachtrust komt. Niet alleen voor jullie, maar ook voor luuk natuurlijk. Bri...hahaha die Dean. Locatie staat ook al vast B.t.w....wel veel jarigen hier hoor in April (eva van 04-04 (04) , Kwebbelman van 07-04 en Tijn van 20 - 04. Gelukkig Isa (06-10) en ik (28-11) niet in april. Vind er 3 meer dan genoeg. Zag al dat volgend jaar Pasen zo valt dat ik mooi 2 verjaardagen met pasen kan vieren. Hebben we verder ook geen verplichtingen MissyZ...toevallig dat je ook in de zorg zit. Ik ben nu alweer ruim 13 jaar werkzaam als verpleegkundige op de afdeling kraam/verloskunde. Bevalt me erg goed ondanks dat het met vlagen ook erg zwaar kan zijn. Omdat ik 16 uur per week werk heb ik met de onregelmatigheid niet zo'n probleem. Draai 2 nachten per maand op een vrijdag en zaterdag. Dus dan is manlief thuis. Verder een weekend...dus ook geen oppas nodig. Resterende diensten zijn door de weeks en dan passen mijn ouders hier thuis op. Heb dus weinig oppas nodig. Onregelmatigheid heeft zo z'n voordelen als nadelen. (zoals alles ) Ben natuurlijk door de weeks erg veel vrij en dus thuis bij de kids, maar nachten zijn nog steeds niet mijn favo...idem als feestdagen werken. Maarja dat wist ik van te voren. Dus ja...ikvind de combi met gezin prima te doen.
lieve meiden even een berichtje van mij... met zwangerschap gaat het goed, kleine is lekker druk en knijpt ook goed in me blaas momenteel... Vanmorgen naar de mondhygieniste geweest, maar heb het idee dat het weinig doet... echt alles doet me gewoon zeer en zij heeft ook aangegeven dat (omdat ik dit met sem ook erg heftig had) ik er tot en met het einde last van zal blijven houden Wordt soms echt niet goed van de pijn, trekt zo naar het hoofd toe...en ook sinds het weekend dus oorpijn erbij... Paar slapeloze nachter hierdoor gehad waardoor ik erg moe ben en weinig energie Vanavond Sem naar me ouders brengen... oh wat zal ik hem gaan missen... Morgenvroeg met manlief om 4.30uur in de auto op weg naar utrecht en vervolgens naar Praag... (wat manlief niet weer) Ik hoop echt dat ik het kan houden vooral met me tandvlees en oorpijn... We gaan er saampjes het beste van maken Tot snel weer dames, knuffels
MissyZ welkom hier. Ik zie dat je ook zwanger bent en in februari bent uitgeteld? Ongeveer een weekje verder dan ik.. Dus ook hier komt die drukke tijd eraan van nieuwe baby en voor het eerst naar school. Ikzelf vind het wel lekker dat daar hoe dan ook nog een paar weken tussen zitten. Dat T de kraamtijd gewoon thuis meemaakt en als alles een beetje rustiger word qua visite e.d dat hij dan naar school gaat.
Kwebbel wat een mooie fiets! Ik vind het echt zo knap van Tijn dat hij al helemaal zelf fietst. Zie ik Tygho nog niet doen hhahaah. Marleen, wat vervelend dat Luuk snachts zo aan het spoken is. Hopelijk word het beter de komende tijd. Wolfje, balen van je mond meid Hopelijk hou je het uit tijdens je uitje! HEel veel plezier, geniet er lekker van.
Mams....Tijn wil het Tygho wel leren zegt hij. Er achteraan kwamen de woorden.." dan moet jij (lees mama) er wel bij zijn hoor, want mama Tygho ken ik niet" . Haha...onze held! Zie trouwens dat je alweer bijna 16 weken bent...pfff wat gaat dat hard. Wolfje...balen van je pijn. Ikbegrijp dat het reisje een verrassing voor manlief is? Veel plezier en hopelijk wat droge dagen.
hahahahahahahaah de held Missie voor de volgende meeting dus Alle mama's, fietsen mee, zijwieltjes eraf. Fietsinstructeur Tijn gaat onze kids leren fietsen hahaha. Jaaa bijna 16 weken alweer. Net begonnen aan mn laatste kan voor moeders voor moeders. Weer een mijlpaal! Kan ik eindelijk weer rustig naar de wc hahaha.
mams; dank je wel kwebbeltje; hij weet van de reis, maar hij weet niet waarheen het is daar dan 20/27 graden dus komt goed al die pijn van mij maar eens wat minder wordt! groetjes
Whahahah fietsinstructeur ...onze kleine wurm! Wolfje...lekkere temperatuur daar. Echt balen van die pijn. Je zal ook wel niet veel aan medicatie nu mogen. Alleen paracetamol??
kwebbel idd paracetamol, zit nu helaas ook al op 4x 2 per dag... heb zoutoplossing om me neus vrij te houden... en speciale oordruppels... en mondspoeling voor tandvlees wat al met al niet echt helpt... mams; idd alweer bijna 16wk, goed bezig missz; welkom
mams, wat ga je hard, 16 weken alweer?! en inderdaad wel een fijn moment, dat de laatste kannen de deur uit kunnen. arme wolfje, dat is waardeloos. ik heb er altijd wel last van (pijn aan m'n tandvlees) en tijdens de zwangerschappen werd het véél erger. wat hier helpt is stoken met Gum tandenstokers, die zijn nu in de aanbieding bij Etos! Dat zijn van die witte met een groenig uiteinde, van kunststof. Die zijn veel beter dan de houten stokertjes, ze masseren het tandvlees ook een beetje. Ze zijn duur, maar nu dus 2 voor 1 bij etos... Wel een leuk tripje in het vooruitzicht, ik hoop dat je de pijn dan wat kunt vergeten. en jij alweer 24 weken, dat schiet ook op. deane fietst tegenwoordig zelf met ons mee naar het kdv, maar wel met zijwieltjes. ik denk dat hij toe is aan een iets groter fietsje, dan kan hij wat makkelijker snelheid maken. moet dan wel een helmpje bij, denk ik. maar een fietslesje bij Tijn wil hij vast ook wel!