Oei jeetje Marleen dat is minder goed nieuws voor je vriendin. Toch alle kids die de kleuren al weten. Hier dus echt eemtje die lui is of het gewoon echt niet weet. Peter had het al over kleurenblind maar dat is het volgens mij niet. Vanmiddag even geoefend met de hoofdkleuren maar hij gooit alles door elkaar en word ook kwaad. Heeft totaal geen interesse erin.
corina; kleuren weet sem wel, tenminste geel-rood-groen-blauw-zwart-wit-paars-roze... kleurenblind...hmm tja, misschien heeft hij of geen interesse erin of raak hij gefrustreerd dat hij het echt niet weet, s6 ermee. marleen; jeej wat heftig voor je vriendin, sterkte all knuffels
Deane kent ook wel alle kleuren (nou ja, alle, dingen als mauve of lila zul je hem niet horen zeggen), en heeft een heel uitgesproken opvatting over wat hij wel en niet mooi vindt. Ik zou niet weten of het kleurenblindheid zou kunnen zijn. Niet te veel pushen, denk ik (die frustratie is voor niemand leuk), en dan bij het volgende cb-bezoek eens naar vragen? Je kunt het CB ook tussentijds een keer bellen om je vraag te stellen. Marleen, wat een heftig bericht van je vriendin. 't Zal voor haar een heel onzekere tijd zijn nu.
Jochem kent ook wel veel kleuren alleen zegt ie niet de goede kleur die erbij hoort. Weet echt niet of het laksigheid is of dat hij het echt niet ziet. Probeer 'm zeker ook niet te pushen. Zal het morgen ook eens aankaarten bij het kdv, misschien dat hun nog wat kunnen betekenen met oefenen. En anders gaan ze zeker het cb bellen.
Doet hij het misschien expres? Deane houdt ons soms leuk voor de gek, door het expres verkeerd te zeggen. Die 3jarigen hebben soms een apart gevoel voor humor...
Quote Marleen: Heb jij ook momenten dat je met ouders mee moet huilen of kun je je daar voor afsluiten? Dat is tot nu toe 2x gebeurd. Maar ik probeer me natuurlijk welprofessioneel op te stellen en laat dan liever een traan bij een collega lopen. Wat heftig van je vriendin.
Corina...ik zou het ook zeker niet gaan pushen. Lijkt me een goed plan om eerst eens bij de psz te horen en wat zij kunnen betekenen. Daarnaast kan je natuurlijk wel thuis spelenderwijs oefenen met kleuren benoemen.
Sem is thuis best altijd lief aan het spelen, maar nu is er een vriendje bij en hij is zooo baldadig, echt overal mee gooien, speelgoed, zijn fietst, het maakt niks uit, als het maar kapot gaat pff
Nou meiden, zoals jullie misschien al hebben gelezen is onze nachtmerrie waarheid geworden. Ons kindje leeft niet meer Vanmorgen wakker geworden met bloedverlies...Vk gebeld. GEprobeerd het hartje te vinden met de angelsounds maar geen succes Helaas kon de verloskundige het hartje ook niet vinden en ook al zei ze: laten we niet meteen van het ergste uitgaan... Aan alles was te merken dat ze er weinig vertrouwen meer in had. Naar het ziekenhuis gegaan en na eeeeeeuwen wachten kwam dan de gyneacoloog eindelijk. En op de echo...zag ik het al meteen, geen knipperlichtje. Ze bleef echt lang drukken en heen en weer bewegen voor dat ze het oordeel gaf. Ons kindje leeft niet meer. Mn wereld storte in...gelukkig was mijn moeder bij me en was ik niet alleen. En godzijdank kwam mn eigen verloskundige ook nog langs om me te steunen en een bevestigingsecho te maken. Ons kindje is sowieso al 48uur niet meer in leven maar hoe lang precies konden ze niet vertellen. Manlief stapt op 18:00 in het vliegtuig en is dan vanavond laat thuis. Dan moeten we gaan praten over hoe verder, want hoe hard het ook is. Ik moet wel gaan bevallen. En hoe ik daar tegenop zie...Ik loop nu rond met een dood kindje in mij...Moet straks een dood kindje op de wereld gaan zetten. GVD!!!:x
Lieverd, ik heb er helemaal geen woorden voor. Ik sluit me bij je aan: GVD! Heel dikke knuffel voor je. Kan er iemand bij je blijven tot Harmen thuis is? Of moet ik komen? (ik doe het zo hoor, je moet nu niet alleen zitten...)
mams; wat vreselijk nieuws meid... oh echt vreselijk, wat heftig! Heel veel sterkte!!!!hele dikke knuffel!
Lieve mams...ik las het net op facebook Dit kan en mag niet...., maar owwww hoe oneerlijk het ook is...het is zo. Met heel mijn hart leef ik intens met jullie mee. En ja je zult moeten gaan bevallen. Maar ik weet zeker dat je dit samen met je man en naasten gaat lukken. Hoe je het ook went of keert....jullie gaan voor de tweede keer papa en mama worden. Weet dat als je vragen hierover hebt je mij altijd mag Pb-en. Lieverd...ook hier wens ik je ontzettend veel sterkte. Kwebbel
Dankjullie wel meiden. Gelukkig was mijn mama er de hele tijd bij en mn vader is ook meegeweest naar het ziekenhuis. Heb wat fototjes nog van de echo laten maken zodat ook Harmen het kan zien als hij straks thuis komt. Ben nu eventjes alleen met Tygho en dat vind ik best wel lekker. Mama komt straks weer met patatjes want koken is wel het laatste waar ik zin in heb. Vanavond komt mn neefje ook nog even langs..dat is ook wel heel prettig.
Had het inderdaad al op hyves en fb gelezen. Kreeg er echt gewoon kippevel van. Is zeker GVD!! Moet je wachten totdat het kindje zelf los komt of curretage? Wel heel fijn dat Herman naar huis komt, die zal je hard nodig hebben. Lieverd, wens je onwijs veel sterkte en een dikke knuffel van deze kant
Corina, as donderdag of vrijdag gaan ze de bevalling opwekken. Ik moet dit kindje dus nog zelf op de wereld zetten. Ik zie er als een blok tegenop en ben ook doodsbang..Maar het zal moeten.
Pfff... heftig hoor Mams. Maar weet zeker dat je het kunt. Lekker dat je nu even wat afleiding hebt. En anders gewoon ons lastig vallen met van je af te schrijven of af te reageren
Logisch dat je bang bent. Een bevalling is sowieso al spannend, en dan weet jij ook nog dat je kindje al is overleden voordat je eraan gaat beginnen. Je gaat inderdaad opnieuw mama worden, maar zó ontzettend veel te vroeg... Ook veel sterkte voor Harmen gewenst. Hij zal niets liever willen dan bij je zijn, maar moet nog zo'n eind onderweg. Doe voorzichtig, kom heel thuis!
Mams echt zo onwerkelijk en oneerlijk dit, ik heb er gewoon geen woorden voor! Ik schrok me rot vanmiddag bij het lezen van je bericht. Moeilijk en heftig om je kindje nog zelf op de wereld te moeten zetten ik snap dat je er tegenop ziet en er bang voor bent. Meid heel veel sterkte en knuffels voor jullie 3tjes. Heb je ook nog even een PB gestuurd!