April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van Mylan, en mijn medeleven dat jullie elkaar gelijk al los moeten laten.
    Veel sterkte met het afscheid.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat een prachtige naam voor jullie tweede zoontje. Heel veel sterkte om dit alles een bijzonder plekje te geven.

Het is en blijft zo oneerlijk, maar van de woorden zo mooi, zo compleet en zo van ons krijg ik kippevel.

Dikke knuffel.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Het voelt bij nader inzien een beetje raar om 'gefeliciteerd' te lezen. Ik hoop dat het niet verkeerd bij je aankomt. Maar als ik je woorden lees, lees ik de woorden van een heel trotse nieuwbakken mama, die heel veel van haar engeltje houdt.

Ik deel het kippenvel van kwebbeltje. Je verwoordt het zo mooi.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Krijg ook gewoon even kippevel van je berichtje Mams, zo mooi omschreven. En wat een mooie naam voor jullie tweede mannetje. Heel veel sterkte met het verlies van Mylan

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Een prachtige naam Cynthia voor jullie vlindertje. Je tweede zoon... Gecondoleerd met dit verlies. Veel sterkte de komende tijd.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dank jullie wel meiden.

Bri ,ik vind het juist fijn. We zijn vandaag weer papa en mama geworden en ondanks de verdrietige situatie zijn we ontzettend trots.
    Ook beseffen we ons des te meer hoe gezegend we zijn met ons gezin.
    Mylan zal daar ,in onze harten, voor altijd deel van uit maken.
    Ons gezin is vandaag verrijkt, we hebben nu een bengel en een engel.

Ik lig nu heerlijk in mn eigen bedje.
    HB was 6 dus mocht gaan(kiele kiele, dat wel)
    Heb helaas een curretage moeten ondergaan en die is me zwaar gevallen.
    Net bij de voordeur alles onder gekotst...toch een beetje misselijk van narcose&rijdende auto&spanning.
    Tygho slaapt nog een nachtje bij opa en oma zodat ik goed kan slapen vanacht.
    Maar wat zal ik blij zijn die kleine boef weer te knuffelen.

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Netjes omschreven, vind je heel sterk overkomen. Hoe ondergaat Herman het?
    Heftig dagje dus voor je Mams. Groot gelijk dat je even bij wilt tanken en een lekker nachtje kan maken. Morgen weer lekker knuffelen met je kleine boef

8. Bri

Bri Niet meer actief

Mams, ik kan me gewoon niet voorstellen wat voor dag het voor jullie geweest moet zijn... Je komt enorm sterk over.
    Probeer te rusten vannacht, ik hoop dat je goed zult slapen. En hoe beroerd je je ook voelt, een knuffel van Tygho zal je altijd goed doen.
    Heel veel liefs toegewenst, en 'sweet dreams'.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mams; gefeliciteerd en gecondoleerd met de geboorte en verlies van jullie engelzoon!

knuffels

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mams, gefeliciteerd en gecondoleerd met Mylan. Hij zal vanuit de sterren over jullie waken.... Heel veel sterkte!

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mams pfff vind je ook zo moedig en dapper overkomen, heel knap! En idd je bent nu mama van 2 prachtige jongens en wat je zelf zegt een bengel en een engel! Probeer lekker te slapen en neem alle tijd die nodig is om dit een plekje te geven!! En kom bij ons maar lekker van je afschrijven als dat je helpt! Vandaag veel aan jullie gedacht en bij het lezen van het berichtje dat Mylan is geboren moest ik even een traantje wegpinken..... Vind het zo erg dat jullie dit moeten meemaken! Dikke knuffel

12. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Mams gefeliciteerd met jullie zoon mylan, hele mooie naam. Helaas tevens gecondoleerd. Komt mij heel bekend voor dat je nu meer waardeerd wat je heb, wij zijn er als gezin/stel alleen maar sterker uitgekomen.

Jullie bescherengeltje zal altijd bij jullie zijn heel veel sterkte dikke knuffel.

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mams...hoe gaat die vandaag? En hoe was het om Tygho weer te zien?

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    opzich gaat het wel. Beurs en een pijnlijke buik na de curretage en nog aardig slap. Ben gister flink wat bloed verloren en voel me nog wel flink slap.

Het weerzien met tygho was heerlijk! Wat heb ik dat mannetje gemist zeg!

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mams; knuffel t en h maar extra veel, ik hoop dat je lichamelijk snel zult herstellen! Neem jullie tijd om dit grote verlies een plekje te geven... met ons allen zullen we Mylan* nooit vergeten, hij zit in jullie harten voor altijd, waar jullie ook zullen zijn!

Sorry als ik dit verkeerd verwoord... op papier is het zo veel moeilijker...en ik vind het zo moeilijk... zit je berichtjes zowel hier als op hyves met tranen te lezen....

Met heel mijn hart leef ik met jullie mee, een intens verdriet moet dit voor jullie zijn!

Hele dikke knuffel!xxxxxx

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Je verwoord het niet verkeerd hoor Wolfje, netjes juist. Vind het ook best moeilijk om op de juiste manier te reageren.

17. Bri

Bri Niet meer actief

Volgens mij zouden we mams allemaal het liefst een enorme knuffel willen geven, maar dat gaat wat moeilijk over het net...
    woorden blijven een compromis, maar we leven allemaal met je mee.

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo is het zeker Bri

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Onwijs bedankt meiden, jullie zijn allemaal schatten! en jullie woorden doen me ontzettend goed!
    Vanmiddag proberen een half uurtje naar de kermis te gaan met T en H.
    Daar hou ik me nu superrustig voor, wil dat zoooo graag.

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams ik heb zo aan jullie gedacht van het weekend. ik vind je enorm sterk hoor, te lezen aan je berichtjes op fb. Ik ben blij voor je dat het allemaal (naar omstandigheden) voorspoedig is gegaan. Toen ik las van de cytotec dacht ik gelijk oh-oh....dat deed bij mij nl. heel weinig....ja na drie dagen pas....
    Nogmaals een dikke knuffel

wup hoe gaat het nu met jou? dit zal voor jou ook een boel emoties naar boven halen of niet?

hier zometeen weer naar het zkh voor een fm. best spannend, want donderdag gaan we op vakantie dus als er voor die tijd niets noemenswaardigs zit, dan moeten we deze ronde afbreken...

Deel Deze Pagina