@Wolfje: Heftig verhaal van je buurvrouw... @Wuppie: Ik had inderdaad een filmpje daar geplaatst van Luuk. Ik zal het hier ook nog even posten. Dit was Luuk gisteren. Het is absoluut geen leuk filmpje.. De arts was er van onder de indruk. Hij was helemaal wit en dit was vlak voor het moment dat hij met zijn ogen ging draaien e.d. Hij zit op schoot bij onze PGB-er http://youtu.be/JFhvId5drIA Vandaag zag de verpleegkundige wat ik bedoel... We gingen de voeding aansluiten en ze zag Luuk steeds onrustiger worden en zieker. Zijn hartslag ging omhoog naar 160-180 en uiteindelijk kwam alle voeding er weer uit en vrij snel daarna werd hij weer vrolijk. Hij heeft zo'n last van de voeding en waarom??? Niemand snapt het!
Ach Marleen, dat gaat echt door merg en been. Wat heeft jullie mooie mannetje toch.. pff. Hele dikke knuffel voor jullie en ik blijf gewoon hopen dat ze er nu een keer achter komen én hem kunnen gaan helpen!
Wolfje, jeetje dat is ook rotnieuws van je buren. Kan me indenken dat je daar van onder de indruk bent.
Ingrid, heb je al besloten wat je doet? Doe rustig aan iig! Problemen met je longen zijn niet fijn, heb zelf al jaren astma.. hopelijk knap je snel weer helemaal op!
Vandaag gewerkt, boniman was thuis met de kinderen. En J heeft vandaag zonder zijwieltjes gefietst! Was best goed gegaan zei hij. Ze kon toch al een aardig eindje zonder dat hij haar vasthield. Morgenmiddag de laatste voorbereidingen (boodschappen doen) voor ons familieweekend. Vanaf vrijdagavond t/m zondagmiddag zitten we in een boerderij met ouders en broers/schoonzussen en kinderen van Boniman.
Wat een heftige berichten.... mielenl, je hebt groot gelijk dat je een andere gyn wilt. het is zo belangrijk dat je vertrouwen hebt in degene die je begeleidt in dit traject. ik hoop dat je nu geniet van een heerlijke vakantie, en dat je ondanks de vage informatie van je gyn, toch een goede ronde hebt nu. medicatie meenemen mag, als je er maar een doktersverklaring of medicijnpaspoort van de apotheek bij hebt. hopelijk is dat goed gegaan. marleen, ik word heel verdrietig om luuk zo te zien, kan me niet eens voorstellen hoe dit voor jou moet zijn. arm, arm jochie toch. wolfje, wat een vreselijk bericht voor je buurvrouw. ik kan me voorstellen dat je je er niet prettiger door voelt (zeker niet nu je zelf in verwachting bent), maar het is wel mooi als ze bij jou een luisterend oor kan vinden, en iemand om mee te huilen wanneer dat moet... pffff, ik realiseer mij weer dat ik mijn handjes dicht mag knijpen met mijn gezonde kindjes, die niets meer mankeren dan een nageltje dat weer aan moet groeien en pijn aan de snijtanden, hoektanden en kiezen die tegelijkertijd doorkomen. als dat toch je grootste leed is, ben je een gelukkig mens.
Marleen..jeetje wat heftig meid ik kan me alleen maar voorstellen hoe verschrikkelijk jullie je moeten voelen, laat staan jullie kleine mannetje. Dit gaat echt door merg en been. Ik hoop zo dat ze toch kunnen vinden wat er mis is en jullie bink kunnen helpen. Wolfje..he bah wat een berichten Het is net alsof dit echt de tijd van slecht nieuws is... Het word echt tijd voor goed nieuws. Bri, zoals altijd weet je weer exact de juiste woorden te vinden. Boni, ik voel me elke dag een beetje beter ,en hoe beter ik me lichamelijk voel hoe beter ik het verdriet aankan. Harmen en ik zijn dichter naar elkaar toegegroeid. Ondanks dat we altijd een goeie match zijn geweest voelt het nu echt als een eenheid. Heel bijzonder.
Goedenavond.. @ Marleen. Wat een heftig filmpje. Is duidelijk aan zijn gezichtje te zien dat hij pijn heeft.. Ik kreeg er gewoon kippenvel van. Arm mannetje!!! @ Mams.. Fijn dat jullie hierdoor toch weer dichter naar elkaar toe gegroeid zijn. Beter als andersom.. Dit versterkt de band tussen jullie alleen maar.. Ik denk dat dit toch wel de meest zware periode uit jullie leven.. Nou hij staat erop hoor. Mijn tattoo.. Op mijn linkeronderarm, halverwege zo ongeveer. Bekijk bijlage 185224 Ben er supertrots op!! al moet ik er wel ff aan wennen..
sorry meiden! heel de dag druk geweest en me oma is er nu weer... hier alles goed, alleen heb (nu al!) het kraampakket gekregen Ben erg moe, ga dus naar bed, morgen drukke dag en zondag ook... maandag waarschijnlijk ook.. knuffels en tot snel!
Luuk kreeg vandaag weer 2x een soort "aanval" (om 8.00 uur en om 12.00 uur). Hij werd weer helemaal wit, hartslag ging boven de 200 (hij ligt nu aan de monitor) en je ziet hem gewoon veranderen van een vrolijk ventje naar een doodziek kind als de voeding inloopt. De arts begrijpt er ook weinig van. Ze is er meteen bij gehaald en kon wel precies zien wat wij ook constateren. Er is bloedsuiker geprikt nadat de aanval al minder was en die was ruim 11. Aan de hoge kant dus. Het zou kunnen dat de bloedsuikerspiegel erg daalt tijdens een aanval en daarna ineens een piek vertoont. Er wordt nu dus zeer regelmatig bloedsuiker geprikt om te zien of daar misschien een verklaring te vinden is. De voeding van 16.00 uur ging wel weer helemaal goed...
marleen, wat raar en naar. vooral dat hij het de ene keer wel heeft, en de andere keer niet. wel goed dat er opnieuw goed wordt geobserveerd. maar hopelijk kunnen ze nu ook echt wat voor luuk en jullie betekenen. enig idee hoe lang ze hem willen houden? is weer een hoop heen en weer reizen voor jullie, sterkte daarmee. ingrid: ik ben geen tattoo-drager, maar vind je nieuwe wel erg lief. mooi dat je er blij mee bent! mams: gelukkig, dat jullie dichter bij elkaar zijn komen te staan. je hoort het ook wel anders gebeuren. wij hebben vanmorgen lekker genoten van het weer. wandeling gemaakt (Deane op zijn nieuwe, 14 inch, fiets en Betti op het 'oude' 10 inch fietsje). lekker naar het park, nog even gekeken naar het voetbal en hockey van de zaterdagochtend. eigenlijk wel heel leuk om daar eens te kijken, hadden we nog nooit eerder gedaan. nu liggen de kindjes te slapen, even genieten van de rust dus.
Pff meiden, ik kom hier te weinig sorry, sorry. Marleen, het filmpje blijft heftig zeg. Lief, mooi mannetje, ik hoop zo dat er snel wat gevonden gaat worden. Dit is te triest om te zien. Mielen, jeetje zeg wat een arts Kwebbel, wat leuk zeg met de kids mee naar het dierenasiel. Niet met een extra huisgenoot thuis gekomen . Jeetje Wolfje. Pff wat een erg verhaal van je buurvrouw. Kan me voorstellen dat je flink van slag bent. Heel heftig.... Mams, hoe is het daar? Wat fijn dat jullie dichter naar elkaar zijn toe gegroeid. Bri, een geslaagde zaterdagochtend dus. Altijd leuk om naar sport te kijken . Ingrid, fijn dat de tattoo geworden is zoals je wilde. Viel het je een beetje mee? Zooo dat was me het weekje wel. Nils is donderdag 2 geworden en dat hebben we gisteren gevierd. Mannetje is onwijs verwend en liep de hele dag vrolijk rond. Vanochtend de nieuwe bodystep cd geoefend die moet er voor volgende week maandag inzitten *slik*. En morgen een week weg zonder de mannetjes (nog een keer heel hard slikken).. Morgen op werkweek met de examenklassen bl/kl. Is vrijwillig hoor maar nu het dichterbij komt.... Gelukkig is het een druk programma dus de dagen vliegen vast voorbij... Maar ik zal wel blij zijn als het straks vrijdag is en ik mijn kanjers weer lekker kan knuffelen. Ik ga met mijn eigen auto dus mocht ik echt onwijs veel heimwee krijgen of het gaat thuis niet lekker dan kan ik gelukkig weg. Bookyman is deze week thuis op de dagen dat ik normaal thuis ben, dus dat scheelt ook een hoop. *slik, slik*. Jullie horen het volgende week wel
booky, wat fijn dat Nils zo'n leuke verjaardag heeft gehad. 2 jaar alweer, wat een kerel! alsnog van harte gefeliciteerd. en sterkte, met je weekje-zonder-je-mannen. 't Vliegt vast voorbij. marleen, al wat zicht op meer informatie in het WKZ?
@Bri: Luuk kreeg vanmiddag om 16.00 uur weer een "aanval" tijdens de voeding. Er is nu dus bloedsuiker geprikt. Ik vraag me af of ze er iets mee kunnen. We zullen het morgen wel horen. De arts verwachtte dat de waarde tijdens een aanval heel laag zou zijn (hypo), maar het was 11,0 en na de aanval was het ruim 8.
Booky, veel sterkte en succes op je weekje weg. En nog gefeliciteerd met Nils, twee jaar alweer. Wat gaat het hard! Marlene, hoe is het nu met Luuk? Heb je al wat gehoord? Bri, wat goed van Betti, nu al op een fietsje! Dat zie ik M nog niet doen hier. Mams, het is goed om te lezen dat wat er gebeurd is jullie dichterbij elkaar brengt. Las op twitter dat H vandaag weer moet beginnen, hoe gaat het nu? Begreep dat hij nog een tijdje in NL werkt en dus 's avonds thuiskomt? Dat is wel fijn voor je. Ingrid, mooie tattoo. En mooi filmpje voor je ouders! Wolfje, rustig aan! Hier een superleuk familieweekend gehad. Was wel druk (wij organiseerden) maar ook erg geslaagd. We zaten in een grote kampeerboerderij met z'n allen. Zaterdagavond BBQ (we boften wel met het weer), zaterdagochtend forelvissen (ben zelf eerder weggegaan daar, M was helemaal op en moest echt naar bed). En gisteren nog boerengolf en na de middag weer naar huis. En nu het nadeel: de was haha. Zometeen maar even een begin maken met strijken, maar mag nog ff relaxen van mezelf .
boni, ik moet wel eerlijk zijn: betti klimt op het fietsje (én op die van deane, je wilt echt niet weten hoe, het ziet er nogal acrobatisch uit ) en zit er leuk op, maar heeft nog weinig begrepen van wat ze met de trappers zou moeten doen. gelukkig heeft het kleine fietsje een duwstang waarmee je ook nog kunt sturen!
Even snel een bericht uit het WKZ. Ik ga me toch wel steeds meer zorgen maken. Luuk kreeg vanmorgen een heftige aanval, helemaal grauw werd hij, hartslag daalde naar 40 en steeg daarna naar 200 en zuurstofgehalte daalde ook flink. Toen ze de voeding stop hebben gezet trok hij weer bij. Hij was helemaal nat van het zweet. Wat een ellende toch en wat kan dit nu zijn?? Vanmiddag uitgebreid gesprek met de artsen.
Oh MArleen....,Bah wat een rotbericht... Ik hoop zo dat de artsen nu eindelijk gaan vinden wat jullie ventje mankeert Kan me voorstellen dat je het ondertussen zelf ook niet meer weet. Een hele dikke knuffel voor jullie, mn duimen blijven draaien!!
Jezus (sorry, niet verkeerd bedoeld), wat is dat nou weer? Ik kan me helemaal voorstellen dat je je rotgeschrokken bent. Wat is het nou toch? Hopelijk kunnen ze nu iets van een oorzaak vinden, en kunnen ze er iets aan doen! Dikke knuffel, meer weet ik ook niet te zeggen..