April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Marleen wat een tegenslag weer meid, heel veel sterkte!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bah wat balen Marleen... Hele dikke knuf!

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marleen ik lees dat arme luuk nog steeds in het zkh ligt, wat een narigheid weer! ik hoop dat hij gauw opknapt en lekker mee naar huis mag. Vonden ze nou maar wat er met hem loos is, zodat hij echt geholpen kan worden...

@ wolfje beterschap voor opa!

hier weer terug van vakantie. gisterochtend vroeg thuis gekomen na een lange nachtvlucht. we hebben het heerlijk gehad, mooi weer, mooi hotel. we stapten zo uit onze kamer het zwembad in. En elke avond de minidisco, daar keek Bosch de hele dag naar uit!

4. Zeepaardje

mielenl; fijn dat jullie zo genoten hebben:D Klinkt heerlijk!

all; had jullie verteld over buurjongen die duchenne heeft...? krijgt maandag een spierbiobtie...
    buurvrouw is zwanger (16,5wk) van een jongen, heeft 50% kans om de ziekte ook te krijgen... dus wordt nu allemaal snel onderzocht...

net bij ouders heerlijk in bad gelegen, heb zo'n rugpijn!

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Even snel....Mielen....klinkt goed. Waar waren jullie?

Wolfje...bah! Dit soort nieuws slaat altijd in als een bom.

Marleen...nog nieuws?

Isra....nog van harte met de opening van je nieuwe studio.

Hier nog 1 dagje werken en dan lekker 10 dagen vrij. Kan niet wachten...

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Zag net je vraag van een paar dagen terug pas over een second opinion. We hebben daar wel over gedacht, maar zijn daar nu nog niet aan toe. Dan begin je weer opnieuw en belast je Luuk weer met vanalles. Ik heb nog steeds vertrouwen in het WKZ en zou ook niet weten welk ziekenhuis het wel zou weten. Misschien het Sophia? Verder geen nieuws. Gisteren spuugde hij ook tijdens twee voedingen, de andere twee gingen goed. Hij mocht gisterenmiddag ook heel even mee met de auto en toen zijn we met zn vieren even naar Prenatal (in Utrecht) geweest. Raar om hem even mee te
    nemen.

Gisteravond nog gewerkt (foto's maken op een bedrijfsfeest); Lag pas om 2.00 uur in bed dus ik heb me weleens fitter gevoeld. Was ook meteen door gegaan uit het ziekenhuis naar dat feest. Vandaag dus maar er een rustig dagje ;)

Goed weekend allemaal en geniet van het mooie weer (al is het hier nu nog erg mistig)

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mielenl: Klinkt als een geslaagde vakantie. Heerlijk, er even tussenuit.

@Isra: Studio helemaal klaar? Heb je nog iets speciaals gedaan gisteren voor de opening? Ik heb Ryan gisterochtend trouwens niet gezien. Vond hij het leuk?

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen ik vind het zo vreselijk vo hor jullie, al die zorgen en onzekerheid.
    Steeds maar weer jullie kleine mannetje achter moeten laten in het ziekenhuis.
    Ik hoop echt dat ze snel vinden wat er nou met jullie boef aan de hand is.

Mielenl,welkom terug!

Isra, hoe was de opening??? Je had er schitterend weer bij zeg:)

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    kwebbel, we zijn naar hurghada (egypte) geweest. ik was daar heel lang geleden ook al een keer geweest en wilde eigenlijk nooit meer terug maar dit keer is me heel wat beter bevallen!

mams hoe is het met je?

wolfje wat heftig zeg van je buurjongetje!

10. Goedenavond

@ Mielen, welkom terug. Klinkt als een zeer geslaagde vakantie!!

@ Marleen, he jakkes. Nog niet naar huis. Arm menneke.

Hier gaat verder alles zijn gangetje.. Gister lekker een dagje bij mijn ouders geweest. Die zijn op vakantie in landal het loo, net onder zwolle. Dus zijn we ff op visite gegaan.. Was erg geslaagd. Lekker met Wayne gespeeld bij de zwemplas in het zand en met de voetjes in het water. En Wayne uiteraard ook in de speeltuin en op het springkussen.

Wayne was op de terugreis volledig uitgeput. Was binnen 10 minuten in de auto, al in slaap. Konden hem ook zo uit de auto pakken en in bed leggen..

WE hebben ook besloten dat we zelf ook een keer gaan kijken voor een weekendje weg. Anders duurt het wel heel lang voor onze vakantie volgend jaar, eind augustus pas.
    Dus we gaan kijken voor een lang weekend met zijn drietjes.

Nou ja. hier verder geen noemenswaardige dingen..

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ingrid lekker hoor, even een weekendje weg. hebben jullie inmiddels al iets op het oog??

marleen hoe is het vandaag gegaan?

12. Goedemiddag

@ Mielenl, nee nog niets op het oog. We gaan kijken via vakantieveilingen.nl wat er in de aanbieding is.. Is genoeg, maar nu staat er veel voor de herfstvakantie op.

Zo ff illegaal hier.. Haha, heb ontdekt dat ik vanaf me werk hier ook kan inloggen en meekletsen.. Tis nu toch rustig in de lijn. Erg rustig zelfs.
    Nog een paar minuutjes dan ben ik vrij..

Groetjes!!

13. Zeepaardje

lieve meiden

mijn opa is met spoed opgenomen, geelzucht, en hij heeft ook iets bij/ in zijn gal... het zijn geen galstenen, maar morgen ctg-scan...

morgen komt me tante en overleggen wat we met oma doen... zij is dementerend en kan niet lang alleen zijn...

Knuffels

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo meiden ben ook weer terug van vakantie.
    Waren ongemerkt best wat pagina's om bij te lezen dus ben er eigenlijk een beetje door heen gevlogen. Reageer dus niet op iedereen maar spring er nu weer ff in

Marleen hoe is het met Luuk? Jeetje wat een gedoe met het arme mannetje. Alweer 10 dagen in het ziekenhuis en nog niet zo heel veel meer weten. Kan me goed voorstellen dat je er af en toe ff doorheen zit als het zo slecht gaat met Luuk. Dikke knuffel voor je kleine ventje. Met Roel ook alles goed?

Mams hoe is het met jou? Heb regelmatig aan je moeten denken.
    Hopelijk heb je niet veel meer last van de bevalling gehad en kan je het nu langzaam aan een plekje gaan geven.

Wuppie, balen dat het nu na een jaar nog niet zo ver voor jullie is. GRoot gelijk dat je verder onderzoek wilt

Hier inmiddels volledig afgebouwd van de anti depressiva en ook pilloos. Maar we doen het nog rustig aan.

15. Bri

Bri Niet meer actief

Corina, toitoitoi...

Ben ook benieuwd naar Luuk. Hopelijk is er inmiddels nieuws waar jullie iets mee kunnen.

Gisteren hadden ze op het kdv een mobiele kinderboerderij. Betti was laaiend enthousiast, ze wilde alle beestjes (konijnen, cavia's, kippen, mini-biggetjes, mini-kalfje, mini-paardje, geitjes) aaien en héél goed bekijken. Deane vond het wel leuk, vooral het borstelen van het paardje.

Verder niet veel te melden. 't is druk op m'n werk.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Corina toitoitoi meid!!
    Hier gaat het wel redelijk...Nog steeds aan het vloeien, of nouja nog steeds...Al weer:S
    Ik snap er niet zo veel van, maar donderdag hebben we de 1e nacontrole dus dan kan ik mn vragen stellen en hopelijk krijgen we dan ook al wat onderzoeksuitslagen.

Bri, leuk zo'n mobiele kinderboerderij :D

17. Bri

Bri Niet meer actief

Och ja, dat vloeien hoort er natuurlijk ook bij. Zit je niet op te wachten.... Hopelijk krijg je donderdag idd al wat uitslagen. Gaat 't verder nog een beetje? De hele wereld loopt al weer door, maar voor jullie is toch alles anders geworden.

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dank je Bri

Mams, oh jee dat is balen en niet echt fijn. Voel je jezelf wel goed?

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja ik weet dus niet of ik nog navloei of dat dit mn menstruatie alweer is.

Ik heb 2 weken vol gevloeid, dat werd steeds minder tot za-zo-ma alleen maar doorzichtig slijm
    En vanmorgen ineens onwijze buikpijn(precies zulke krampen als normaal tijdens de ongi) en echt bloeden als een rund.
    Verloor inene een stolsel zo groot als een bonk (je weet wel, die grotere knikkers)
    Terwijl ik dat sinds de bevalling nog niet heb gehad...
    Ik snap er echt geen ene reet meer van dus ik hoop dat ik donderdag antwoorden kan krijgen.

20. Goedemorgen

Weer even vanaf me werk. Das een voordeel als het niet zo druk meer is in de lijn, en we gewoon op internet kunnen en mogen tussendoor..

@ Corina, wat goed dat je van de medicijnen af bent. Ik ben ook op de goede weg. Er komt steeds 1 dagje tussen. Nog ff en ik ben helemaal ervanaf.. Fijn gevoel he!

@ Mams, hoop dat je morgen wat antwoorden krijgt op je vragen.

@ Bri, leuk zo'n mobiele kinderboerderij. Wist eigenlijk nieteens dat dat bestond.

@ Wolfje, vervelende situatie zeg.. Sterkte.

Vanmiddag lekker vrij.. Dus lekker wat tijd met Wayne doorbrengen vandaag. Hij zal wel blij worden, want er staan pannekoeken op het menu vanavond..

Nou ja ik ga verder...

fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina