Boni, dankjewel. Het voelt idd wel fijn dat er "iets" al is gevonden. Dat we ons niet altijd blijven afvragen wat er mis is gegaan. Onze Mylan* zullen we er idd nooit mee terug krijgen maar dit geeft ons ook het gevoel dat hem en ons veel zorgen,leed en pijn bespaard is gebleven. Dat brengt rust. Ons mooie mannetje was niet sterk genoeg voor dit leven en mag nu van boven als een ster over ons waken.
mams ik heb diep respect voor je, de positieve manier waarop je deze gebeurtenis benadert. Inderdaad een opluchting dat de oorzaak niet bij jou heeft gelegen. Hopelijk helpt deze uitslag jullie om het allemaal te verwerken. * knuffie * marleen jee wat een onderzoeken moet dat kleine mannetje toch weer ondergaan....hopelijk komt er nu ook echt iets uit. En fijn dat ze rekening kunnen houden met zijn verjaardag. Dat zou toch wel heerlijk zijn he, om zijn verjaardag gewoon lekker thuis te kunnen vieren... ingrid wat goed dat je al bijna van de meds af bent! lijkt me een heerlijk gevoel. En de belastingdienst, leuk zeg, mijn oma heeft daar ook gewerkt vroeger en die krijgt nog steeds elk jaar een kerstpakket en ze wordt uitgenodigd voor de bedrijfsfeestjes. Al is ze tegenwoordig niet meer in staat om daar naartoe te gaan, helaas (ze leeft nog wel hoor, ze wordt in december 96!) @ wolfje wat heftig zeg, om je oma te logeren te hebben. ik kan me een klein beetje indenken hoe het moet zijn.....maar ik neem aan dat er nog wel meer familie is de je kan helpen als dat nodig is? kwebbel, nog gefeliciteerd met isa! En geniet van je vrije dagen! boni wat goed dat J al zonder zijwieltjes fietst! bosch zit gewoon liever op zijn loopfiets dan op zijn gewone fiets dus dat schiet nog niet erg op, haha! En heerlijk he, dat M ook al lekker begint te kwebbelen. Gezellig hoor, de twee liefste meiden van de wereld in huis. Wel toevallig, want het liefste jongetje van de wereld woont bij mij Hier een paar spannende dagen; vorige maand werd ik op 10dpo ongesteld en nu nog helemaal niets. Gelukkig is het druk, dus genoeg afleiding
Mielenl...Hoe hou je het vol die spanning!!! Ik werd ook altijd op 10DPO ongesteld maar werd na een week al helemaal ongeduldig hahahaha. Respect meid En ik duim voor je! Wanneer wil je gaan testen als de ongi niet doorbreekt?
Weet je wat het is... Ik ben sowieso erg positief ingesteld hoor maar ik wil absoluut niet dat wrak worden dat hele dagen ligt te janken en de wereld vervloekt. Die persoon haat ik, dus die laat ik maar heel soms naar buiten.. Dan kan ik echt even heel kwaad worden en stromen de tranen over mn wangen. Dan hou ik me ook echt niet in. En dat lucht op. Dat lucht zoveel op dat ik van de dagen kan genieten en van mijn andere 2 mannen ondanks al het verdriet en de leegte. We zijn ontzettend gezegend met wat we wel hebben gekregen en daar probeer ik bij stil te staan. Dat maakt het allemaal draaglijk.
@ mams ik kan er natuurlijk een heel klein beetje over meepraten en ik herken het heel goed hoor, dat je af en toe zwakke momenten hebt. Ik ben het helemaal met je eens dat je daar niet in moet blijven hangen, daar schiet je niks mee op. Maar het is lekker om je emoties zo af en toe even te kunnen laten gaan. Bij jou is het natuurlijk nog erg vers allemaal, en met de tijd slijten de scherpe randjes wel, maar het zal nooit helemaal verdwijnen. Hoe is H er eigenlijk onder? Is hij alweer aan het werk? van het zkh mag ik 16 dagen na de pregnyl testen, dat is zondag. ik word meestal ook 9-10dpo ongesteld maar misschien dat het nu anders is met de pregnyl, dus ik hou me nog even in
H is alweer aan het werk ja.. Nog niet superveel weg geweest maar volgende week gaat hij weer een hele week in de kost. 1 weekje maar want in de herfstvakantie gaan we er heeeeeerlijk ff tussenuit.
Mams....goed dat je 'schoon' bent. Respect voor je hoe je hiermee omgaat. En lekker hoor om er straks even samen uit te gaan. Marleen...fijn als Luuk naar huis komt. Je gezin weer compleet. Zo te lezen hebben jullie nog een heel traject voor de boeg dus geniet weer van het samen zijn. Boni...goed dat jullie grote meid ook op twee wielen aan het rond racen is. Wat kunnen ze hard hé Tijn vind het ooknog steeds helemaal super. Is al twee keer flink gevallen,maar hij stapt weer op en gaat nog harder Het doet hem tot nu toe niets. Bedankt allen voor de felicitaties hier/ hyves en facebook. Isa is dolgelukkig met haar nieuwe omafiets. Morgen vieren we het. Dus nog een feestdag. Ook mag ze morgen een konijntje uitzoeken want opa heeft het hok klaar. Foto's zullen ongetwijfeld op facebook komen
Isa, gefeliciteerd! En wat leuk, een konijntje... mams, mielenl, marleen: ik denk aan jullie en kan iedere keer eigenlijk alleen maar herhalen wat ik al eerder heb gezegd. Petje af, voor hoe jullie met alles omgaan. Ik vind het geweldig om jullie positiviteit mee te krijgen (en begrijp het héél erg goed dat je het af en toe ook nodig hebt om kwaad te zijn, of de heleboel bij elkaar te schreeuwen, of een zee vol te huilen). wolfje: sterkte meis. Heftig om je oma erbij te hebben, maar wat mooi en goed dat je je huis voor haar hebt kunnen openen. Zorg je ook goed voor jezelf? En neem alle hulp aan die je aangeboden krijgt! allen: liefs van mij. Veel gelezen, ik volg 't allemaal.
Lieve meiden... Vandaag een klap in me gezicht gekregen... Opa heeft een tumor, ze kunnen niks meer voor hem doen:x We zijn allen erg verdrietig nu... We gaan een onzekere tijd tegemoed... we hopen hem nog lang bij ons te hebben! Veel liefs, Ilse
Jeetje wolfje, sterkte de komende periode... Mams, knuf voor jullie! Mielen, al getest? Iedereen verder een fijne zondag! Wij gaan vanmiddag naar een verjaardag, gezellig. Zijn ook meer kinderen dus ze kunnen lekker spelen..
wow, wat is het hier stil. boni, was 't nog gezellig zondag? mielenl, heb jij nog nieuws, of ben je begonnen aan je volgende ronde? gaat lekker met hardlopen, zie ik op FB. Hier niet veel nieuws, althans niks bijzonders. Weekend was leuk, zaterdag zwemmen, zondag naar een park met leuke speeltuin en kinderboerderij (Amstelpark). Als kind kwam ik hier vroeger vaak met mijn vader, en hoewel het bijna volledig veranderd is, zijn er toch nog een paar dingen die ik me wel herinner. Betti kletst met de dag meer, met een steeds uitgebreidere woordenschat. Zo leuk om haar stem meer te horen (in steeds nieuwe en andere klanken). Ze is vooral goed in dierengeluiden. Deane is lekker wisselvallig, als een echte 'puber'. Het ene moment poeslief, dan weer volkomen onredelijk, en dan weer heel erg wijs en goed voor rede vatbaar. Hij zoekt steeds meer uitdaging, en naar school gaan duurt nog lang voor 'm, dus we zijn maar begonnen met oefenen met heel eenvoudige woordjes lezen, en met het idee van optellen en aftrekken. Vindt hij wel erg interessant. En we hebben nog een lading peren uit de boom van m'n schoonouders gehaald. De stoofpeertjes komen me bijna de neus uit, dus iets anders geprobeerd: zelfgemaakte perenjam, 3 hele potjes vol. Is erg lekker geworden, al zeg ik 't zelf. Volgende keer dat we erheen gaan zullen we de laatste lading peren plukken en misschien maak ik dan nog een paar potjes. Hopelijk gaat 't goed met iedereen. Groetjes!
Inderdaad stil hier. Bri...leuk weekend gehad. En stoofpeertjes...jummie! Jammer genoeg lust kwebbelman ze niet en de kids kan ik er ook niet blij mee maken. Wolfje...sterkte met je opa. Marleen...hoe gaat het bij jullie. Luuk aanval vrij gebleven? Hier ook even weinig actief. Druk met mijn leertraject. Gister wel een heerlijk dagje sauna met kwebbelman gedaan bij de veluwse bron...heerlijk! Echt gezellig gehad saam.
Tijn heeft trouwens de Bliksem Mc Queen PDA gekregen die erg in de smaak valt. Spelenderwijs leert hij zo verschillende dingen. Je kan er mee racen,maar ook rekenen, taal en spelletjes mee spelen. Vanaf 4 jaar staat erbij, maar Tijn hoef je niets uit te leggen Hij zegt nu tegen iedereen dat hij een cars nintendo heeft
Zoooo, laat Deane het niet zien, die wij hij vast ook! stoer ding hoor kwebbel. Marleen, hoe gaat 't met Luuk? Ik zag dat je ging proberen hem uit een beker te laten drinken. En 't is al bijna zijn verjaardag, gaan jullie er wat leuks van maken? (vast en zeker)
thanks meiden... nou kleine is al goed aan het indalen... vandaar dat ik soms zo moelijk loop alles was goed... knuffels verder na brugge ga ik snel weer mee kletsen hoor
Wat een gave cars nintendo...Laat Tygho het niet zien, die wil er gelijk ook 1. Wij hebben sinds een paar weken een wii. En waar ik dacht dat Tygho voor de meeste dingen nog te klein zou zijn, staan we toch regelmatig tegen elkaar te bowlen/tafeltennisen/frisbee gooien/fietsen en ga zo maar door. Wonderbaarlijk hoe snel ze zulke dingen door hebben he. Mielenl, is er al nieuws meid?? Wolfje, lekker optijd met indalen zeg Hier vandaag weer ongesteld geworden Ik twijfelde of dat wel zou kunnen, maar heb de gyn gebeld en aangezien het al bijna 4 weken geleden is en mijn baarmoeder schoon was met de echo vorige week kan het dus geen kraamvloed meer zijn. Wat een heerlijk gevoel dat alles nog functioneert zoals het moet. Wel jammer dat ik dan gelijk een wandelende landkaart(MET RELIEF) word en me onwijs beroerd voel, maar het is voor het goede doel zeggen we maarzo.
mams; fijn dat je lichaam toch goed werkt... enne ik hoop dat als jullie er weer voor gaan je snel zwanger mag zijn voor een brusje voor Tygho en Mylan*!
We gaan er idd weer voor..We zijn van mening dat een nieuwe zwangerschap heel zwaar zal worden,mentaal, maar dat het geen verschil maakt of dat binnen nu een een paar maand zal zijn of pas over 2 jaar. Het blijft een wond die dan weer opengetrokken word. Plus dat de wens voor nog een kindje, een 3e(blijft een raar idee) met de dag groter word. En de gyn heeft ons groen licht gegeven om er gewoon weer voor te gaan. Dus dat doen we dan ook.