Mams...de enige(n) die hierin kunnen beslissen ben jij samen met je man. Als het goed voelt dan is dat zo. Het zal hoe dan ook geen onbezorgde zwangerschap meer zijn. Hopelijk kom je snel met positief nieuws hier Haha...jullie ook een wii. Hier wordt ook met enige regelmaat flink tegen elkaar gesport. Tijn vind het dora spel ook erg leuk. Meestal doen we dat 's-avonds eventjes een half uurtje.
Mams, fijn dat de gyn groen licht heeft gegeven en je er weer voor gaan. Het zal mentaal inderdaad zwaar zijn, maar jullie zijn al zo sterk daar komen jullie ook doorheen. Hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie. Hihi... beginnen we tegelijk aan een ronde. Ben ook net ongesteld geworden.
hahaha corina dat is wel toevallig Ben wel benieuwd wat mn cyclus gaat doen, had altijd mooie korte 25-27d dus daar hoop ik weer op. Voor jullie dus nu ook ronde 1?
Dit word de 2e ronde. Had nu een cyclus van 30 dagen, maar moet nog zien of dat zo blijft. Hoop dat het in elk geval zonder Clomid gaat lukken
Goedenavond!! Zo.. Weer ff babbelen. @ Kwebbel wat een gave Cars computer! Laat Wayne die maar niet zien. Wordt nu al helemaal gek van hem, bij de kruidvat hier staat een Takel-computer. Die Wayne heel graag hebben! Maarja, moet ie maar aan Sinterklaas vragen hoor. hihi.. @ Mams, als het voor jullie goed voelt, dan moet je ervoor gaan. Denk dat je idd nu wel anders in een zwangerschap zult staan dan eerder. @ Corina, succes ook! Hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn. Nou hier nog steeds geen behoefte aan een 2e kindje.. Waarschijnlijk helemaal niet meer. Tis goed zo.. Hier vandaag slecht nieuws gehad. Een oom van mij die 2 weken geleden nog op het feest van mijn ouders was, is op de terugweg naar huis in de auto niet goed geworden, duizelig en hoofdpijn. Zijn dochter heeft het stuur overgenomen. 's Maandags was het zo erg dat hij is opgenomen in het ziekenhuis, en daar ligt hij nog. Het gaat heel slecht met hem, en er is veel vocht te zien in zijn hoofd op de foto's. Er is inmiddels ook een scan gemaakt, en daarvan krijgen mijn tante en mijn nichtjes morgen de uitslag.( Mijn nichtjes zijn trouwens ouder dan ik, maar ik vind nichten zo'n raar woord.) Maar ze vermoeden dat er een snel groeiende tumor in zijn hoofd zit, en dat het er niet goed voor mijn oom uitzien. Soms kun je zulk rot nieuws hebben.. Heb vroeger vaak bij ze gelogeerd, dus dit nieuws hakt er wel ff in. Ook iets positiefs vanuit hier, ik heb nu ruim 1 week geleden mijn laatste keer medicijnen gehad, en ben nu zo goed als door de afkickverschijnselen heen.. Voel me eigenlijk supergoed. Zou het dan echt zo zijn, dat ik over een tijde dan eindelijk kan zeggen dat ik beter ben.. Lekker hoor.. Vandaag trouwens weer lekker aan het freubelen geweest. Heb een sleutelhangertje gehaakt. Bekijk bijlage 190135 Fijne avond allemaal!!
Ingrid, jeetje dat is minder goed nieuws. Fijn dat je nu zo goed als van de afkickverschijnselen af bent. Hier ging het laatste stapje vanzelf, ben ze 2x vergeten op vakantie en heb er niets van gemerkt. Heb daarna ook niets meer in genomen
Corina en Ingrid, wat super dat het jullie nu allebei goed gaat zonder medicatie. En Corina en mams, heel veel geluk en succes gewenst. mams, een nieuwe zwangerschap zal voor jullie zeker niet meer zorgeloos zijn. Met Mylan* ging ook alles voorspoedig en toch is het dan ineens afgelopen. Stap voor stap, dag voor dag, toch? Eerst maar op weg naar een eisprong, en dan een positieve test. Ingrid, hopelijk valt het mee met je oom. Maar hoe dan ook veel sterkte gewenst. Heb je altijd het idee gehad dat jullie gezin compleet zou zijn met 1 kind? Is ook prima toch, iedere gezinssamenstelling heeft z'n voor- en nadelen. Als het voor jullie goed voelt, dan is het goed! wolfje, wow, nu al aan het indalen, die zet er haast achter. Je hebt dus al een mooi pinguin loopje? Hoe gaat het met je grootouders? Zelf heb ik niet echt wat te melden. Bloed geven ging weer goed (voor mijn doen zelfs een hoge bloeddruk en Hb), heb nu alleen wel wat hoofdpijn. Meer drinken dus! En ooooh wat heerlijk dat de zon nu al weer 2 dagen schijnt. En dat het er voor dit weekend ook goed uit ziet!
Pff ingrid, heftig nieuws meid Hopelijk valt het mee. En wat betreft wel of niet een 2e kindje, dat is toch voor iedereen persoonlijk. Niemadn kan voor jou bepalen wat wel of niet goed is. Als jullie je compleet voelen, dan is dat zo toch. Pfff had niet verwacht dat mn ongi zooooo heftig zou zijn, maar ik loop echt leeg Ben ook maar weer begonnen met mn ijzertabletten en foliumzuur(voor de opname van het ijzer)\
INgrid, wij hebben ook lang gedacht om het bij één kindje te houden. Vooral omdat het vrij druk en heftig is met een eigen zaak. De zorg komt grotendeels op mij aan. Maar het begon toch weer te kriebelen. Hihi... hoe gek kan het gaan hè. Maar snap het besluit voor één kindje heel goed.
Hoi meiden, Zo.. Weekend.. Ben er hard aantoe.. Wat een dag vandaag.. Ik werd vannacht wakker met pijn in mijn nek. Om kwart over vier al, kon daarna niet lekke rmeer in slaap komen. Nou ja, nog ff gedommeld. Tot Ingman eruit moest.. Wayne kwam bij ons bed, met de mededeling dat hij gepoept had. Ja dat roken we, dus ik wilde hem verschonen, nou ja luier afdoen, maar toen ik daaraan begon mocht Ingman de douche aanzetten. Wayne zat tot zijn nek in de poep.. Stinken, vies.. Zo zielig.. Hij vond het douchen wel lekker, maar hij stond ook te rillen, arm mannetje.. Nou ja.. Vandaag gewerkt van 9 tot 17u, zwaar met zo'n pijnljke nek, maar heb het gered. Nu lekker op de bank.. @ Mams, Bri en Corina. Ja voor ons voelt het goed zo. Dit is ons gezinnetje. Ja voorheen wilden we er wel 2, maar tis gewoon allemaal anders gelopen. En het voelt nu echt goed zo. Wij zijn gelukkig met wat we nu hebben.. En dan is het gewoon goed!! @ Corina, nou ik hing met de medicijnen al een tijdje aan tegen die laatste stap. En ik was er ineens echt klaar mee.. Ja nu al een week zonder. En nu bijna geen afkickverschijnselen meer, af en toe een beetje misselijk en duizelig, maar verder. Nou ja. Nu lekker weekend. Nog niets gehoord over mijn oom.. Hoop nog steeds op positief nieuws, dat het meevalt, maar hou wel rekening met het ergste eigenlijk.. Maar we zullen zien. Nu lekker met een warme sjaal om mijn zere nek.. Voelt wel fijn.. En nu lekker bankhangen.. Lieve dames, prettig weekend allemaal!! (voelt fijn om weer een beetje terug te zijn hier)
Hier een ziek mannetje Hij heeft koorts, gloeit helemaal. Hoe hoog de koorts is weet ik niet want, jawel, de batterijen van de thermometer zijn leeg....Wat een timing!!! Ingrid, heeft Wayne altijd nog een luier om of alleen snachts? Ik ben dat soort taferelen helemaal niet gewend, terwijl Tygho nog maar een paar maandjes zindelijk is. Wonderlijk hoe snel je aan een situatie went.
Goedemorgen, @ Mams, ja Wayne heeft 's nachts nog een luier nodig. Overdag gelukkig niet meer.. Scheelt al een hoop hoor. Maar afgelopen vrijdag ging het ff helemaal mis. Want normaal gesproken poept hij ook niet meer in de luier, maar ik denk dat hij donderdag iets verkeerds gegeten heeft. Nou dames.. Gister bericht gehad over mijn oom. Hij blijkt een tumor in zijn maag te hebben, en er zit een uitzaaiing in de kleine hersenen. Helaas is het allemaal niet te opereren, en dus weg te halen. Ze kunnen mijn oom wel behandelen met bestraling en chemo, maar dat is puur levensrekkend, niet levensreddend. Eigenlijk is dit waar we ons al op hadden voorbereid, dus de klap kwam bij mij niet zo heel erg hard aan. Maar kan me voorstelen bij mijn tante en mijn nichtjes wel, en mijn oom uiteraard ook.. Ik kan nu alleen maar hopen,dat het geen ellenlange lijdensweg gaat worden voor mijn oom, en tante.. Nou ja.. Onder het mom van het leven gaat door. Vanmiddag op kraamvisite bij mijn vriendin. Kan ik eindelijk mijn Barbapappa muziekdoosje die ik zelf gehaakt heb, geven. Ben zo benieuwd of ze het leuk vinden. Dit is hem: Bekijk bijlage 190632 Zit een muziekdoosje ingehaakt!! Fijne zondag nog!
Ach gut, de arme schat Hier begon het juist omgekeerd, met snachts geen luier meer aan en na een week wou hij overdag ook niet meer. Maar hier vorige week voor het eerst een nat bed gehad...En wat vond hij dat erg, arm jong. Ik kon er wel om lachen hahaha Tja in al die maanden 1x een ongelukje...kan erger toch Wat ben je toch heerlijk creatief bezig zeg!! Leuke dingen maak je. Ik ben niet zo goed in dat soort dingen hahaha. En dus wel slecht nieuws voor je oom Het leven is soms zo oneerlijk.
Ingrid, zoals je zelf al verwachte een slechte uitslag bij je oom. Wat is het toch oneerlijk. Het lijkt me behoorlijk hefti voor de naaste familie. Zo je bent aardig creatief bezig, vind 'm super leuk. Hij zal vast goed ontvangen zijn Hier vanmiddag met Jochem naar Sesamstraat geweest in het theater. Was erg leuk, daarna nog op de foto geweest. Een keer met Bert en een keer met Ernie
hi meiden, Ook weer even bericht van mij. Ingrid dat zijn mindere berichten zeg van je oom. Je hoopt altijd maar zoiets niet van dichtbij mee te maken, maar helaas! Corina wat leuk naar de musical van Sesamstraat, jullie doen echt wel vaak van dit soort leuke dingen met Jochem he, leuk! En vind het zo knap van je dat je helemaal van je medicijnen af bent (ook van jou hoor Ingrid). Ik hoop dat een tweede kindje voor jullie snel mag lukken en dat je het dit keer zonder clomid af kan. Mams als jij er aan toe bent en je ook weer groen licht hebt van de gyn, moet je er zeker weer voor gaan meid. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mocht het eenmaal weer zover zijn dat het allemaal wel heel dubbel voor jullie zal zijn! Marleen hoe gaat het met Luuk?? Ik las positieve berichten op hyves, maar later toch ook weer minder positieve berichten, jammer hoor! Hoe gaat het drinken nu uit een beker? En ik las ook dat hij een PEG zonde (zo heet deze toch) krijgt, wel fijn denk ik! In ieder geval geen slangetje meer in zijn gezichtje en het lijkt me ook dat zo'n slangetje het slikken ook wel bemoeilijkt of is dit niet het geval! Mielen nog geen bericht van je gelezen, dus ik ben bang dat het deze ronde ook weer niet gelukt is.... Hoop zo dat het nu echt heel snel mag lukken voor jullie! Hier alles goed. Jill alweer bijna een half jaar, pfff de tijd gaat echt veel te snel! Volgend weekend gaan we beginnen met fruithapjes ik ben benieuwd wat het kleine moppie ervan vind. Verder is ze nog steeds niet zo rap HIHI. Ze rolt nog steeds niet ze vind het nog wel best op haar rug. Ik ben van Ryan heel wat anders gewend, maar ik moet zeggen ik vind het heerlijk dat ze niet zo rap is, lekker genieten van het kleine! Met Ryan gaat het ook goed, het is echt een heerlijke ondernemende ondeugende boef, maar wel een hele lieve!! Nog even en dan gaan onze kleine mannetjes en vrouwtjes alweer naar de kleuterschool. Op de school waar Ryan naar toe gaat hebben ze vaste dagen dat nieuwe leerlingen mogen komen en dat is na de vakantie. Dus Ryan mag al na de februari vakantie beginnen, hij heeft er erg veel zin in, terwijl hij nog helemaal niet weet wat hem te wachten staat.... Ik hoop dat als hij er eenmaal opzit hij het nog steeds zo leuk vind. Kwebbel nog even een vraagje aan jou. Jill heeft in juli meegedaan met baby van de maand en ik heb hiermee een minimonkey gewonnen, maar deze nog steeds niet ontvangen..... vind dit eigenlijk niet zo netjes, je wint iets (waar ook mee geadverteerd wordt) maar vervolgens krijg je het niet. Ik heb hierover al meerdere malen contact gehad met Lotte en zij geeft aan dit door te geven aan minimonkey maar vervolgens hoor ik niks van minimonkey maar ook niet van Lotte. Wat vind jij toch nog een keer mailen naar Lotte....
weer een hoop bij te lezen.... Ingrid, wat vreselijk van je oom. Jullie verwachtten het al, maar het is wel heel triest natuurlijk. Ik hoop mee, dat het geen enorme lijdensweg hoeft te worden, maar een waardig laatste stuk (dat hopelijk zo lang kan duren als te dragen is). En wat een superleuk barba-haakwerk! Is echt mooi geworden. Beterschap voor de zieke kindjes (in elk geval Wayne en Tygho). Betti heeft vrijdagnacht liggen spoken, en ze had koorts. Ik heb een matrasje naast haar bed gelegd, zodat ik haar direct kon troosten en de mannen hopelijk zouden kunnen slapen. Niet helemaal gelukt; Deane ging ook lopen spoken van die onrust. Maar ooooh wat heerlijk: m'n meisje wilde zomaar een uur (of langer, ik weet het niet) bij mij op m'n borst komen slapen... Dat zijn dan die kleine momentjes dat je het even helemaal niet erg vindt als ze ziek zijn In haar bedje wilde ze niet meer, ze wilde bij mij zijn, en toen viel ze prompt in slaap. Heerlijk! isra, vervelend zeg dat je prijs nog niet binnen is. Ik zou er nog maar eens een mailtje aan Lotte aan wagen, en misschien rechtstreeks naar Minimonkey? Wel gefeliciteerd nog trouwens, dat je had gewonnen! Veel groeten van hier, en liefs voor iedereen.
ff inhaken op Isra, Tijdens mijn zwangerschap heb ik al eens buik van de maand gewonnen en daarmee zou ik een waardebon van 25 euro van een of ander iets hebben gewonnen, daar heb ik ook nooit wat van weer gehoord. Heb er verder niet om gemaald en lig er ook niet wakker van maar het schoot me ineens te binnen toen ik het van Isra las. Verder zwaai ik fftjes. We gaan morgen voor een midweekje Limburg in met de familie. Ben er echt ff aan toe...Lekker luieren, zwemmen,bowlen,karten en vooral genieten! Tot vrijdag meiden.
@mams nou het gaat mij ook niet zozeer om die minimonkey zelf want heb al een hele fijne draagdoek en vond dat ik gewonnen had met deze foto al een hele eer, maar het gaat er meer om dat ermee geadverteerd wordt en dat je zo'n minimonkey kan winnen maar vervolgens krijg je hem niet als je gewonnen hebt. Adverteer er dan niet mee en zeg dan dat je foto alleen een maand lang op de homepage wordt getoond! Alleen hiermee was ik ook al blij geweest.
Isra, we doen inderdaad vaker zulke dingen met Jochem. Hebben ook al kaartjes voor Kabouter Plop, Thomas trein en Piet Piraat. Gaan zelf ook graag naar het theater. Ben zelf ook helemaal happy dat het afbouwen zo goed is gegaan nu hopen op een spontaan wondertje. Pfff jeetje Jill alweer bijna een half jaar. Wat gaat het toch hard hè. De kids over een half jaar al naar school. Oh lekker Mams, veel plezier dan maar!