Isra....ik zal even met Lotte contact hebben hierover. Niet netjes inderdaad! Wordt vervolgd! p.s...ik lees nu net de reactie van mams. Ook dit neem ik even mee want dit is geen goede reclame.
Wolfje...hoe is het met opa? Mielen....al even niets vernomen. Alles oké? Bri...een ziek kindje is nooit fijn, maar dat soort dingen (lekker aanhankelijk zijn) is toch wel het positieve ervan
hoi meiden, ik lees nu pas de oproepen, sorry * schaam * hier alles ok, vorige week helaas ongesteld geworden. ik was een paar dagen later dan de maand daarvoor, maar op de één of andere manier had ik een voorgevoel. ik merk ook dat ik meer en meer begin te accepteren dat het niet zal gaan lukken, en ik heb er eigenlijk wel vrede mee. ik heb er gewoon zo genoeg van, alle tripjes naar het ziekenhuis, de spanning, de onzekerheid.... @ corina, ronde 1, spannend!!! @ mams wat vervelend dat je ongi zo heftig is. maar dat is toch niet raar, de eerste keer nadat je bevallen bent? hoe is het verder met je? kun je je gevoelens nog wel goed kwijt aan je omgeving? Hadden jullie niet binnenkort nog een afspraak voor de laatste uitslagen van de onderzoeken? @ ingrid, heerlijk, jij ook van de meds af! mooie mijlpaal hoor! En je gezinnetje compleet, fantastisch toch! @ isra da's inderdaad geen goeie reclame! Ik heb ooit eens via radio 3 meegedaan met iets (op een liedje gestemd ofzo), toen werd ik gebeld dat ik een cd-pakket had gewonnen. En of ik dan mijn plaatje op de radio wilde aankondigen, maar dat durfde ik niet. Uiteindelijk dus het cd-pakket ook nooit gekregen, heel stom.
mielenl, wil je even een knuffel sturen... Ik leef met je mee, al kan ik me niet eens een fractie van een voorstelling maken van waar je allemaal doorheen gaat en al gegaan bent. Ben je deze ronde wel aan het spuiten?
Hi meiden, ik reageer straks even wat uitgebreider. Lieve Luuk, gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Dat je een super leuke dag mag hebben met een heleboel visite en cadeautjes!!! Marleen, Marleenman en Roel van harte gefeliciteerd net jullie zoon en broertje!
* schaam * luuk gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Marleen, marleenman en roel ook gefeliciteerd, maak er een leuke dag van! bri ontzettend lief van je hoor. maar ik voel vooral heel veel dankbaarheid, voor de gezonde zoon die we wel hebben mogen krijgen. heel raar, maar elke maand dat het weer niet raak is, beseffen we ons meer dat het een groot wonder is dat het toen WEL is gelukt. Misschien komt er nog wel een klap als het echt zover is, maar dat zien we dan wel weer..... en ja, ik ben wel aan het spuiten deze ronde. morgen de eerste FM.
Lieve Luuk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ik hoop dat jullie een leuke, gezellige dag hebben.
Luuk en mama van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. En een hele fijne dag vandaag Mielenl, echt onwijs balen dat het weer niet raak was. Je hoopt er toch iedere maand opnieuw weer op hè. Hoop echt dat het voor jullie dan deze ronde mag gebeuren
Luuk, paps,mams en Roel van harte gefeliciteerd. Alweer een mijlpaal! Mielen....heb diep respect voor je. Mams...nog een fijne vakantie. Hier van de kids aan het genieten. Ze hebben lekker herfstvakantie. Ze zijn druk iets aan het knutselen voor hun oom.(jongste broertje van kwebbelman) Is vandaag 20 geworden..hahaha....leuke leeftijd om iets geknutseld te krijgen Straks gaan we daar lekker patatjes eten met'de hele familie.
Bedankt voor al jullie felicitaties. Luuk heeft een topdag gehad en wij ook. Hij is ontzettend verwend door iedereen (en Roel ook ) Helaas vandaag ook weer twee grote spuugmomenten. Vanmorgen spuugde hij alles uit en moest ik hem weer verkleden (van top tot teen nat) en om 16.00 ook met een hele grote boog op de grond. De visite was geschokt van de hoeveelheid. Blijft rot voor het mannetje. Meteen maar weer genoteerd op het lijstje want we moeten vrijdag terugkomen op de poli. Nog steeds geen oproep voor opname dus dat is balen. Zou er wel wat meer vaart achter willen hebben. @Mielenl: Weet niet zo goed wat te zeggen, maar wil wel zeggen dat ik met jullie me blijf leven. Het moet zo zwaar zijn om steeds met de teleustellingen om te gaan. Voor de rest heb ik jullie verwaarloosd de afgelopen tijd. Kom er soms echt niet aan toe.
Marleen, fijn dat jullie een topdag gehad hebben met Luuk z'n verjaardag. Was vooral ook wel even genieten dat hij thuis was denk ik. Balen dat hij toch 2x flink gespuugd heeft. Begrijp heel goed dat je er meer vaart achter wilt hebben. Enne.... verwaarlozen doe je ons niet hoor. We weten toch hoe de situatie is.
ingtrid, wat heftig zeg van je oom. Heel veel sterkte de komende tijd. Wat een leuk muziekdoosje, daar is je vriendin vast blij mee. Wat knap zeg dat je dat kunt! Isra, jeetje jullie kleine mop ook alweer bijna een half jaar.. Lekker joh dat ze niet zo'n haast heeft, lekker genieten van het kleine meisje. Wat leuk dat Ryan in februari al naar school mag. Mats heeft het ook steeds vaker over de basisschool en dat hij met de grote jongens wilt spelen. Hmm helaas voor hem duurt het nog wel even . Bri, dat zijn inderdaad wel heerlijke momentjes, lekker even knuffelen bij mama. Ziek zijn is niks, maar deze momentjes zijn stiekem wel hij erg genieten. Is ze weer helemaal beter? Mielen, hier blijf ik het eelt op mijn duimen draaien hoor. Ik hoop zo dat jullie nog een keer papa en mama mogen worden. *knuf* Kwebbel, gefeliciteerd met je zwager. Leuk zo'n knutselochtend met de kids. Zijn de kunstwerkjes mooi geworden? Marleen, fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. Wat naar dat Luuk nu weer zo aan het spugen is. Hoop dat jullie snel wat horen vanuit het ziekenhuis . Hier gaat alles erg goed. Ben maandag met Nils naar het cb geweest. Meneertje was zich flink aan het uitsloven en de verpleegkundige had ie helemaal om zn vingertje gewonden. Eigenlijk waren er weinig bijzonderheden. Ze vond het qua spraaktaalontwikkeling wat voorlopen, zal wel komen omdat ie veel hoort en ziet van zijn grote broer . Mats gaat ook als een speer. Soms heerlijk dwars en dan het volgende moment weer onwijs lief.
booky, dat is ook eigen talent hoor van Nils! Betti hoort genoeg van Deane (méér dan genoeg, kleine kletsmajoor), maar is zelf niet enorm spraakzaam. Fijn dat het zo goed met 'm gaat. Lekker gegroeid? Betti was de volgende ochtend alweer helemaal opgeknapt, blijkbaar was 't één nacht koorts en toen alweer klaar. Gisteren, op m'n vrije dag, naar Groningen geweest voor een congres. Was zéér de moeite waard. Goede sprekers én deelnemers. Verder moet ik nu weer hard aan het werk. Samen met Briman uitwerking maken voor een nieuwe site voor mijn werk, en een paar nieuwe projecten opstarten. Leuk dus! Morgen tijd voor ontspanning, dagje sauna met m'n zus, die ik al véél te lang niet gezien heb. Nadeel is dan dat ik weer een dag m'n kindjes moet missen, muts die ik ben vind ik dat toch nooit leuk.
he meiden, had ff een vraagje.....vannacht Bosch flink aan het spoken geweest, moest ook overgeven, maar wat ik heel raar vond dat het heel langzaam omhoog kwam, hij moest het echt zelf uitspugen, zeg maar. Een paar uur later nog een keer, toen kwam het er wel met wat meer kracht uit. Sorry voor het onsmakelijke praatje, maar ik vond het zo vreemd. Heb ook slecht geslapen de rest van de nacht, omdat ik bang was dat hij er in zou stikken ofzo.
Dat is geen fijne nacht zo.... arme bosch! Hopelijk knapt hij gauw op. Ik lees het hier veel, overgevende kindertjes. Ik vind het niet zo heel erg gek hoe je het beschrijft. Als ik zelf wel eens misselijk ben en moet overgeven, komt het ook niet altijd met grote kracht omhoog en moet je het er zelf uitgooien. En inmiddels zijn die mannen van ons ook al zo groot dat hun lijf anders werkt dan dat van een baby/dreumes. De laatste keer dat Deane heeft overgegeven is een jaar geleden volgens mij, dus echt ervaring heb ik er niet mee, maar het zou me niet verbazen als dat bij hem ook zo zou gaan.
Hoi meiden!! Daar ben ik weer. Lekker midweekje weg gehad, maar toch ook wel blij weer thuis te zijn. Lekker op mn eigen stekkie. Nu snel ons hondje ophalen en boodschappies doen! Heb ik nog wat gemist??? Liefs
lieve meiden we zijn weer terug van ons weekje brugge, we hebben heerlijk genoten spring nu weer bij liefsxxx
Mams en Wolfje welkom terug. Mams, balen dat je ziek bent geweest Wolfje goede vakantie gehad? Jeetje, je bent alweer 30 weken wat gaat het toch hard