wolfje, misschien is het voor jou wel goed dat anderen wél snel zijn met hun dingen.... dan gaat bij jou misschien binnenkort de knop om, dat je ook je voorbereidingen gaat treffen? Ik herken het helemaal hoor, met Betti had ik helemaal geen haast om m'n zaakjes voor elkaar te krijgen. Was wel blij dat zij ook pas na de uitgerekende datum kwam, daarvoor was ik er eigenlijk helemaal niet klaar voor (nou ja, een weekje eerder had gemogen; de voorweeën vond ik zó verwarrend en toen had m'n lijf het ook eigenlijk wel gehad met zwanger zijn...).
We hebben idd een erg fijne gyn getroffen dit keer. Type geitenwollensok maar recht voor de raap en ontzettend lief en meelevend. Ben blij dat ik een volgende zwangerschap bij haar mag komen. Mielenl, dankjewel meid. Het doet me goed als ik van anderen hoor dat ze vinden dat ik er goed mee om ga. Soms vraag ik mezelf dat wel af, doe ik het wel goed? Moet ik het eigelijk niet anders verwerken, heb ik wel genoeg verdriet, ga ik te snel door...Dat soort vragen. Maar eigelijk, voelt het gewoon goed zoals we het doen. We gaan door met ons leven, ons gezin en af en toe hebben we verdrietige momenten en die mogen er ook zijn... We zijn onwijs trots op ons gezin, en zeker ook op Mylan*, die zo sterk was en heeft geknokt tot de termijn dat wij hem hebben kunnen zien en een naam hebben kunnen geven, zodat hij ook echt deel uit kan maken van ons gezin.
Mams, denk dat iedereen z'n verdriet op een andere manier verwerkt. Jij bent daar misschien iets nuchtiger in. Maar dat wilt niet zeggen dat je geen verdriet hebt. Vind het ook erg knap hoe er mee omgaat, petje af.
mams, de tijd zal het leren, of je er nu goed mee omgaat. Zolang je je verdriet niet wegstopt en er ook niet in verdrinkt, is er geen goede of foute manier van verwerken.
mams; niemand kan zeggen of je het goed of fout doet...volg je gevoel meid knuf bri; heb net wel bij kruidvat de mama en baby tas gehaald en de rest... komt goed...ooit
@Mams: Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad bij de gyn. Klinkt allemaal erg menselijk en sociaal. @Mielenl: Wat een zwaar traject volgen jullie toch. Steeds maar naar het ziekenhuis voor allerlei metingen e.d.
Wat een topdag! Moet het even met jullie delen, want ik ben helemaal hyper. Vanmorgen heeft Luuk zelf 200 ml pap gegeten (met een lepeltje dus niet door de sonde, wij hebben het hem uiteraard wel gegeven). Ik wist niet wat ik zag. Zijn mondje bleef maar open gaan. Vanavond heeft hij eerst sperziebonen op, daarna 7 druiven in stukjes (ook erg bijzonder dat hij stukjes at) en toen nog 140 cc pap. Wauw! Ik hoop zo dat het niet een eenmalige opleving is, maar dat hij het structureel nu steeds beter gaat doen. Wel even lastig nu met wel of geen PEG. Verder nog een trots-moment want Roel heeft de hele dag geen luier om gehad en het ging helemaal goed! Geen ongelukjes gehad. Wat geeft zo'n dag weer een energie. *blij*
Wow Marleen wat goed van Luuk en natuurlijk ook van Roel! Kan me heel goed voorstellen hoe blij je daarmee bent. Echt super!
Wauw marleen, ik hieper de pieper met je mee! Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat! En wat knap van roel zeg! Zo in één keer helemaal zonder luier? Hier vanmiddag begon bosch te klagen over buikpijn, en na het eten liep hij zelf helemaal krom, dus ik zei dat hij maar even op de wc moest gaan zitten.....nou toen heeft hij dus even de pot in tweeën gescheten! Zo knap dat hij het kon ophouden! Verder in het zkh goed nieuws gekregen, ik mag morgen de pregnyl zetten! Had ik echt niet verwacht. We gaan morgen wel uit logeren, da.s wel wat minder, maar daar passen we wel een mouw aan hahaha! Mams ik heb die tekst van je gepikt op fb, ik vond het zo mooi en zo waar! Wolfje alles in je eigen tempo, is toch prima! Kindje heeft niet zo heel veel nodig in het begin
Haha Mielenl... wat geweldig omschreven, hihi die Bosch toch. Wat fijn dat je goed nieuws gekregen hebt. Morgen op logeeradres maar ff creatief doen
mielenl; dat is waar maar zal toch eens moeten zorgen dat het bedje in ieder geval klaarkomt haha maar de nesteldrang zal straks vast wel toeslaan
@Mielenl: Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen. Waar ga je morgen logeren dan? Ik ga weer héél hard duimen!
Bosch was ook mee naar de gyn, vorige week ook al. Hij zat lekker samen met Siemens mee te kijken op het scherm, en helemaal op het laatst zegt Bosch (ik heb het gemist, was naar de arts aan het luisteren, hoorde het achteraf van Siemens) "waarom zit de dokter nou met die stok in mamma's kont?" Dus Siemens legde uit dat het een computerstok was, en dat hij daarmee in mijn buik kon kijken. Vanmiddag in de auto vraagt hij "mamma, gaan we weer naar de dokter met de computerstok?" Dus ik zeg van ja (ik moest er wel erg om lachen hoor) en daarna "moet die dan weer in je kont?" (hij vind het erg grappig om kont te zeggen geloof ik) Gelukkig kwam er op dat moment een trein aan, hahaha Later toen we bij de gyn zaten, lag daar dus een enorme zak met condooms die om die stok heen gedaan worden, dus Bosch vraagt "pappa, wat zijn die rondjes?" ik was me op dat moment achter het gordijn aan het uitkleden, en ik proestte het uit natuurlijk. "dat zijn hoesjes voor de stok" legde Siemens uit... Tsja eigenlijk zouden we hem niet moeten meenemen, maarja aan de andere kant wil ik hem ook niet voor ieder wissewasje uitbesteden....het is natuurlijk wachten op het moment dat hij tegen oma gaat vertellen over de dokter met de computerstok...
Whahaha geweldig die Bosch. Ja ze hebben echt alles al goed in de gaten op deze leeftijd. Merk het aan Jochem ook, die oortjes staan ook al heel goed open.
marleen, we gaan op visite bij een collega van Siemens in Duitsland. Geen idee hoe groot dat huis is, of hoe dik de muren zijn.....ach we doen wel zachtjes.....Bosch zal ook wel bij ons slapen vrees ik hahaha