April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Marleen, had je berichtje net even gemist maar wat ontzettend rot dat het ook met het vaste voedsel nog niet goed gaat. Ik hoop zo dat ze je in het WKZ snel kunnen helpen. Wat gaat er vrijdag gebeuren? Zijn er nog uitslagen waar jullie op wachten?

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Leuke foto's Boni. Zo te zien is ze goed verwend

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, idd Corina.

Jij beterschap voor Jochem. Hopelijk is hij er snel doorheen.

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Uiterlijk misschien wel maar er zit wel véél meer pit in dan in Jasmijn. Ietwat ondeugender zeg maar... krijgen we het nog wel mee te stellen :D.

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@boni; leuke foto's van de zussen:)

@marleen; wat vervelend van je ventje zeg, s6 vrijdag!

@isra; balen dat de beeb nog in je buik zit... beeb kom er nu maar uit;)

@corina; beterschap met jochem!

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    We hebben nog geen uitslagen gekregen over de onderzoeken naar stofwisselingsziekten. Eén gedeelte was bekend en die waren het niet, maar er zijn zoveel stofwisselingsziekten en daar waren ze pas dus nog steeds meer bezig. Verder moeten de uitslagen van onze chromosoomonderzoeken ook nog komen, maar dat duurt nog wel even.
    Vorige week hebben we ontlasting weg gebracht van Luuk en als daar weer eiwitten in te zien zijn dan hebben ze een reden om verder in de darmen te gaan kijken en dan komt er een scopie. Hij moet op 10 mei onder narcose voor de MRI en dan kan dat meteen gecombineerd worden. Eigenlijk "hopen" we dat er eiwitten gevonden worden, want we blijven het gevoel hebben dat er echt iets niet goed zit in zijn maag of darmen en daarom willen we heel graag een gastroscopie.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik hoop dan met jullie mee. Jullie zien toch het beste hoe en wanneer hij reageert op eten en ik kan jullie gevoel begrijpen. Veel succes en sterkte vrijdag.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja het was nu ook weer heel duidelijk. Hij zat op schoot bij man, was heel vrolijk en heel relaxed en toen hij ging eten/drinken ging het mis.

In het ziekenhuis tijdens de opname zeiden ze dat hij ook op andere momenten onrustig is. Dat is soms ook wel zo, maar met de voeding is het zo overduidelijk... (althans voor ons)

11. Bri

Bri Niet meer actief

Lieve Marleen, wil je even een hart onder de riem steken. arme Luuk, hopelijk komt er gauw verlichting voor je.
    Ik hoop met jullie mee dat ze iets in z'n darmen gaan vinden - dan is er tenminste een aanknopingspunt, waar ze hopelijk wat mee kunnen.

Isra, de warmte wordt ietsje minder nu. Vandaag is natuurlijk ook een mooie dag! Toevallig is het precies ons 12,5 jarig jubileum als stel, dus ik vind het hoe dan ook een bijzondere datum. Kom maar kleintje, mama wil je zien!

Wolfje, leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde. En misschien ook wel fijn dat ze nu met je mee kunnen leven? Heeft Sem er wat van mee gekregen?

Corina, beterschap voor Jochem. Gelukkig heeft hij niet zo'n last van de jeuk, lijkt me niets met die warmte. En succes met de oranjedrukte!

Kwebbel, wat goed van Tijn! (en ook goed van Sem) dat hij zo als een grote jongen kan plassen. Deane wil nog niet staand, hij zit liever.

Boni, wat een prachtige spam van je prachtige meiden. Het ziet er heel feestelijk uit!

Alle jarig-geweesten: van harte gefeliciteerd!

Ik zit niet lekker in m'n vel. Word met de dag vermoeider, terwijl ik daar niet echt een reden voor heb. In het algemeen slapen de kids prima en ik dus eigenlijk ook. Maar ik voel me gesloopt...

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Bedankt voor je opbeurende woorden. Vannacht had ie gepoept dus het is voor mij duidelijk dat hij heel veel last van zn buikje had gisteravond.
    Wat rot dat jij je zo moe voelt. Heb je snel last van de warmte? Kan het daardoor zijn?

13. Bri

Bri Niet meer actief

Hopelijk luchtte het Luuk snel op, toen hij dat eenmaal kwijt was. Gaat het vandaag al wat beter met eten / drinken?

Het zou kunnen, dat mijn vermoeidheid iets met het weer te maken heeft. Ik zie het ook aan Betti: zij slaapt ineens veel meer overdag en is ook nogal mekkerig en dwars. Maar ik geloof dat ik er al veel langer last van heb en niet pas sinds het warm is.

Nou ja, we hebben in elk geval een super-paasweekend gehad, ik heb daar echt wel van genoten (ondanks de moeheid). Zondag bij m'n schoonouders, eerst eieren zoeken, lekkere hapjes eten, 's middags badjes in de tuin en 's avonds bbq. En gisteren zijn we bij mijn moeder geweest en 's middags hebben we nog een badje opgezet op ons eigen terras. Nu moet ik écht weer aan het werk, aan de slag met een subsidieaanvraag voor een project dat ik wil gaan doen.

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri gefeliciteerd met jullie 12,5 jubileum! vervelend dat je zo moe bent aldoor.

@ marleen gelukkig dat het weer wat beter gaat met luuk. komen er binnenkort nog onderzoeken/uitslagen?

Hier ook heerlijke paasdagen achter de rug. zondag naar zolder geweest, en gisteren naar de paasraces. Alleen was Bosch het ineens zat, we waren er net anderhalf uur ofzo. Hij wilde in de auto slapen zei hij. Dus wij weer naar huis gereden, maar goed ook want hij had 39.6 koorts. 's avonds heeft hij nog even een opleving gehad na een raketje, zelfs nog wat gegeten en gedroken, wat er helaas laat op de avond weer uit kwam.
    Vanmorgen, afgezien van de koorts, lijkt er weinig aan de hand, maar hij kan dus niet naar het kdv. En naar schoonmoeder wil ik hem niet brengen, daar gaat hij donderdag en vrijdag al de hele dag naartoe. Dus mama werkt thuis voor zover mogelijk.....

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb Luuk net in zn bedje gelegd, hoor ik ineens een raar geluid. Ik ga kijken; alles weer onder gespuugd. Het droop zijn bedje uit. Ik word er zo moedeloos van... Dit soort dingen kosten zoveel energie.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni wat een gave spam :D Wat heb je mooie meiden zeg!
    En wat lijken ze op elkaar!

Marleen, wat rot dat het nog niet zo lekker gaat :(
    Dikke knuf.

Bri, vervelend dat je je zo moe voelt. Misschien wat extra vitamientjes gaan slikken voor extra energie???

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marleen was ik toch weer te snel met mijn conclusies.....kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt! Sterkte en een knuffie voor luuk

18. Bri

Bri Niet meer actief

ach Marleen toch.... en arme Luuk!
    Ik heb de afgelopen dagen ook een paar keer Betti's kamertje mogen dweilen, maar het zal bij jou toch een heel ander gevoel geven. Ik weet dat mijn meisje even niet lekker is, maar in wezen niets mankeert. Dat is bij jullie mannetje toch een beetje anders...

mams, is misschien wel een goed idee om een multi te nemen. Vind eigenlijk dat ik voldoende uit m'n voeding zou moeten halen, maar misschien kan ik toch wel wat extra's gebruiken.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik slik ook vitamines. Voor extra energie.
    Met name in de winter want dan ben ik niet vooruit te branden.
    Eet voldoende afwisselend en groente en fruit maar toch is et em net niet.

Vanmorgen helaas ongesteld geworden. 25 dagen. Opzich netjes maar vind het wel een hele korte cyclus.
    Wie weet gaan we een beebje knutselen in Frankrijk over 2 weken ;)

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heej jeetje wat vervelend Marleen. Het blijft echt nog een gekwakkel hè met Luuk. Lijkt me heel frustrerend.

Bri, vervelend dat je steeds zo moe bent. Extra vitamines kunnen inderdaad soms net even wat meer doen. Anders eventueel langs de huisarts. Ijzer tekort kan ook voor vermoeidheid zorgen.

Mams, dat zou leuk zijn een frans babytje.

Mielenl, beterschap met je kleine man.

Deel Deze Pagina