Marleen wat fijn dat het zo goed gaat nu! En succes vandaag met het onderzoek. Hoop ook dat het voor Corina Mams en Mielen snel raak mag zijn. Hier straks even naar de huisarts, heb ook koorts dus ze gaan even luisteren of er geen ontsteking zit. Gelukkig hadden we net deze week wat gewisseld met de vrije dagen waardoor man woensdag en gisteren een halve dag thuis was. Maar was gisteren na een middag alleen met de kinderen wel helemaal op en ben meteen weer het bed in gedoken. Vannacht wel wat beter geslapen gelukkig.
Marleen, ik ben helemaal blij voor jullie! Wat geweldig om te lezen dat het nu zo lekker gaat met Luuk. Hopelijk gaan de onderzoeken vandaag ook goed, en vallen ze hem niet te veel 'lastig'. wolfje: rustig aan doen is niet makkelijk he, zeker niet als je voor je gevoel al bijna niks doet. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar de 'laatste loodjes' vielen mij de 2e keer véél zwaarder dan de 1e keer. Doe je wel voorzichtig? Qua vallen en zo... boni, veel beterschap! hopelijk knap je gauw weer op. Isra: die mannetjes zijn ook zo snugger he.... ik kan niet alles voor mezelf vragen, maar weet je wat: ik vraag gewoon wat leuke dingen namens mijn zusje! Hier zitten de zijwieltjes er ook gewoon nog op. Weet nog niet wanneer we die eraf gaan halen, we zien wel. knuffels, goed weekend alvast!
marleen fijn dat het zo lekker gaat met Luuk! Heerlijk, kan hij mooi een beetje aansterken. boni, beterschap!
bri; tja met een 2de is het idd anders en ik wil niet sem dingen ontnemen omdat ik zwanger ben...pff All; vanmorgen boodschappen gedaan, huisje schoonmaken is er niet van gekomen, ben met mams naar intratuin gegaan toen gegeten, sem zwemles en naar garage kijken naar winterbanden, kunnen helaas nog niet slagen... verder nu mega moe... maak mezelf nu ff lekker beker warme melk en op tijd naar bed, morgen weer drukke dag Fijneweekend! Knuffels xxx
hier: vanmorgen naar de markt geweest... gegeten toen door naar de supermarkt, manlief is nu met sem naar het bos en ik ben naar de bloemist geweest zo'n schaaltje gekocht waar sem zijn blaadjes/ mos enzo in kan doen dit en een bloemetje geven we straks aan me opa en oma die zijn vandaag 58jr getrouwd Verder moet ik nog naar een verjaardag van neefje... morgen gaan we naar atractiepark slagharen Fijne dag allemaal en knuffels
Wolfje...klinkt nog niet echt als rustig aan doen Fijn weekend. Marleen...super berichten. Wat fijn zeg! Dat de stijgende lijn nu maar mag blijven stijgen. Isra....leuk weer wat van je te horen/lezen. Gaat goed met je bedrijfje hé. Leuk! Meeting...als ik kan ben ik van de partij. Zit wel al aardig vol tot eind van het jaar. Boni...beterschap. Mielen...zie dat je bijna mag testen...spannend. Wat zegt je eigen gevoel?
Marleen, is idd wel heel intensief. Maar als je het resultaat ziet is het wel de moeite. Lijkt me super leuk om 'm dan ineens zo lekker en goed te zien eten. Isra, leuk weer een meeting! Hihi... moeten we wel wat gaan regelen als we het dit jaar nog willen doen. Hier net 4 km wezen fietsen met Jochem naar OPa en Oma. Ging hartstikke goed. Terugweg tegenwind dus heeft ie het grootste deel bij mij achterop gezeten. Even een stukje gefietst maar toen viel hij even lelijk. Maar ben zo trots op 'm. En hij natuurlijk op zichzelf.
Hi, ben net terug van supergezellig etentje; was een surprise feestje voor vriendin die binnenkort 40 wordt. Wel confronterend, ik ben zelf over een maandje ook aan de beurt Ga zo nog even langs bij de kindjes om ze een kus te geven, die slapen natuurlijk allang maar ik kan niet zomaar naar bed zonder nog even bij ze langs te gaan... Betti heeft al 3x een plasje op de wc gedaan. Ik ben er hoe langer hoe meer van overtuigd dat ze het bewust doet. Bizar, dat ze dat nu al kan. Fijne week alvast!
bri; ik ga ook altijd naar sem om hem een kusje te geven voordat ik zelf slapen ga... fijn dat etentje gezellig was! super knap van B. ook hoor!
Bri...wat leuk zo'n surprise-party. Vind je het echt confronterend dat je 40 gaat worden? Ikzelf wordt eind deze maand 38 en heb er tot nu toe totaal geen moeite mee. We mogen tegenwoordig blij zijn dat we er weer een jaar bij krijgen. (maar misschien piep ik over 2 jaar wel anders ) Wat knap van Betti...een vlotte tante hoor! Leuk!!
@Bri: Wauw, wat goed van Betti! Luuk heeft nu weer keelontsteking. Echt balen, want het eten gaat ook meteen een stuk minder door de pijn in zijn keel. Het is het derde virus in vier weken. Zijn weerstand is zo laag.
Het goede nieuws is dat Roel geen ongelukjes overdag meer heeft gehad en dat hij ook al 5 nachten achter elkaar droog is. Echt goed van hem. Morgen mag hij een trekker uitzoeken in de speelgoedwinkel (hij wil graag een trekker)
Marleen, wat rot dat Luuk alweer een virus heeft. Maar wellicht als hij zoveel beter eet en meer vitamines enzo binnen krijgt is dit 1 van de laatste keren voorlopig? Ik hoop het zo. Bri, leuk hoor een surprise party. Ik kan er nog lang niet over mee praten...Moet eerst volgend jaar nog een halve sarah overleven Hier alweer bijna aan het eind van het wachtbankje. Vrijdag/zaterdag verwacht ik mn ongi...Zo niet wil ik zondag gaan testen. Zou wel eerder willen maar Harmen is nu t/m zaterdag weg...Dus alleen zondag thuis en dan moet hij weer weg....1 dagje minder thuis dus, maar het maakt zo'n verschil.
Marleen, wat sneu dat er nu wéér een virus is dat Luuk te pakken heeft gekregen. En wat ontzettend goed van Roel; nog maar net begonnen zonder luier en nu al helemaal droog 's nachts, en zonder ongelukjes de dag door. Hij was er blijkbaar echt aan toe. mams, sterkte daar op je wachtbankje. Jammer dat H maar één dag thuis is dit weekend, maar hopelijk wordt het dan een heel gezellig dagje. 't Is een bijzaak, schreef je, maar mocht het een positieve zondag zijn is het wel de mooiste bijzaak die ik me kan voorstellen. toi toi toi in elk geval. kwebbel: ach nee, ik maak me niet echt druk om de 40 hoor. 't Gaat vanzelf weer over
Bri, oeh de grote 4! Hier nog 1,5 jaar te gaan... dan ben ik ook al aan de beurt (maar het voelt nog lang niet zo). Mams, succes met testen en we gaan voor een knaltest. Balen dat H maar één dag thuis is idd. Marleen, rot dat Luuk weer een virus heeft, maar zoals gezegd hopelijk helpt het betere eten ook voor zijn weerstand (en is hij snel over dit virus heen). En Roel, wat goed van hem! Geweldig! Wolfje, hoe was het in Slagharen? Corina, wat goed van Jochem met fietsen. En fijn te lezen dat het met zijn rug zo goed gaat op het moment. Kwebbel, hoe is het bij jou verder? Hier weer wat opgeknapt. Heb vrijdag antibiotica gekregen van de HA, hij kon niet direct iets horen in mijn longen maar nav de blijvende koorts en mijn astma heeft hij toch maar voorgeschreven. Maar kon het zaterdag meteen al merken dat ik me beter voelde. Vanochtend ook maar weer gaan werken (hoef op maandag maar halve dag). Wel een aantal dingen voor 's avonds afgezegd deze week. Enige nadeel is dat ik nu rondloop met een knoert van een koortslip... echt goed voor je weerstand is het allemaal niet zeg maar...
Dat klinkt niet echt lekker boni.... Fijn dat de AB goed aanslaat, maar balen dat je dan weer andere effecten krijgt. Zo'n koortslip, daar zit je ook niet op te wachten.