April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    boni, dan zijn we precies even oud EDIT: JONG!! (ik nog 1,5 jaar en een week precies )

corina wat knap zeg! bosch wil nu ineens niet meer fietsen. nouja, komt vanzelf wel weer.
    klopt jouw banner ook? Dat je over een paar dagen kunt testen? spannend! ik duim voor je!

mams ik duim voor een positieve bijzaak ;)

bri wat knap van betti zeg!

marleen beterschap voor luuk....pfff wat heeft dat mannetje het toch te verduren....
    en wat knap van roel! wat worden ze toch groot he!

@ wolfje hoe gaat het? enkeltjes weer een beetje genezen? wel voorzichtig doen he!

hier vanmorgen nog een keer wezen bloedprikken. ik moest afgelopen vrijdag ook al, om de progesteron waarde te laten testen. Die was aan de lage kant, maar ik zat dan ook pas ong. 4 dagen na mijn eisprong. Dus nu testen ze opnieuw. Alsof het niks kost allemaal

Inmiddels heb ik mijn banner ook weer goed gezet, want hij was spontaan met een nieuwe cyclus begonnen....

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mielenl, ja m'n banner klopt wel ongeveer. Maar verwacht er niet veel van, hoop het wel natuurlijk.
    Fietsen komt bij Bosch ook vast vanzelf weer. Jochem zou het liefst hele dagen willen fietsen haha

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Corina, dan gaan we lekker gelijk op zie ik!

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja idd, spannend hè.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mielenl, wat zegt je gevoel over deze ronde???

Ik vind het zo dubbel...Aan de ene kant hoop ik van wel. Ik voel ook wel wat dingetjes die erop kunnen wijzen.
    2 dagen terug steken onderin mn buik(innesteling?) en sindsdien ontzettend jeuk in mn gezicht steeds.
    Maar ik hou mezelf wel op de grond want ik weet dat als je iets echt graag wil je hoofd met je op de loop kan gaan.

Corina, Voel jij al iets?

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mams, probeer zelf zo neutraal mogelijk te denken. En er niet al teveel aan te denken. Wil niet steeds teleurgesteld raken en hou natuurlijk in m'n achterhoofd dat het zonder Clomid niet gaat lukken. Net wat je zegt als je iets graag wilt kan je lichaam je goed voor de gek houden.

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

vanavond oma ophalen...dus tot de 18de reageer ik minder... dan weten jullie dat;) zal wel proberen bij te lezen en soms ff ego berichtje plaatsen;)

hier nogal buikpijn...
    zit nu aan een beker warme melk (wat ik normaal niet lust haha)

Super mooi kado gehad...de lodger badcape en de lodger bunker!!!
    Helemaal blij ben ik er mee:D

fijne dag allemaal, xxx

marleen; goed van R. zeg, beterschap met L.!

boni; slagharen was super...s. heeft ook echt genoten:D
    ah balen koortslip...

mielenl; nee enkel doet nog erg veel pijn... lopen gaat goed, maar draaien en als er iets tegen aan komt ook al is het heel licht... dat kan ik niet hebben...
    spannend weer bloedprikken, hopelijk zien de waardes er nu beter uit!

Mams en corina meiden ik duim voor jullie!

8. Bri

Bri Niet meer actief

meiden op het wachtbankje: sterkte, en veel succes en geluk gewenst!!

ik kom net terug uit het zkh, weer een echo gehad. Deze keer niets te zien aan m'n eierstokken, dus er groeit daar niks naars. Gelukkig maar! Maar ja, waar komt die pijn dan wel vandaan? Wat dat betreft terug naar af. Ik ga de komende weken een pijndagboekje bij houden, want ik menstrueer helemaal niet meer en heb dus eigenlijk geen idee van een cyclus en of m'n pijn daarmee samenhangt.
    En daarna, met pijndagboekje, naar de huisarts voor vervolgstappen...

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bri wat een narigheid en rot die onduidelijkheid zeg! knuffel

10. Bri

Bri Niet meer actief

Die onduidelijkheid vind ik inderdaad naar, maar ik ben tegelijk blij dat die cyste in mijn eierstok nu verdwenen is. Is het tenminste zéker geen tumor (oma en tante overleden aan eierstokkanker... dus ik kneep 'm wel een klein beetje, volgens mij kreeg m'n tante het voor de eerste keer toen ze ongeveer zo oud was als ik nu).
    Die pijn is ook weer niet zodanig dat het me belemmert in het dagelijks leven, maar ik zou er graag vanaf willen.
    Ben dus eigenlijk vooral opgelucht dat het niets vreselijks is. Nu op zoek naar wat dan wel.

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hhmm apart Bri en idd nog geen stap verder.
    lijkt me toch dat het niet echt iets wat hoort zeker als je ook niet meer menstrueer.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een jaar geleden een mirena laten plaatsen. De menstruaties werden steeds minder en minder, en sinds een maand of 2 is het helemaal niks meer. Helemaal gek is dat dus niet.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri, wat naar zoveel onduidelijkheid. Zeker gezien de familiegeschiedenis.
    Idd met een Mirena is het niet raar dat je niet meer menstrueert maar toch zou ik het niet prettig vinden ivm die pijnen.
    Hopelijk word je snel wat wijzer.

Hier vanmiddag mn zwangere vriendinnetje op de thee gehad, en zoooooo leuk!!
    Als hun kleintje er is, word ik hun gastouder! :D Gewoon in mn eigen huisje. Ze wilde dat graag omdat ik qua tijden flexibel ben(ze werkt in de zorg) en ze ook weet waar het kindje terecht komt dan.Plus dat het dan gewoon in een gezin meedraait.
    Moet tegen die tijd dan nog wel kijken of mn huidige oppaskids hier kunnen komen tussen en na schooltijd want je mag tegenwoordig nog maar op 1 adres oppassen.
    Maar ik vind het zooooo leuk!! Ik heb er zin in!

Wat nog cooler zou zijn, is als ik dit weekend positief zou testen, dan zouden we nog in dezelfde maand uitgeteld zijn...
    Lijkt me druk, 2 kleintjes maar ook wel supergezellig! :D

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri vervelend dat je nog geen uitsluitsel hebt, maar gelukkig geen cyste meer!

@ mams en corina leuk zeg, en ik loop ook ongeveer gelijk op. ik moet alleen iets langer wachten met testen vanwege de pregnyl (en daarbij werd ik vorige maand op 14dpo ongesteld dus ik wacht nu minimaal tot 15 dpo met testen......ik HAAAT negatieve testen ;) )

@ wolfje sterkte met oma. komt ze weer een tijdje bij jullie logeren? heftig hoor.

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha ja ik haat die negatieve testen ook Mielenl.
    Ook erg spannend voor jou dan!

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik denk aan jullie meiden.

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Fijn dat er geen tumoren o.i.d. gevonden zijn. Blijft natuurlijk wel de vraag wat het dan wel is.

@Mielenl, Corina en Mams: Ik duim heel hard voor jullie!

De logopediste is net geweest voor Luuk. Had hem al een tijdje niet gezien en wist niet wat ze zag toen ze Luuk zag eten. Ze zei dat zijn techniek ook prima is dus dat we gewoon zo door kunnen gaan. Ze was heel erg verbaasd dat het allemaal zo snel is gegaan, deze laatste week.

Vanmorgen een mailtje van mijn vriendin die veel te vroeg bevallen was. Het was nog niet zeker of haar zoontje Down syndroom had, maar het is nu vastgesteld dat dat wel het geval is. Hij is nu weer op zijn geboortegewicht (1240 gram). Ze woont in Duitsland (helemaal onderin) en ik baal er wel van dat ik niet zomaar even langs kan gaan.

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marleen, heerlijk om dan een keer een positief iets over Luuk te horen. Vind het echt super voor jullie
    Poeh jeetje wel heftig van je vriendin. Zijn geboortegewicht is dan toch ook nog niet echt veel. Hoe oud is hij nu? Kan me goed voorstellen dat je er behoorlijk van baalt die grote afstand

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Was weer even een avontuur aan het eind van de middag.. Luuk moest zijn prikjes op het CB. Hij werd daarbij zo boos dat hij stopte met ademen en flauw viel. De dokter zei meteen dat het BHS is. Ik moest meteen weer aan jou denken Isra, die aanvallen van Ryan. Wat een rotgezicht zeg. Het duurde echt lang en ik blies maar in zijn gezicht, maar geen reactie. Uiteindelijk kwam hij toch weer bij, spierwit en draaien met zijn ogen. We moesten nog wat langer blijven om te zien of hij echt goed bij kwam.

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Pfff jeetje dan schrik je echt onwijs als je zo iets mee maakt. Voor je gevoel duurt het dan eeuwig. Brrr... dikke knuffel voor jou.

Isra heeft Ryan die aanvallen nog vaker gehad?

Deel Deze Pagina