April mama's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door booky, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd erg spannend.
    Na alles wat er is gebeurd durf ik het nog niet helemaal te geloven en blij te zijn maar man wat word ik hier zenuwachtig van!

Die gyn ziet me aankomen als het echt zo is en ik komende week ga bellen... Net 2 weken terug de laatste nacontrole gehad...

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Spannend hoor Mams.

Mielenl, hoop ook zo dat ik niet aan de Clomid hoef. Maar goed als dat een laatste redmiddel is, pak ik 'm wel weer met beide handen aan. Ja als het een definitieve laatste ronde is zal het wel even heel confronterend zijn. Ga je dan wel weer aan de pil? Of laat je het zo, want je hoort toch best vaak dat juist dan iemand wel ineens zwanger word

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams gaaf hoor, ik vind het zo geweldig voor jullie!

corina ik neem dan een mirena denk ik. ik wil het dan echt kunnen afsluiten.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Poeh heftig hoor Mielenl, maar snap het wel anders blijf je er toch nog mee bezig denk ik

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Helaas slecht nieuws... Ongesteld geworden :(
    En gezien de streep, een vroege miskraam dus..

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah nee he... :(

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    helaas wel :(
    Maarja niks aan te doen.

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel is nu bij de intocht van Sinterklaas in Dordrecht. Ik zit voor de TV om te kijken of hij misschien in beeld komt. Het is volgens mij echt super druk!

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mams; meid wat verdrietig:x knuffel

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen, Corina en Mams...:(:(:(

Mielen...heb veel respect voor je hoe je hier mee omgaat.

Marleen...roel nog op tv geweest :)....hier zaten de meiden ook vol aandacht tv te kijken....echter Tijn wilde liever cars zien :D:D

Isra...goed plan meeting next year. Speeltuin ziet er cool uit, maar is er in de buurt van Utrect geen grote speeltuin-achtig iets? Voor iedereen wat centraler. Zou het wel erg leuk vinden om mijn meiden ook mee te kunnen nemen.

Hier blijf ik nog even druk ;) Verder alles goed hier.

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams ach wat naar, had het jullie zo gegund!

@ marleen hier heeft Bosch ook naar de intocht gekeken! Ik heb zelf ook half meegekeken, vind het altijd zo grappig hoe ze dat doen! (dat ze per ongeluk naar averecht gingen, helemaal geweldig)

hier een druk weekend achter de rug. afgelopen weekend met ons een groot concert gegeven, met als thema "ik hou van holland", was erg geslaagd. Heel veel leuke reacties gekregen.

en verder gisteren 6 hele schattige kuikentjes opgehaald.....zooooo schattig zijn ze! buurkinderen waren er niet meer bij weg te slaan. Bosch vindt ze ook heel lief maar die kijkt altijd even de kat uit de boom (of de kip van de stok, in dit geval hahaha). Hij was vanmorgen wel heeeeeel verdrietig dat ik het water al had ververst, dus vanmiddag mag hij helpen :)

verder volgende week alweer de eerste FM gepland staan, en vanmiddag nog de uitslag van de progesteron.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nou ik heb me gewoon voor niks zenuwachtig lopen maken vorige week; progesteron was niet goed.
    dus deze ronde gaan ze ook iets anders prikken (oestrogeen neem ik aan) om te checken of het ei wel goed is.

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen ja de intocht was idd voor jullie een bijna thuiswedstrijd, lekker dichtbij!

Wat vervelend nou meiden dat jullie alle 3 niet positief hebben getest, had het jullie zo gegund.

Kwebbel ik zal is opzoek gaan naar een leuke speeltuin in de regio Utrecht zodat het voor iedereen enigszins centraal is. Het leek mij ook gewoon leuk dat de kinderen lekker kunnen spelen en wij lekker kunnen bijkletsen. En leuk als jij ook je 2 meiden meeneemt! Of heeft iemand anders nog leuke ideeën??

Vorige week nog erg geschrokken een overlijdens advertentie in onze locale krant van een jongetje van Jills leeftijd. Ik heb met de moeder op zwangerschapsyoga gezeten en de babymassage gedaan. Echt verschrikkelijk zeg!

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mielenl, dat betekent dus dat je de vorige ronde eigenlijk geen kans had op een zwangerschap? Balen hoor.

Isra, vind het wel een leuk idee hoor om naar een speeltuin of iets dergelijks te gaan. Zit er geen ballorig of iets dergelijks?
    Oh jeetje dan schrik je ook even. Heb ik altijd al als het bekende zijn of jonge kinderen. Is het jongetje plotseling overleden of weet je dat niet?

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Ballorig in Houten misschien? Zijn we ook niet zo afhankelijk van het weer. Piratenland is trouwens ook erg leuk en ruim opgezet. (is in Gorinchem dus ook centraal)

Jeetje wat erg van dat jongetje van Jill's leeftijd. Weet je waaraan hij overleden is?

@Mielenl: Goed te lezen dat je zo geniet van de dingen die je momenteel aan het doen bent (optreden, kuikentjes e.d.)

Morgen wordt Luuk weer opgenomen in het WKZ voor onderzoek. Ik heb er geen zin in, maar moet nu eenmaal. Ben een beetje klaar met al die onderzoeken ;)
    Vandaag heb ik Luuk gewogen en was een beetje teleurgesteld. Hij heeft zo goed gegeten, maar was niks aan gekomen helaas. Ik had verwacht dat hij wel goed aangekomen zou zijn.

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kan me goed voorstellen dat je er niet echt zin in hebt om Luuk weg te brengen voor onderzoek. Het is ook al de zoveelste keer natuurlijk. Het liefst heb je 'm natuurlijk bij je. Balen dat hij ondanks het goede eten toch niet aan is gekomen

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Isra, jeetje dat is idd wel schrikken :(
    Weet je waaraan het kindje is overleden??

Marleen, begrijpelijk dat je geen zin hebt dat je mannetje NOG een keer word opgenomen...Je blijft bezig zo.
    Jammer dat hij niet is aangekomen, maar hij is ook niet afgevallen toch?? Dan heeft hij iig voldoende binnengekregen, en misschien gaat hij vanzelf nog wat meer eten.

Ik vind een meeting volgend jaar ook wel een goed idee..
    Idd een beetje centraal zodat het voor iedereen te doen is qua afstand/reistijd.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mielenl, wat houd dat precies is??
    Ik ben echt een nitwit wat dat betreft.

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...succes morgen. Is al bekend hoelang hij moet worden opgenomen? En welke onderzoeken gaan ze doen?

Isra...wat een vreselijk nieuws zeg. Komt dan erg dichtbij.

Mams...las dat je vandaag aan het opruimen bent geweest. Zal best even slikken zijn geweest...niet? Knuffel!

Ik ga straks een heet bad maken voor mezelf en vroeg onder de wol. Na drie korte nachten voel ik me belabberd en extreem moe. Kan echt merken dat ik mijn nachtrust nodig heb. Vrijdag na de bruikoft lag ik er laat in en van het weekend late diensten gedaaid waardoor ik er laat in lag. Moet even bijtanken ;)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mams, als je een goeie eisprong hebt, dan is de progesteron waarde tussen de 30 en 60 dacht ik. Ik heb ook een paar keer een veel hogere waarde gehad, beide keren bleek ik zwanger. Nu had ik een waarde van rond de 5.

Ik heb een vorige keer ook op oestrogeen moeten prikken (dat moet vlak voor de eisprong), dat is om te controleren of de follikel goed is.

Ik neem eigenlijk aan dat de follikel die er twee weken terug zat, een wind-ei is geweest ofzo en dat daarom de prog zo laag was. Ik zal het volgende week wel uitgebreid te horen krijgen hoop ik...

@ isra jee wat heftig zeg, om zoiets van zo dichtbij mee te maken. daar krijg je het warm en koud van, zelfs al ken je moeder en kind niet.

@ marleen ach, moet luuk nu alweer opgenomen......sterkte meis. en ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is dat hij niet is aangekomen als hij zo lekker heeft zitten smikkelen.

Deel Deze Pagina