December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het is alweer tijd voor een nieuw deel :D

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chickn: nou, mannetje is nog niet overtuigd eigenlijk.. en vind steeds meer redenen voor nee.. dus ik probeer bepaalde weken over te slaan zeg maar ;)

Lianne heeft in 1 weekend er 2 tanden bij en volgens mij komen er nog... wel zielig...

@ wisselende humeurtjes: ja dat klopt, maar vond eht wel toevallig.. maar denk idd dat het gewoon met vlagen gaat zijn..
    hier gaat ze soms nu 's ochtends neit meer slapen... of ja, ze .ligt in bed maar slaapt niet.. en dan tussen de middag soms ook maar een korte tuk... dus denk dat ze soms gewoon te moe is om lief te doen.

@ in de auto: begint lianne steeds vaker te huilen.. bij jullie ook?

@ suus: hoe was het bij de ha?
    oeh.. spinazi met gehaktbal.. klinkt lekker.

@ morgen afdelingsuitje in den bosch! zin in! :)

@ dees: oh das idd wel lastig ja.. rustig doen zonder hulp.. hopelijk kun je iets verzinnen//

@ lotte: ouderschapsverlof en zorgverlof zijn verschillende dingen he ;)
    hoe gaat het nu met je met de emailcoaching?

@ riti: wat ween leuke tips he!

@ 14 maart: helaas, kan ik ook niet..

@ dees: schattige spam joh!!!

@ psje: pfff.. hele nacht opzitten is niet echt prettig lijkt me.... hoe gaat het nu?

@ lianne enpap: ze lust het, joepie, maar daarna gaan slapen lukt niet altijd... dus onze dagen beginnen steeds vroeger........... zucht.... tips?

@ gimena: ook een M.S.C.V dus?
    En sterkte vandaag he!

@ zwemmeeting: leuk, maar ben alleen op dinsdag vrij!

@ kleertjesparty.. zit te denken aan een zondagmiddag of zondagavond en wel op 20 maart.... voorkeuren?

@ gister op de 3-wieler boodschappen gedaan, kei lief, is ze supertrots he!

@ riti en dees: fijne dag vandaag! gefeliciteerd!

@ doortje: fijn dat je minder misselijk bent! kun je nu heerlijk gaan genieten!
    met mij alles goed hoor, met jou ook?
    alleen beginnen mijn dagen nu zonder de bv steeds vroeger ;)

Oh! meteen ff naar deel 9!

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    abo

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Gevonden!

@Joyce..ah ik snap! Wel jammer als hij het niet meer zou willen toch? Hij is echt niet over te halen?

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    abo!

Lenn is nu wel wakker.. was net weer verder gaan slapen.. even snel brood halen en eten.. tot vanmiddag!

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Gevonden!

@joyce: Lastig dat het zo blijft zweven.... Volgens mij zijn er altijd wel redenen voor en tegen te bedenken (zeker met een high impacting onderwerp als dit..). Ik steek meestal mn kop in het zand en kijk wel waar het schip strandt (totnutoe gaat dat goed, maar is natuurlijk niet de meest tactische aanpak...)

@dees: Luca lekker doorgeslapen? Jeroen voor ontbijtje op bed gezorgd?

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hihi dat heb ik ook de laatste tijd. Wij hebben eigenlijk nog geen plek, maar we verzinnen wel wat..soms moet je het inderdaad gewoon laten gaan en niet alles willen beargumenteren. Maar ja, de een is de ander niet.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @all; Bedankt voor de felicitaties!!

@Panos; Haha, nee helaas! Luca melde zich weer eens om de 3 uur vannacht...was dus ff een 1 malige actie gisteren.
    Ontbijt op bed, wat is dat ;)

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: ik hoop het wel.. en denk dat als het zo zou zijn door de mscv-tjes dat hij dan wel bijdraait hoor..
    maar hij zit met een naderende B.O.. (ofwel hij moet gewoon ander werk zoeken..) en dat we al het leukste kindje hebben en dat 1 soms al niet handig is laat staan 2 en hoe ga je dan dingen doen en praktisch en financieel (stel als hij idd ander werk zoekt enzo kan hij dan nog wel alles bepalen) etc etc
    dus ziet meer bezwaren dan positieve dingen..

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dat is een plat ding, ook wel dienblad genoemd, met daarop 2 boterhammen met veel te dik boter, thee met een voetbad omdat mannen nou eenmaal niet recht kunnen dragen en een ei waar je eigenlijk geen trek in had. Daarbij veel kruimels in bed....niks aan eigenlijk..:D:D

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    mscv-tjes...sorry ben heeeeeel slecht in afkortingen. Begrijp ook niet wat abo betekent!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    Ja haha, daarom noemde ik het ouderschapsverlof juist;). Omdat dat ook nog een optie is;)

Huilen in auto
    Nee gelukkig niet

Kleertjesparty?
    Eh wat? Iets gemist?

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Whahaha :D :D
    Dat is me idd ooit eens overkomen en daarna heb ik het nooit meer voorbij zien komen.
    Geweldig leuke omschrijving ;)

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ panos: zo denk ik ook.. maar ik denk in dit geval met mijn hart en hij mijn zijn koppie, snappie?

@ chicken: heb ik zelf bedacht.. hehe
    Moment supreme condoom vergeten ;)

abo is denk ik trouwens abonnement

@ lotte: heb ik tijdje terug gehad , was best leuk
    dan komt er iemand met allemaal kleertjes in de maten die je hebt opgegeven en voor de geslachten die je hebt opgegeven en dan mag je shoppen in de woonkamer
    is vaak stukken goedkoper dan in de winkel, maar wel merkkleding
    meisje gaat ook nog webshop maken maar dat duurt nog ff
    dus had hier geroepen dat ik dat wilde gaan regelen en of er interesse was..

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hooooooi allemaal

Dank voor alle felicitaties, leuk! :D

Maura is op kop naar bed na een leuke en lange morgen babygymdinges en de koffie na.
    Mijn verjaardagsvisite voor vanmiddag belde zojuist af dus ik zit heerlijk bij te komen en ga dus ook lekker vrij weinig doen vanmiddag :p.

@ Gimena; sterkte vandaag!

@ Dees; en...voel je je een beetje jarig?

@ rest uuuh, ben het even een beetje kwijt....maar ik ben dan ook echt oud sinds vandaag :D

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zo he, deel 9 joepie!

Dees & RiTi
    Allebei van harte met jullie verjaardag! Maak er een leuke dag van.
    RiTi geniet van vanavond!
    Dees, ga jij ook nog wat doen of niet?

Gimena
    Sterkte meid. Veel succes vandaag.

Zwemuitje
    Jaaaaahhhhh! Ben zo aan wat water toe weer... Nog een weekje wachten dan mag het weer geloof ik. Zal ik zo nog even nakijken...

Dretjuh
    Bedankt voor de foto's. Ze zijn echt mooi... Weet nu zeker dat ik ook een spiegelreflex ga kopen...

Doortje
    Beterschap voor je meisje. En idd lekker laten slapen. Amy kan als ze ziek is ook echt een gat in de dag slapen... Trouwens ook als ze niet ziek is...hihi lui ding;)

Elmo
    Het begint hier weer lekker rustig aan te gaan. Moet echt proberen op dagen dat ik beide dames heb niks te willen qua uitstapjes of huishouden, dan hebben we allemaal een heel ontspannen dagje.

Joyce
    Amy huilt wel vaak als ik haar in de auto zet, maar eigenlijk niet meer tijdens het rijden.

Panos
    He, die aanpak ken ik ook! Ik heb de kop-in-het-zand tactiek echt geperfectioneerd. Heerlijk! Maak me nooit ergens zorgen over...scheelt me een hoop stress en grijze haren.

Joyce2
    Zondagmiddag komt mij het beste uit. Heb er ook wel eens 1 op een vrijdagavond gehad... Kan me niet voorstellen dat zij net zo goedkoop is als de party die ik laatste keer had. Daar was alles 3 halen, 1 betalen. Mens daar wordt je hebberig van...
    Maar ik ben heel benieuwd...:D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    mm, misschien eerst idd even laten rusten.. Al ben ik van mening dat overal een oplossing voor te vinden is.. Hier hebben we eigenlijk ook geen ruimte, maar hebben ruimte gemaakt door de zolder te verbouwen.. Lenn gaat daar dan slapen.. Zou eerst kantoor/rommelhok worden, maar goed, dat wordt m dus niet meer;)

Ontbijt op bed
    Nooooooooit van gehoord

Huilen in de auto
    Pff hier ook steeds vaker.. En als ik ergens nerveus van word, is het een huilend kind in de auto.. vreselijk..

Net lekker gegeten..
    Lenn zn humeur is stukken beter dan vanmorgen.. Al zal dat vast niet lang zo blijven :D

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee meiden, jullie gaan veel te hard ;), Alweer deel 9.

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: ja precies.. ik hoef ook niet nu een 2de... ik bedoel.. over een jaar is ook goed.. mar zou wel fijn zijn alsie het ook wil en alleen het wanneer nog onbekend is.

@ collo: uhm nee, dat denk ik niet... wel oxxy slofjes voor bijv 10 euro ipv 20 euro..
    Kleertjeshoek

Deel Deze Pagina