April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Meld ;)

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen...zit aan je te denken. Hoe gaat het daar?

Kwebbel

3. wat een rot weer vandaag zeg, ben 3 keer zeik nat geregend,
    bah bah bah

Esmee is nu weer naar zwemles, papa is weer mee.
    We doen het om de beurt zodat er altijd iemand bij Luna is want haar ook mee nemen zie ik nie zo zitten.
    ben benieuwd hoe t gaat deze keer.

Luna is sinds gister ineens van het MIJ, alles wat ze vastpakt zegt ze: MIJ en die blik die ze er dan bij trekt......
    Hopelijk is die fase ook weer snel voorbij;)

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Na lang wikken, zweten, boeken bladeren, internet afsurfen, tollende ogen, hoofdpijn en nog veel meer zijn we er eindelijk uit waar we aankomende zomer naar toe gaan. We hebben toch weer voor het "luxe" gekozen :) We gaan 12 dagen All Inn naar Turkije. (zijn we nog nooit geweest. We hebben via duits reisburo een super prijs en het complex staat (duitse neckermann) in de top 10. Nog weinig referenties op Zoover (2 stuks met 9,2), maar daarentegen op de duitse holidaycheck tig referenties wat alleen maar goed is.

We hebben een soort app. 2 slaapkamers etc etc. en heel belangrijk airco. Ziet er echt goed uit. Vast aan het strand met gratis gebruik van ligbedden en zelfs op het strand all -inn :D

30 juli gaan we .............whaaaaaaaaaaa

Zijn helemaal blij.

Isra je hebt weer een Pb;)

Kwebbel

(moest even ego zijn)

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Waar gaan jullie precies heen Kwebbel? Wij zijn nu 2 keer naar Turkije geweest.

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    lief :)

het gaat goed hoor. ik baal gewoon van die onzekerheid. ik hoop maar dat ik morgen een duidelijk antwoord ga krijgen, maar ben bang van niet. Ben wel blij dat ik morgen gelijk al langs mocht komen.

en mocht ik niet zwanger zijn, dan ga ik lekker in maart met een stel collega's een weekendje skiën. Nog nooit gedaan, wilde ik altijd nog eens proberen.

trouwens die vakantie van jou klinkt ook HEEEEERLIJK zeg!

* krijgt ineens zin om vakantie te boeken *

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    .....misschien heeft ze zin in de lente? ;)

balen dat je een paar keer door dat hondeweer heen moest.....nou hup, lekker in je huispak op de bank voor de tv ;)

8. @ Mielenl, ahnee zeg. Gelijk hoor dat je bloed laat prikken..

@ Kwebbel, Turkije.. Hmm lekker hoor..

@ Corina, wat knap van Jochem dat hij al op het potje plast!!

Nou hier vanmorgen gezwommen. Wayne had het weer prima naar zijn zin. Vind alles wel weer best in het water.

Daarna naar mijn ouders geweest. Kon mijn moeder ff der hart luchten over volgende week. Ze vind het wel spannend, maar ze zal uitkijken naar de momenten dat Wayne mee op bezoek komt.
    Ik heb afgesproken dat wij, Wayne en ik, woensdagmiddag even op bezoekuur komen, dan is ze net opgenomen, en als het goed is ligt ze dan nog niet aan het infuus e.d.
    En dan zal het wel het weekend worden dat wij weer komen. Afhankelijk van hoe het met haar gaat. Ze moet natuurlijk ook niet teveel meer aan de slangetjes liggen.

Vanmiddag na het eten, toen Wayne op bed lag, zijn mijn moeder en ik naar het winkelcentrum gelopen. Mijn vader bleef thuis bij Wayne. Moest wel even wennen. Mijn moeder "moet" nu met een rollator lopen. En dat is best gek, om er dan voor het eerst naast te lopen. Maar ik zag wel dat ze met rollator beter loopt dan zonder.

Verder niet veel gedaan vandaag.

Net maar even strijklabels en plaklabels besteld, met de naam van Wayne erin. Voor zijn kleding en zijn drinkbeker, en niet te vergeten Meneer Giraf. Lijkt mij wel handig voor op het KDV als zijn spulletjes gemerkt zijn.

Nou en nu lekker rustig.. Straks Wie is de Mol kijken..

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel klinkt goed hoor die vakantie!
    Ben wel een beetje jaloers, maar ach,genoeg andere dingen om van te genieten dit jaar ;)

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zoo daar ben ik weer. Vandaag groeiecho gehad, alles was goed. Beeb wordt ws iets zwaarder als Jasmijn, ze gokken zo'n 3200 gram bij 40 weken dus dat is wel fijn (Jasmijn was 2970 bij 41w6d). Heeft ze net iets meer reserves zeg maar.

Mams, zou mooi zijn als jullie in aanmerking komen voor zo'n gezinswoning! En zag op de hyves dat er nu al twee in de aanbieding zijn, ik duim!
    Zumba, leuk, ben benieuwd hoe het is.

Lees over lekkere appeltaart, maar heeft er iemand nog zin in boerenappelcake, dan zijn ze hier van harte welkom! Vers gemaakt vanmiddag.

Corina, beterschap voor je vader. En hier zit Jasmijn wel eens op een potje maar dan wel met luier en romper aan, we hebben het van de week eens zonder geprobeerd maar dat vond ze maar niets.

Pff Mielen, streepje weer verdwenen? Balen, ik hoop dat hij zich toch weer laat zien op de bloedtest..

Marleen, het gaat goed met je bedrijfje!

Hé Chelleke! Hoe is het bij jullie?

Simone, hahaha. Hier is de fase van "mij" ook aangebroken, heerlijk!

Kwebbel, lekker naar Turkije. Klinkt goed!

Ingrid, hoop dat de operatie van je moeder goed verloopt volgende week!

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gaat goed met je opdrachten Marleen, super leuk!

Kwebbel, heerlijk al een zonvakantie geboekt.
    Wij gaan pas in oktober en boeken meestal vrij laat.
    Zou het nu spontaan gaan doen haha...

Jochem heeft al eens eerder een paar keer wat op het potje gedaan, was meer goed geluk denk ik. Is niet iedere keer prijs. Maar hij geeft zelf aan dat hij op het potje wil. Ga het nog niet forceren.

Vandaag bij m'n vader geweest. Viel nog wel een beetje tegen.
    Maar is natuurlijk nog maar een dag geleden.
    MOrgen moet hij al de slag met wat oefeningen en bewegen. Daar zag hij wel tegenop.

Heej Angel, fijn dat alles goed gaat.
    Leuke vakantie gehad zag ik op je hyves.
    Al wat gehoord van de operatie?

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nee we wachten nog steeds geduldig af ;)
    Kan ieder moment gebeuren maar kan ook nog 2 maanden duren.

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    O jee dan zit je wel lang in onzekerheid.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni, idd er zijn er nu 2 in de aanbieding voor dezelfde prijs.
    In de 2e woont nu nog een vriendin van ons :)

En Zumba...Wat leuk!!!!Maar jezus wat heb ik een spierpijn zeg!!
    Dalijk als Harmen thuis is eerst maar een lekker warm douchen.
    Er loopt hier steeds gespuis voor het huis heen en weer en naar binnen te loeren...Krijg er een beetje de kriebels van.

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Vandaag gewerkt en vanavond hadden we een informatieavond voor onze klanten georganiseerd over Cyprus in samenwerking met het verkeersbureau van Cyprus en Isropa Reizen. Ik had de hele organisatie in hadden en de avond was helemaal perfect gelopen. Ben opgelucht.

Nog 2 dagen werken en dan heb ik lekker VAKANTIE.

Mielen ahhhhh had het zo gehoopt en ik heb ook nog zo hard voor je geduimd. Spannend morgen bloed prikken, dan weet je iig iets meer!

Kwebbeltje ik snap hem. Bij mij was dat ook het geval dat Ryan er niet goed voor lag, vandaar ook een KS. Dus daardat ikzelf een KS heb gehad ben ik altijd wel benieuwd wat de reden bij andere is waarom ze een KS gehad hebben.
    T’ja idd die afslag, baal er nog van joh!
    Helemaal leuk dat de vakantie geboekt is. Heerlijk zal bijna jaloers worden!

Boni oh zo’n cake is ook heerlijk zeg!

Mams daar zou ik ook de kriebels van krijgen ja van dat volk wat voorbij loopt en continu naar binnen zit te loeren.

17. kili

kili Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Weer eens even reageren, lezen lukt vaak wel, reageren niet echt.

Wat worden onze kindjes al groot.
    Sommige in een groot bed al.

Hier gaat het goed.
    Alleen andy heeft nu 5 oorontstekingen gehad in een kwartaal, dus hij krijgt aankomende dinsdag buisjes. En misschien wordt zijn neusamandel eruit gehaald.

Liefs,

Kili

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Chelleke, hoop dat je snel geholpen kunt worden..

Mams, ik duim iig voor jullie! Zou mooi zijn, een gezinswoning.

Heej Kili, leuk om weer eens wat van je te lezen.

Hier een relaxed dagje vandaag, manlief is werken en Jasmijn is naar het kdv. Zit lekker nog in bed, laptop erbij, net krantje gelezen. Heerlijk!

19. Lekker genieten hoor Boni!

Hier ook home alone...Luna naar kdv en Esmee op school.
    Maar hier al druk, heb van boven naar beneden alles al afgestoft, 2e wasje staat aan en ben al heerlijk gedouchd.
    Ga nu ff de stad in.....
    En dan vanmiddag Esmee halen, met haar spelletje doen en dvdtje kijken en dan vanaaf werken!

@Kwebbel: lekker hoor naar turkije, waar ergens?

@Chelleke: hopelijk wordt je snel geholpen

@Kili: leuk dat je ook weer even langs komt piepen, arme andy...
    dikke knufff

en nu...jas aan en lekker shoppen hahaha

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hej Kili! Ach de arme vent, zoveel oorontsteking.Wel beter dat hij dan buisjes krijgt.

Isra, fijn dat je avond goed verlopen is!

Boni, dank je wel!! Vanaf 12 uur kun je aanmelden voor de 1e woning en daar krijgt de gelukkige dan morgen bericht van.
    Worden we niet uitgeloot dan loten we dinsdag mee op de 2e woning.
    Word dat niks dan is het maar afwachten wanneer er weer een gezinswoning op komt.
    Worden we uitgeloot zijn we uiteraard dolgelukkig:)

Deel Deze Pagina