tja met deze warmte zullen ze overdag wel langer willen slapen of niet? die van mij slaapt overdag nooit...
Hmm hier slapen ze overdag echt niet beter met dit warme weer... En inslapen gaat ook iets minder 's avonds
Roel slaapt net zoals anders eigenlijk. Hij slaapt gewoon prima. In zn romper en dat gaat goed gelukkig. Nu weer snel terug naar de wedstrijd
Hi meiden, Zo wat een heerlijk weertje zeg. Gisteren met de kleine man bij het water geweest en ook nog even lekker wezen varen, vrienden van ons hebben een boot, echt heerlijk! Nikita wat vervelend zeg de waterpokken. Ryan heeft ze ook al gehad en ik deed hem iedere dag in een bad met havermout en smeerde meerdere keer per dag met kidsclin (poxclin) en ik moet zeggen dat hij er weinig tot geen last van heeft gehad. Sterkte en ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen. Apeldoorn, nee geen familie wonen. Maarre iemand waarmee je lekkere sex hebt gehad, telt dat ook. Mams gefeliciteerd hoor met je theorie, dat het je alvast lekker op zak. Mijn kleine man heeft ook geen problemen met slapen met dit weer. Vanochtend tot 10:30 gelegen dus je hoort mij niet klagen.
Tot 10.30 uur geslapen Isra? Zo! Dan slaapt ie zeker goed! Ryan slaapt overdag dan niet meer neem ik aan?
Ik heb een luivarkentje hihi, hij slaapt overdag ook nog. Maar vandaag niet hoor. Want als hij zo laat uit bed komt, hoef ik hem s'middags rond 13:30 niet op bed te leggen.
Hihihi Isra, ook dat zijn connecties Ik ken trouwens wel mensen uit Apeldoorn...Studievrienden van mn ex hahahaha Van lang lang geleden Wow 10:30, dat is nog eens prettig. Tygho slaapt overdag wel langer, Normaal slaapt hij van 12 tot 2 maar nu leg ik hem dus 13:00 uur naar bed en komt hij er 16:00 weer uit. Dan is mooi het heetste deel van de dag geweest En ploffen we zo het badje weer in
daar zijn wij ook weer eens! Hebben een lekker lang weekend center parcs gehad. Nooit gedacht dat ik het eens zou zeggen, maar het was echt superleuk. Deane heeft er enorm van genoten, en wij dus ook. Lekker zwemmen, dieren kijken (hij heeft zelfs een hertje geaaid, die bleef zooooo rustig zitten, ongelooflijk), discodansen, klimmen... Betti vond het helaas nodig om ook 's nachts ineens weer te willen drinken, dus ik ben een beetje moe. Vannacht kon ze na het drinken niet in slaap komen (het was 27 gr in haar kamertje), totdat ik met haar op de bank in de woonkamer was gaan liggen. Daar was het wat koeler. Vandaag hebben we de hele dag de airco en de ventilator aan bij de kinderkamers, zodat er flink koele lucht doorheen kan blazen en de hitte er een beetje uit kan. Maar ik ben al met al behoorlijk gebroken. Vanmorgen met Betti bij het cb geweest. Mevrouw groeit lekker door, ze zit nog steeds op de +1 lijn met alles. 63 cm, 6.5 kilo. Dat wordt nog een mooie reuzin! Je kunt haar groei vooral goed zien als ze bij Deane op schoot zit. Hij heeft écht moeite om haar vast te houden (we helpen hem daar ook bij). Hij is weer helemaal poeslief voor haar: "hallo schatje, lig je lekker?" zegt hij dan. Zoet he? @corina: hopelijk is het vrijdag een mooie dag geweest voor je familie, hoe ongelooflijk verdrietig ook. @nikita: is het nu weer goed met je, sinds je operatie? enne... ik vind ons dametje helemaal niet moeilijk! (hoewel: die nachten zijn niet echt lekker nu - maar ik was ook enorm verwend dat ze al heel snel goed ging doorslapen). Deane heeft denk ik net zo'n buikje als Sem; qua lengte zijn broeken maat 86 goed, maar vaak zitten ze hem nu wat te strak om de buik; nieuwe koop ik dus nu in mt 92. Shirts heeft hij nu wel zo'n beetje maat 98, door z'n buik en zijn brede schouders. Wij noemen hem meestal Jerommeke (maar 'pootaardappel' vind ik ook een leuke, kwebbel!) Maar waar ik met vakantie wel achter ben gekomen, is dat zwemmen met Deane erg leuk is. Dat gaan we vaker doen! Kan hij ook wat diploma's gaan halen... Betti heeft haar eerste diploma'tje binnen; ik ben een half uurtje met haar gaan babyzwemmen. Ze deed het erg goed, ook het onderwaterzwemmen. Ik was wel meteen een van m'n lenzen kwijt (doe je ogen dan ook dicht, suffie!), maar het was toch erg leuk met haar. Al tijdens het aankleden viel ze als een blok in slaap. Ik geloof niet dat ik veel Apeldoorn-connecties heb, maar als ik Isra zo lees, mis ik daar wel wat aan!
o ja, mams, gefeliciteerd met het halen van je theorie! die hobbel heb je ook weer genomen. ik kwam trouwens vrijdag nog wel langs Arnhem (van Amsterdam richting Venlo, word je via Arnhem gestuurd). maar ik heb geen gekke capriolen op de weg gezien, dus het is vast heel goed gegaan!
Zijn weer terug. Hebben een heerlijk weekend op ameland gehad. Het was natuurlijk fantastisch weer....ook daat gemiddeld zo'n 25 graden. Zijn allemaal lekker bijgekleurd. Vanmorgen met z'n allen de inentingen voor Turkije gehaald. Zodra ik tijd heb zet ik foto's van het weekend op hyves. Kwebbel
Goedenavond, @ Bri, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Leuk he dat zwemmen met die kleintjes.. @ Kwebbel, jullie idd lekker weer gehad voor op Ameland!! Wayne is ook weer aan het spoken 's nachts.. HIj is al 2 nachten bij ons op bed geweest.. Hij schrikt ergens midden in de nacht van wakker, en wil dan niet meer in zijn eigen bedje liggen. Ja en dan hebben we 2 keuzes, of laten liggen met als gevolg dat hij alles bij elkaar huilt en schreeuwt, en wij dus ook niet verder kunnen slapen, of hem dan bij ons in bed leggen, waar hij vrijwel meteen weer verder slaapt, en zodoende wij dan ook weer kunnen slapen. Wij denken nu ook dat Wayne toe is aan een ander bedje. Want dit gedrag, vertoonde ik op die leeftijd ook, volgens mijn moeder, en dat was over toen ik op een groter bedje kwam te liggen. Nou ja we zullen zien.. Verder hier weinig nieuws.. Lig veel buiten met Wayne in het zwembadje.. Fijne avond!!
Kwebbel, je hebt het inderdaad super goed getroffen met het weer. Zo'n kleurtjes is altijd weer leuk hè. Ben benieuwd naar je spam Ingrid, valt te proberen toch. Of had je nog geen ander bed? Bij Jochem is het slapen sinds zijn juniorbed ook veel beter geworden
@ Corina, we hebben nog geen ander bed. Die gaan we volgende week halen, en dan meteen in elkaar zetten. Wayne gaat dat bij mijn ouders logeren voor een nachtje..
tja wat bedje betreft, sem slaapt regelmatig een avondje tot een uur of 12 bij me ouders, en die zijn zijn slaapkamer daar aan het verbouwen! hij heeft er van de week het ledikantje gesloopt en die is nu provosorische gemaakt! er word ander behang gekocht en is al een juniorbedje gekocht voor heb en na de vakantie willen ze hem daar dus in gaan leggen, lijkt me spannend!
@ingrid: misschien helpt het inderdaad om een groter bedje te gebruiken. overigens hoor ik wel eens dat peuters erg snel gewend kunnen raken aan 'lekker bij mama & papa in bed' en dan al gauw niet meer in hun eigen bed willen slapen. lijkt mij ook niks... (al snap ik je keuze heel goed; als hij bij jullie wel slaapt en in z'n eigen bed niet..) een nachtlampje heb je vast al, maar dat werkte hier wel goed toen Deane ineens 's nachts begon te spoken.
ik wilde even snel missc feliciteren met het halen van haar theorie!!! * applaus * @ ilse nog niet ongi meis? wie weet ben je gewoon een late-posi-tester mijn duimen draaien voor je! @ bri hoe gaat het bij jou? heb je al een leuke baan gevonden/geaccepteerd? (sorry iedereen die ik ben vergeten.....erg druk hier momenteel....) * zwaai *
Bri, hier komt de kleine man ook soms bij ons liggen. Maar het is zeker geen gewenning. Hij komt alleen als hij onrustig is of in paniek. De nieuwe intertoysfolder lag in de bus en meneertje zag em liggen: Mama kijk!!! Mooi boekje! Tygho lese boekje?? Mag lese?Mooooooooi!!!!!!En nu staatie heel intelligent de folder te "lezen"