Inderdaad, 100% zekeheid krijg je nooit en met de bevalling kan er ook nog vanalles mis gaan. Maar het "gevaar" van een chromosomale afwijking is er nu in principe niet meer. Die last is echt van ons afgevallen en dat is een heerlijk gevoel!
@ Marleen, wat een ontzettend goed nieuws. Kan me voorstellen dat er een last van je schouders valt.. Tis toch een hele opluchting!
Kijk dat is tenminste goed nieuws. Heerlijk meid, kan je nu toch weer meer genieten Ook wel fijn dat je met 28 weken weer een echo krijgt
Jaaaa...op dit nieuws zat ik te wachten Vanavond een toast op jullie Marleen Kwebbel...die weer het zwembad induikt
Is voor jezelf wel prettig weer even de bevestiging te krijgen dat het goed zit. Zeker na deze onzekere weken
Wij toasten vanavond ook Kwebbel, ik dan met een sapje Manlief was vandaag ook wel erg schattig. Hij was echt ontroerd dat alles toch goed was. Ik zag m echt slikken.
Marleen wat een super nieuws zeg. Heb de hele ochtend aan jullie moeten denken. Oh maar wat is er een last van jullie schouders gevallen zeg. Ben blij voor jullie!
marleen, wat een heerlijk bericht! zelfs ik voel me al opgelucht, dus ik kan me indenken dat er bij jullie écht een last van je schouders is gevallen. lekker dat ze gauw weer de groei gaan bekijken. hopelijk blijft uk nu netjes bij de curve! corina, nee natuurlijk zijn operatie en brace geen dingen waar je aan wilt denken voor jochem . maar ik hoop wel dat je gauw terecht kunt bij iemand die écht iets voor hem gaat doen, zodat hij helemaal onbezorgd kind kan zijn. kwebbel, ben jaloers op dat bad! maar ik moet spullen pakken (bijna klaar, alleen de koffers liggen nog bij Briman in de auto). en nog even kolven. het ging zo goed, maar sinds gisteren wil het helemaal niet meer. snap er niks van... zou ik misschien ongesteld gaan worden? of ik moet écht veel meer drinken, vind het lastig om daar vaak genoeg aan te denken.
ik ga dus nog even wat kleine cadeautjes voor Deane bij elkaar rapen (komt mooi uit; zijn bakje op het kdv lag nog vol met tractaties! ontbijtkoekje, rozijntjes, speeltje). mielenl, ik zie dat je over 4 dagen zou kunnen testen. ik ben dan met vakantie, maar ik hoop zoooooooo dat ik bij terugkomst goed nieuws van jou ga lezen!
We zijn inderdaad heel erg opgelucht. Ik voel me de hele middag al supervrolijk en vol energie! @Bri: Een hele fijne vakantie en ik hoop dat de reis meevalt. Misschien hebben de kids niet eens zoveel afleiding nodig. A.s. zondag gaan wij naar Groningen (200 km) en dat gaat altijd prima met Roel. We horen hem dan de hele weg niet (behalve dan als hij liedjes zingt ) @Mams: Nog veranderingen in de situatie met je opa of nog steeds hetzelfde?
Ben vanmiddag met Tygho nog naar opa geweest. Hij is nu hij meer morfine krijgt ook constant "weg" Waar hij eerst nog af en toe bij was. Nu is hij totaal niet meer aanspreekbaar. Het is dat je nog ziet dat zn hart klopt, en dat hij af en toe nog adem haalt. De zuurstof die hij krijgt (slangetje bij de neus) neemt hij niet meer op omdat hij alleen nog maar door zn mond ademt. De artsen staan er eigelijk nogal verstelt van dat z'n hart het nog volhoudt, omdat die eigelijk het slechts van alles is. Dus we wachten en we wachten...Het is echt vreselijk om hem zo te zien. Vooral omdat we dit 2 maand terug niet aan hadden zien komen. Ben er wel erg verdrietig om, maar kan et nog niet zo goed kwijt. Zal wel komen als hij overleden is...Dit is ook geen doen.
@Mams: Klinkt inderdaad vreselijk zoals je het beschrijft.. Moeilijk om zo je laatste dagen te slijten. Nogmaals sterkte he!
@ mams, nogmaals heel veel sterkte. wat kan het hard gaan ineens he.... @ bri fijne vakantie! lief dat je aan me denkt. ik denk dat ik nog niet ga testen over 4 dagen aangezien ik niet zeker weet wanneer ik m'n ei heb gehad, dus als het lukt, wacht ik nog een paar dagen af. wanneer ben je weer terug????
bri fijne vakantie! mams nogmaals sterkte gewenst vanavond met sem gezwommen, komt hij naar me toe zegt hij mama luier...dus ik in zijn zwelluier kijken...ik zeg er zit niks in... wil je anders even op de wc zitten? Jaaaa mama... ik snel met hem naar de wc... en daar heeft hij gepoept... na half uur nog eens en toen ook nog geplast. dus ben best trots op hem, dat hij het zelf ineens aangaf zo... moest het ff kwijt
oja nog iets... Sem drinkt nog uit een tuitbeker... als we aan tafel zitten drink hij wel gewoon uit een normale beker... maar onderweg dus niet... heb net een rietjesbeker voor hem gekocht...lijkt me beter voor zijn tandjes en de drinkhouding...met een tuitbeker gooien ze zeg maar die beker de lucht in en met rietjesbeker leren ze de beker recht te houden, nu morgen proberen, zal mooi zijn als hij eruit leert drinken! dan haal ik er nog 1 bij voor de vakantie...