April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha... een wildplasser Kwebbel.
    Heeft Jochem een paar weken geleden op het strand gedaan, niet 1x maar wel 4x. Vond het prachtig

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wat knap dat jullie kindjes al op het potje plassen! Ik merk nu wel dat Bosch iets meer controle heeft over zijn blaas. Als hij zonder luier loopt, gaat hij echt een plekje zoeken om te plassen, maar het potje is hier nog steeds ongebruikt (hij gaat er wel op zitten maar heeft er nog niets op gedaan).
    vanmorgen werd hij wakker, ik deed zijn deur open (kan hij zelf niet), en kroop weer in bed. hij riep "schone luier weggooien" en ik dacht dat hij vertelde van gisteren, toen hij zijn luier in de prullenbak had gegooid. Zie ik later dat hij poedelnaakt onze kamer binnenloopt. En zijn luier - zag ik later - lag keurig netjes in de luieremmer......hihihi wat is deze leeftijd toch ontzettend leuk!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ja zeker leuke leeftijd
    vind het nu zo mooi van sem...is hij aan het spelen...ohh plasje rent naar zijn potje (heb hem op een vast plek staan zodat hij niet steeds hoeft te zoeken) en gaan dan plassen...
    dan staat meneer op met een big smile en pakt het potje loopt naar mij toe en gaan dan samen naar de wc plasje wegkiepen!
    Poepie op het potje gaat ook erg goed, en ook voor de wc is hij (nog) niet bang!

fijne avond, liefs

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier wil het op de wc/potje nog niet echt lukken.
    Maar nu hij wat meer zonder luier loopt en dus regelmatig wildplast(en dat ook bekijkt:p)Weet hij wel wat plassen is.

Vanmorgen moest ik wel heel hard lachen.
    Hij stond achterthuis in z'n blote billen.
    Moest de afwasbak met water vullen en hij ging erin staan.
    Spontaan begon hij te plassen...bekeek het geheel en zei: Ohoh mama, kapot!
    Dus ik zei tegen hem dat dat niet kapot was, maar dat dat een plasje was.
    Zegtie: Mama nog x plasje? Ik: Doe maar.
    Kijkt hij heel serieus, alles aanspannen in z'n buik enzo...
    Schudtie z'n hoofd en zegt: Nee mama, doet niet!

Mielenl, wat een net kindje heb je zeg! Zelf de luier weggooien!

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een hitte! Ik heb vandaag een bruidsreportage gedaan en ik kan me niet herinneren dat ik het ooit zo warm heb gehad. Was wel een hele leuke dag. Ik krijg alleen net bijna een hartverzakking. Doordat ik vandaag zo gesjouwd had vroeg ik aan manlief of hij mijn fototas naar binnen wilde dragen (is erg zwaar). Dat zou ie doen. Net hadden we een enorme bui hier met hagel en héél veel regen. Roept ie ineens: Oh, je fototas staat nog buiten!! (met 2 fototoestellen, 4 lenzen, externe flitser én het kaartje met de bruidsreportage nog in het ene toestel) Hij sprintte meteen naar naar beneden om de tas te halen. De buitenkant was doorweekt, dus ik vreesde het ergste.. Ik deed de tas open en van binnen was ie helemaal droog! (nu moet ik zeggen dat het een erg goede tas is, maar ik had niet verwacht dat ie dit zou doorstaan). Ik heb dus echt geluk gehad. Sorry voor het lange verhaal :D

Inderdaad knap, al die zindelijke kindjes! Vandaag heeft Roel zn luier niet aan gehad. Hij plaste in zijn broek er was helemaal in paniek. Huilen, huilen, huilen... Echt zielig. Hij is er geloof ik nog niet aan toe.

6. Zeepaardje

hej marleen
    oh wat een mazzel heb je gehad zeg!!!
    Wat fijn dat de tas droog is van binnen!
    Sem gaat huis op het potje en de wc, maar als we weg gaan heeft hij nog een luier om hoor;)
    Het komt vanzelf, ga ook niks forceren!
    Zielig dat hij huilen moest, maar zou er zelf echt geen drama van maken hoor..wordt hij alleen maar onzeker van; denk ik...
    liefs

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow dan schrik je ook even Marleen. Dan heb je inderdaad een hele goede tas, dat hij alleen aan de buitenkant nat is geworden. Komt vanzelf wel joh met het plassen bij Roel.

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, dat plassen komt inderdaad wel. Ik heb er ook geen haast mee. Zeker niet als ie zo in paniek is. Dan wachten we het gewoon rustig af.

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
  10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja!!!! Mielenl!!! Super!!! Ik ben echt zo blij voor jullie! Dat is nog eens een goed begin van de dag :D

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Zie ik daar nou een streep Mielenl? Want je banner zegt dat je cyclus opnieuw begonnen is?????????????????

Jari kan heel goed op het potje plassen, poepen ook wel maar dat vind hij wel spannend. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wat lui ben ermee (of het gewoon wat druk heb met twee kleintjes waarvan nu de tweede waterpokken heeft...) waardoor het er soms bij inschiet omdat ik gewoon een luier aangedaan heb. Hij is de hele dag zindelijk zonder luier maar moet hem wel de hele dag herinneren: "Je hebt geen luier om, als je moet plassen, op het potje he?" Ik denk dat als ik nu een week zou doorzetten hij helemaal zindelijk zou zijn.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nikita ja het is echt waar! mijn bannerrrt is vanzelf opnieuw begonnen.
    beterschap voor noa, met haar waterpokken! En hier ook een luie moeder :). Ik laat hem af en toe wel een paar uurtjes zonder luier lopen, of als ik een zwembadje voor hem maak, loopt hij in zijn zwembroek zonder zwemluier. Dan zeg ik wel dat hij op het potje moet plassen, maar meestal ben ik (of hij) net te laat. Ach, en ik wil het toch een beetje vrijblijvend houden, wil het ook niet te erg pushen.

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wauw Mielenl, oprecht van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk zeg! Het is je van harte gegunt.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mielenl!!!!!! 2 strepen meid:D
    GEFELICITEERD!!!:D:D:D:D:D

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Super Mielenl!!!! Gefeliciteerd echt geweldig voor jullie

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, daar was ik weer eens. Drukke week achter de rug, heb wel af en toe meegelezen.

Mams, ook hier veel sterkte gewenst na het overlijden van je opa.
    En heel dubbel maar toch ook gefeliciteerd dat het huis nu definitief doorgaat.

Bri, hoop dat je veel plezier hebt in de Ardennen en dat de autorit goed is gegaan.

Corina, hoop dat je snel goede hulp hebt voor Jochem..

Marleen, super dat jullie goed nieuws hadden in het zkh!
    Pfoe, en gelukkig is je fototas goed waterdicht!

Ilse, super dat Sven het nu zo goed doet. Hier geeft ze het pas aan nadat er wat is gebeurd in de luier.. haha. Maar wel de eerste stap natuurlijk.
    En onderweg geef ik Jasmijn meestal een pakje drinken met zo'n pakjeshouder. Werkt prima hier!

Ingrid, goed nieuws over de hond! Ik hoop echt dat de gedragstherapeut jullie goed kan helpen.

MIELEN! Wat een goed nieuws! Joehoe, dit maakt mijn dag ook helemaal goed, ik gun het jullie zo!

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier zit Mirthe sinds vrijdag in de kinderstoel, via een actie hebben we er eentje gekregen (zelfde als Jasmijn) en manlief heeft hem vrijdag opgehaald bij de Prenatal. Hij had er ook zo'n meerijdplankje bijgekocht, zo leuk om Jasmijn daarop te zien, kan ze Mirthe goed in de gaten houden...

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture23225.jpg
    Mirthe voor het eerst in de kinderstoel

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture23226.jpg
    Jasmijn op het meerijdplankje

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen.......YES! Wat een heerlijk bericht om te lezen. 2 prachtige strepen....gefeliciteerd meid.

Boni...leuke spam.

20. Zeepaardje

Drukke dagen voor de boeg....
    wil nog een maansteen ergens kopen (wil niet via internet bestellen, omdat ik woensdag vertrek)
    Morgen waarschijnlijk naar obelink, nieuwe koelbox kopen, onze is waarschijnlijk stuk...
    Moet me oma weg brengen, boodschappen doen, andere inkopen en nog het huis aan kant maken en dinsdag erg weinig tijd...pff
    Oja en moet nog 2 wassen draaien en drogen, strijken/opruimen...
    en al mijn kleren moeten nog gepakt worden...
    Vandaar dat ik minder op zp ben, en niet op iedereen kan reageren...hopelijk begrijpen jullie dat en zijn jullie er niet boos/telleurgesteld om...
    Ik denk aan jullie en kom me zeker nog melden voordat ik vertrek!
    Knuffel ilse

mielenl gefeliciteerd meid geniet ervan!!!!

Deel Deze Pagina