April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Meiden bedankt voor de felicitaties!!

Ilse alvast een fijne vakantie gewenst!

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi.... die banner staat je goed Mielenl!!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie banner idd Mielen!

Ilse, succes met de voorbereidingen.

Hier trouwens bezig met afvallen, doe het wel rustig aan ivm de borstvoeding maar ben nu 4 kilo kwijt. Dit is nog van de kilo's die er na Jasmijn aan waren blijven kleven.. wil er daarna liefst nog wel wat extra af. Maar we zien wel. Ik let gewoon op met tussendoortjes, dat ik vooral gezonde dingen eet ipv chocola, chips en dergelijke..

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Gefeliciteerd mielen!!! Wat super zeg!! Hoe voel je je?? voorzover je natuurlijk al iets kan voelen ;)

Liefs Esjuh86 ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Es, ook hier nogmaals gefeliciteerd!

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hé wat leuk, jij ook zwangerrrrt! dat nieuws had ik even gemist. Jullie ook nog van harte gefeliciteerd :)
    Ik voel me tot nu toe prima hoor, merk er nog niet heel veel van ;) En jij??

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Essie, nogmaals gefeliciteerd!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ilse...alvast een fijne vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

Mielen...krijg je nu ook een vroege echo? O.....ben zo blij voor jullie.

Kwebbel

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mielen gefeliciteerd meid. Super zeg van harte gefeliciteerd!

Esjuh jij ook gefeliciteerd.

Vanmiddag naar de tandarts en de kleine man gaat ook mee. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat.

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Bedankt meiden.. kwebbel jij ook ;)

Mielen ik voel me alles behalve goed maar geef er nog niet veel aan toe.. ben heel de dag misselijk maar de dagelijkse dingen moeten gewoon door he. Hoop dat het snel overgaat al wordt het de laatste week alleen maar erger. Het nieuws heb je hier niet gemist hoor. Degene die het wisten hebben hier niks gezegt ;) Alleen sab kon haar mond niet meer houden op hyves na toestemming :) Echt spannend voor jou/jullie! Tis jullie echt gegunt

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff het is hier 1 grote chaos.
    Ging een flinke storm overheen zo'n 2 uurtjes geleden.
    Zelfs het hele dorp zonder stroom.
    En hoorde al dat het gehele terrein van de zwarte cross er ook aan moest geloven, dat zelfs de grote tent is omgegaan.

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh jeetje Mams dan is het flink tekeer gegaan bij jullie.
    Hier alleen regen en wat gerommel.
    De zon komt er nu alweer een beetje doorheen

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden
    ik ga naar Italie, woensdag vertrekken we!
    Heb er echt zin in!
    Liefs

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Jammer dat je dit zo doet. Ik reageer waarop ik wil reageren. Je komt 'amper' hier, reageert nooit op mijn dingen dus nu zou ik ineens wel moeten :(
    Begrijp eigenlijk ook niet waarom ik nog uitleg zit te geven.

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mams....jee zeg, hebben ze voor aankomend weekend nog heel wat werk te verrichten.

Ilse...lekker hoor naar Italie.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams hier vanmorgen een paar flinke buien en wat onweer, maar mijn was hangt nu alweer buiten te wapperen ;)

@ esjuh balen dat je zo misselijk bent......had je dat tijdens de zwangerschap van dani ook? Heb je er medicijnen voor, of komt het niet tot overgeven? Hopelijk gaat het gauw over dan.....ze zeggen altijd na 12 weken he.....dus nog even volhouden!!!
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk heel weinig kwaaltjes gehad, zo af en toe een beetje misselijk (maar nooit gespuugd), en het vervelendste waren wel de bekkenklachten rond 32wkn. Ik hoop dat me dat bespaard wordt dit keer. Alhoewel, de hele dag misselijk lijkt me ook geen pretje....

@ kwebbel ik krijg op 30 juli mijn eerste echo. Het was eigenlijk een week later, maar aangezien we 30 juli naar mijn ouders toe gaan, heb ik gevraagd of het iets eerder kon, zodat we gelijk het goede nieuws kunnen vertellen :D :D

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mams hier is het zaterdag echt noodweer geweest, maar het valt nu nog mee. Maar Ray belde net en zei wel dat het weer noodweer ging worden, maar is nog niet veel van te zien.

Hoop dat de schade op het terrein van de zwarte cross mee valt, ga er namelijk naar toe dit jaar. HAHA ik ga er een keer aan geloven en heb nog wel een campingkaart ook. Toen Jan (vriend die maand terug is overleden) nog leefde had ik aan hem gevraagd of ik met hem mee mocht en dat we dan samen op de motor zouden gaan. Maar helaas is er Jan niet meer.... en nu heb ik zijn kaartje gekregen voor de zwarte cross dus het zal wel een dubbel weekend worden met een lach en een traan. Maar heb er wel heel veel zin in. Enne Booky kwam je ook nog een wijntje drinken?

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen...altijd fijn een weekje eerder. Spannend hoor.

Isra...och...jij en Jan zouden samen gaan :(....ga je nu met iemand anders van de vriendengroep of ga je samen met je eigen grote man. Hier proberen we ook elk jaar er naar toe te gaan...leuk leuk! Kwebbelman heeft zelfs al eens mee gedaan met één van de crossen :D
    Voor dit jaar weten wij het nog niet zeker....moet werken en hebben een feestje, maar wie weet dat we zondag nog even kunnen gaan.

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Gewonden door noodweer bij Zwarte Cross
    Uitgegeven: 12 juli 2010 13:46
    Laatst gewijzigd: 12 juli 2010 14:52

AMSTERDAM - Door hevig noodweer zijn maandag vier gewonden gevallen bij het opzetten van podiumtenten voor het stunt -en motorcrossfestijn de Zwarte Cross in Lichtenvoorde.
    Windhozen van 100 kilometer per uur bliezen de tenten omver. Dat meldde de politie maandag. Het festival wordt komend weekeinde gehouden.
    Over de ernst van het letsel is nog niks duidelijk. Ambulances, brandweer en politie zijn ter plekke.

Medewerkers
    Mogelijk liggen er nog medewerkers onder de ingestorte tenten. Er wordt met man en macht gezocht naar alle medewerkers die op het festivalterrein bezig waren met de opbouw.
    Volgens De Gelderlander waren er op het moment van het noodweer zo'n 200 mensen aan het werk. Het hoofdpodium en de grote tent zouden totaal zijn vernield.
    Rond 13.00 uur raasde het noodweer, dat ook elders in het land schade veroorzaakte, over het festivalterrein. Er zouden windhozen over het terrein zijn getrokken, maar de politie sluit niet uit dat het heftige rukwinden waren.

Inventarisatie
    Op de website van Zwarte Cross laat de organisatie weten de situatie te inventariseren en te hopen aan het eind van de middag meer informatie te kunnen verschaffen.
    De veertiende editie van het muziek- en motorcross evenement moet donderdag van start gaan en tot en met zondag duren. Of dat gaat lukken is nog onduidelijk.

Het Zwarte Cross is een van de grootste muziekfestivals van Nederland. Vorig jaar kwamen er 132 duizend bezoekers af op Zwarte Cross.

Op Twitter verschijnen inmiddels de eerste foto's (1, 2, 3, 4) van het festivalterrein.

Bron en tevens link voor de foto's op twitter: http://www.nu.nl/binnenland/2290931/gewonden-noodweer-bij-zwarte-cross.html

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel we zouden met een hele grote grote groep gaan naar de Cross en we dachten erover om samen op de motor te komen. Jan en ik waren de enige die van onze eigen vrienden groep daar heen wilde. Maar er zijn nog zo'n 40 bekende/vrienden. Maar gelijk zei 1 vriendin uit onze groep, ik ga met jou mee. En later is daar nog een vriendin van bij gekomen, dus we zijn met zijn 3tjes maar sluiten lekker aan bij de rest.

Maar leuk als je ook nog komt. Ik zal je mijn telefoonnummer even PBen, mocht je nog komen kunnen we even een wijntje/biertje of een frisje samen drinken :)

Deel Deze Pagina