oefen-meld.... mielenl, wat een onzekerheid zeg.... geen bloed geeft moed, maar toch fijn dat de gyn nu gaat kijken (naar je hcg waardes, neem ik aan). skiën is ook leuk - zie er naar uit om dat volgend jaar eindelijk weer eens te gaan doen - maar toch niet helemaal het aller-aller-allermooiste wat er is he... chelleke, jullie zijn ook al weer een tijdje bezig. ik hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als op damian.
@ Kwebbel, he bah, beterschap voor jullie! @ Kili, arme Andy, zoveel oorontsteking. @ Mams, nou de duimen draaien hier voor jullie hoor!! Hoop het zo voor jullie dat jullie uitgeloot worden.. Nou ik "moet" vanmiddag naar sollicitatietraining. Heb er geen zin in, maarja, als ik niet ga loop ik het risico mijn uitkering kwijt te raken. En daar zitten we niet op te wachten.. Baal alleen een beetje van de tijd, tis van 12.30u tot 14.30u. Als het een uurjte later was geweest allemaal, had ik Wayne bij de buurvrouw achter kunnen laten. Maar nu heb ik geen andere keuze dan Wayne naar het KDV te brengen. Lekker dan weer extra kosten. Heb inmiddels wel een aanvraag voor een tegemoetkoming in de kosten kinderopvang van het UWV gedaan. Nou ja. Verder geen plannen.. Wayne heeft uitgeslapen vanmorgen. Negen uur pas wakker... Fijne dag allemaal..
goeiemorgen! vanmorgen bloed geprikt, ik word tussen 12 en 2 gebeld voor de uitslag. heb er niet veel vertrouwen in, maar hoop natuurlijk op goed nieuws. @ chelleke en Kili leuk dat jullie weer iets van je laat horen! @ mams ik duim voor je! @ kwebbel en Isa beterschap
Kili....wat sneu voor Andy. Sterkte alvast voor dinsdag. Tijn heeft vorig jaar mei buisjes gehad en is de neusamandel verwijderd. Moet zeggen sindsdien geen groene snotneus meer gehad en geen last meer van de oortjes. Hopelijk geldt dat voor Andy ook straks. Mielen....oww ik zit (tussen het spugen door) met je mee te zenuwen. Spannend zeg. Chelleke..leuk om je weer even te zien hier. Ook alweer in ronde 10. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie. Bri...laatste werkdag...joehoe! Momenteel zit Isa ook weer achter de kinder laptop. Beschuitje en drinken erin gebleven. Mijn beschuit is weer doorgespoeld . Straks een nieuwe kans. Kwebbel
Mielen, wat balen... Kwebbel, beterschap voor jou en Isa! Ingrid, succes vanmiddag met de training. Hier lekker rustig gedouched en een kastje opgeruimd in onze slaapkamer. Ligt nu het aankleedkussen bovenop aangezien het weer de bedoeling is dat bonibeeb bij ons op de slaapkamer in het wiegje komt de eerste tijd (ook ivm borstvoeding).
Nou meiden ik heb ons aangemeld voor de woning, ik was de 1e hahahaha. Maar nu binnen 10 minuten staat de teller al op 5 reacties. En er kan nog tot 24:00 aangemeld worden. Ik heb er een hard hoofd in, maar wel fijn om te kunnen zien hoeveel mensen interesse hebben in zo'n woning. Extra hard duimen dus!
Heb je je nu ingeschreven voor de 1e woning? En heb je ook nog een link van woning 2? (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor) Spannend hoor en wanneer wordt er geloot? Kwebbel
Ja de 1e woning, vandaag tot middernacht aanmelden en morgen word er geloot. De 2e woning is dinsdag aanmelden en woensdag loting. Deze is van de 2e woning. Actueel aanbod - De Woonplaats
@Kwebbel en Isa: beterschap! @Mielenl: ahhhhhh meid ............dikke knufffff @Mams: die 2e woning ziet er ook leuk uit. Succes met afwachten
Kwebbel en Isa beterschap. Buikgriep is altijd zo vreselijk erg, dus leef met jullie mee. Mams, spannend weer die loting. Mielenl, balen. Dikke knuffel!
Zooo net bij de tandarts geweest. Heb nu een dove rechterkant. Heel hoog verdoofd dus mn neus is half weg en bijna tot aan mn oog. Hopelijk trekt het snel weg! De teller staat al op 18 aanmeldingen voor de woning. Heb er weinig hoop voor.Maarja je weet het maar nooit he.
ik moet zometeen weer naar mn werk... Zodra corné thuis komt ga ik weg. Esmee heeft vanmiddag een vriendje uit de klas om mee te spelen. Is weer eens wat anders he als altijd maar een vriendinnetje! hihi Ze zei voor hij kwam: Mama ik ging op school naar de wc en Tom ook, en toen zei ik tegen Tom dat ik hem heel erg lief vindt, en hij vindt mij ook lief! Misschien gaan wij wel trouwen! hahahahaha ik lag helemaal in een deuk, stik serieus dat ze was.....