Ik zag ook net van het noodweer in Lichtenvoorde. Ziet er heftig uit. Ik ben benieuw of de Zwarte Cross nog door zal gaan en of ze het op tijd allemaal af zullen hebben nu alles zo tegen zit. @Ilse: Lekker hoor, naar Italie!
Ze willen het geloof ik wel door laten gaan, misschien in een wat aangepaste versie. Zat net even beelden te kijken van het noodweer....pfff....dan viel het hier erg mee gelukkig. Marleen....ben je lekker aan het groeien? En reageert Roel ook op je buik/beeb?
Tis echt een ravage daar op het terrein heb ik begrepen. Hoorde ook al flink wat sirenes begin van de middag. Leuk joh Isra! Ik ben er nog nooit geweest, als ik was gegaan was ik zeker ook eentje komen drinken. Maargoed dat halen we de 25e wel in Hoop voor iedereen die gaat dat ze het nog weer op de rails kunnen krijgen en het nog een mooi spektakel word!
Buikje begint nu aardig te groeien inderdaad. Roel zegt wel steeds: Mama baby in de buik Hij lag pas ook op bed en dan kletst ie vaak nog wat in zichzelf en toen had ie het ook allemaal over de baby in de buik. Erg lief om te horen. Vanavond naar de VK voor controle.
haha ja, wij hebben het ook nog NIET aan Bosch verteld.....veel te bang dat hij zijn mond voorbij praat. Hij is toch al zo dol op baby's de laatste tijd.... Wel lief hoor, dat Roel - zo jong als hij is - er toch heel bewust mee bezig is. Suc6 vanavond!
Goedenavond. @ Mielenl!! Gefeliciteerd!! Wat leuk!! Wat goed!! @ Marleen, leuk om dat zo te horen van zo'n kleintje.' Succes vanavond!! @ Ilse, lekker op vakantie naar Italie.. Veel plezier alvast.. @ Isra, leuk Zwarte Cross.. Hopen dat ze de boel vlotjes kunnen herstellen!! Hier verder weinig nieuws te melden.. Wayne slaapt sinds het weekend in zijn juniorbedje. Gaat hartstikke goed.. Vrijdag hebben wij het bedje opgehaald en in elkaar gezet, en Wayne logeerde toen bij opa en oma. Maar toen hij zaterdagmiddag thuiskwam, en naar zijn bedje ging kijken was zijn eerste reactie: OOOOOOOH, en vervolgens dook hij er meteen op.. Dat was zijn nieuwe bed.. De eerste nacht ging opzich redelijk.. HAlverwege werd hij wakker van het onweer, en wilde absoluut niet meer alleen slapen. Toen hebben we na 1,5uur hem in zijn oude ledikantje gezet, die staat nog, en met ledikantje en al bij ons op de slaapkamer gezet.. Daar ging hij wel weer slapen. En wij dus ook. Maar afgelopen nacht ging prima. Niet gehoord. Alleen heeft hij vanmorgen toen hij wakker was, eerst een la van zijn commode leeggetrokken, maarja.. Als dat alles is.. Vanavond bij het naar bed brengen, kroop ij er ook zelf op.. Hij heeft natijd wel even liggen huilen, dus ik ga zo maar eens kijken of hij is blijven liggen.. Denk het wel.. Fijne avond allemaal!!
Net weer terug van de VK. Alles in orde. Bloeddruk mooi laag. Ik ben alleen pas 2 kilo in totaal aangekomen. Is niet erg, maar is wel weinig. Bij Roel was ik veel meer aangekomen rond deze periode. Ben benieuwd hoe het verloop van deze zwangerschap zal zijn qua groei. @Ingrid: Fijn dat het zo goed gaat in het juniorbedje. @Mielenl: Verstandig dat je het nog niet aan Bosch hebt verteld. Is inderdaad niet handig als hij zijn mond voorbij praat en het duurt allemaal ook nog best een tijdje natuurlijk dus dan is het voor hem ook héél lang wachten.
hi meiden, Fijn dat het weer goed was bij de VK Marleen. Enne nog maar 2 kg aangekomen is niet veel, ach scheelt na de bevalling heel veel sportief om weer op het ideale gewicht te komen. Las net op de site van de cross dat het festival gewoon door gaat. Kleine man had vanmiddag niet zoveel zin in de tandarts. Hij wilde zijn tandjes niet laten zien. De assistent ging op een hele leuke speelse manier met hem om. En hij kreeg zelf een spiegeltje en daarmee heeft hij in mama's mond gekeken en in zijn eigen mond, maar de tandarts mocht niet kijken. Assistent zei ook we gaan niet pushen of dwingen het feit dat hij er al bij is is al heel goed.
Fijn dat je een leuke tandarts hebt! Sem is zo'n maand terug met me mee gegaan,wou zijn mondje niet open doet, tandarts zei ook helemaal niks, laat staan kindvrienlijk... doe je het toch niet doei! Pff eigenwijse kerel ik ben al bang voor de tandarts moet je vooral zo doen tegen een kleine! Ik was kwaad, hij zei echt helemaal niks...maar goed dat viel dus tegen!
Ilse, fijne vakantie Fijn dat alles goed was Marleen. Vond de vk het een bezwaar dat je zo weinig aangekomen was of niet? Lief hoor dat Roel er zo leuk op reageert. Jeetje wat schrik je dan zeg, met die harde wind op het zwarte cross terrein. Was ook echt wel extreem. Isra, weet jij toevallig nog een leuk appartement op Fuerteventura en welk plaatsje is het leukst? Ingrid, gaat al goed met Wayne in z'n juniorbed lees ik Super joh dat het al zo goed gaat. Isra, komt vanzelf wel joh bij de tandarts. Jochem moet in oktober pas. Hij vond het in mei nog te vroeg.
Marleen...hoe lief die reactie van Roel. Fijn dat alles oke was bij de verloskundige. Ingrid..super van Wayne dat het slapen in z'n nieuwe bed goed gaat. Hebben jullie al training betreft de hond gehad? Isra....fijn dat de tandarts zo reageert. Tijn is in Mei mee geweest. Mocht in de buggy blijven zitten, maar ook hier geen mond open Hier ook de reactie hij is mee en dat is prima. Volgende keer proberen we het weer. Corina...ik begrijp dat jullie nog lekker naar Fuerteventura willen? Lekker hoor.
Ik kwam even snel spieken en wat een fantastische nieuws hier!! GEWELDIG Mielen, Super gefeliciteerd echt TOP nieuws!! En natuurlijk ook Esjuh van harte gefeliciteerd!! Super gaaf!
Kwebbel, ja klopt we willen naar Fuerteventura, maar is pas in oktober hoor. Dus moeten nog een poosje wachten. Maar wil wel al boeken, heb je wat om naar uit te kijken
sterkte vandaag mams hier ff boos...net met sem naar de bank spaargeld wegbrengen...moet ik een pasje hebben, maar die heb ik nooit gekregen! Moet ik dus aanvragen en kan het nu niet storten, oh irritant zeg! Hadden ze wel eens mogen melden dan!