Lekker irritant Ilse. Wij moeten het eerst op onze rekening overmaken en kunnen het dan pas naar Jochem z'n rekening overmaken. Beetje omslachtig maar kon niet anders
oh ja irritant!!! Tja ik heb het toen met rekening openen verteld dat we dan geld gaan storen, hadden hun toen vind ik moeten zeggen dat je dan een pasje nodig hebt, raak gewoon ff geirriteerd ervan zo net voor vakantie haha
Anders ook eerst op je eigen rekening storten. Volgens mij hebben ze voor die kleintjes geen pasjes, tenminste bij ons op de Rabobank was dat niet
hij zit bij je abn en heb daar zelf geen bank rekening... dus nu pasje besteld, duurt 3-5 werkdagen, ben dus al op vakantie! Maar goed... komt wel weer goed, maar baal nu ff als het anders loopt; vakantiestress
maar ga idd het nu ff op mijn eigen rekening storten haal ik het er na de vakantie wel weer af en doe het op zijn eigen...
Corina ik vond de plaats Corralejo erg leuk op Fuertaventura. Het is niet zo heel groot, maar ontzettend kind vriendelijk. Alleen de plaats Jandia heeft hele mooie lange brede stranden alleen het nadeel van deze plaats vind ik dat je nog een transfer hebt van 2 uur en dat is na een vlucht van ruim 4 uur nog best lang met een kleintje, maar misschien dat jullie daar niet om geven. Ik kan vrijdag wel even op mijn werk kijken wat leuke accommodaties zijn. Ik ben er zelf een aantal jaar geleden op studiereis geweest en heb toen wel leuke accommodaties gezien, maar moet op mijn werk dan even mijn verslag er op nakijken.
Thanks Isra. Heb zelf op Corralejo en Jandia wat leuke appartementen gezien. Is het met de auto dan ook nog 2 uur vanaf het vliegveld of niet? Want we huren er een auto bij. Als je dat zou willen doen voor mij, graag! Wil namelijk online boeken, net zo makkelijk.
haha, handig zo'n reisleidster op het forum hmm portugal klinkt geweldig.......maar wij hebben van het weekend net een nieuwe keuken besteld. Dus daar gaan de rest van onze vakantiedagen (en -geld) naartoe. Wanneer vertrekken jullie corina? begin nu al last van mijn bekken te krijgen moet toch niet gekker worden
zit de huldiging van oranje te kijken...prachtig die jongens hebben het verdient!!! Ze genieten nu zo, geweldig!
Hallo allemaal, was ik weer! Gisteren wel een hectisch dagje gehad, met de storm was de tent van onze buurt die nog stond ivm de WK, bij buren in de tuin gewaaid. Dus moesten 's avonds de tent opeens helemaal controleren, afdrogen en opbergen bij ons in de garage. Pff, was niet helemaal de bedoeling zo. Andere buren in de straat hebben 2 eigen auto's en de auto van de buren beschadigd door rondvliegende dakpannen, hun dak is volgens mij ook ontzet. Ging echt hard hier. Zelf geen schade gelukkig. Maar vandaag had ik een lekker rustig dagje thuis, heerlijk! Ingrid, super dat het zo goed gaat in het juniorbed. Hier willen we voor september ook over. Dan gaan we namelijk een weekendje weg met vrienden en zou makkelijk zijn als ze dan in een gewoon bed kan slapen. Dan kan Mirthe in het campingbedje, want verwacht toch dat zij tegen die tijd niet meer in de wandelwagenbak past. Marleen, super dat het zo goed gaat. @tandarts: Hier is ze alleen maar meegeweest met mij, nog niet zelf in de stoel. Komt nog wel, maar heb wel een hele leuke tandarts (vrouw), dus dat komt wel goed. Mams, hopelijk hebben jullie een mooi afscheid gehad van je opa, nog een dikke knuf voor jullie en veel sterkte de komende tijd, ook met alle regeldingen.
Dag dag lieve meiden! Nu is het zover, ga afscheid van jullie nemen om over een maandje weer terug te komen! Morgen vroeg nog even broodjes halen en tijdschriften. Dan is manlief om 11uur lekker vrij en dan omkleden en vertrekken! Kijk er heel erg naar uit! Ik kom 14 augustus weer thuis... Knuffel Ilse
Ilse heerlijk zeg, een maand op vakantie! Geniet ervan! We hebben een heel mooi afscheid gehad gistermiddag. We hebben gelachen maar ook gehuild. Veel herinneringen opgehaald. Heel mooi.