Hier blijven de duimen ook draaien! Duim * duim * duim * duim * * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim * duim
Ilse, je leest het al niet meer maar veel plezier nog in Italië! Wat lekker, zo lang. Bri, een paar lekkere dagen weg gehad lees ik. Ben trouwens wel benieuwd naar nieuwe spam van Betti en Deane Hier een lekker rustige dag. We hebben toch een paar drukke weken achter de rug dus doe het nu rustig aan. Kinderen liggen nu lekker in bed en mama zit even lekker achter de laptop. Verder gaat alles prima hier! Jasmijn is nog steeds een echte peuter. Het praten gaat steeds beter, ze begint nu uit zichzelf dingen te vertellen en kan bijna alle letters nu zeggen, alleen de L en de R blijven moeilijk. Ze vult haar dagen met buitenspelen, kleuren (kleujen), boekjes lezen, zingen, met haar keuken spelen, puzzelen en voetballen. En natuurlijk slapen, tussen de middag doet ze nog een slaapje van zon 2,5 uur. Met Mirthe gaat ook alles goed. Ze groeit nog steeds prima en is nu ongeveer 6,5 kilo. Ze is erg druk met proberen om zich om te rollen, alleen het laatste stukje lukt nog niet omdat haar armpje in de weg ligt. Verder houdt ze hele verhalen en kan ze heerlijk spelen met haar wagenspanner als ze in de maxicosi of wandelwagen ligt. Ze is zich ook veel bewuster van haar omgeving als een tijdje geleden. En ze heeft nu ook een eigen kinderstoel en zit daar af en toe al even in als wij aan het eten zijn. Wennen voor de grote dag dat zij ook aan de groente mag!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture23422.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture23423.jpg Vandaag gemaakt op het grote bed...
Mielen....we duimen door tot het eelt erop staat. Boni...echte zusterliefde. Mooie foto's. Bri...fijn dat de heenreis zo goed is gegaan. Heerlijke dagen gehad zo te lezen. Altijd lekker.
Jullie zouden nu eigenlijk even onze babyfoon moeten horen... onze jongeman genaamd Tijn is de hele tijd het volgende aan het zingen .... am ven love you papa-paparazzi.....papa-paparazzi whaahahahahahahahahaha.....denk dat ik hem ga opgeven voor Hollands got talent
mielenl, het blijft nog even spannend zie ik.... nog een duimer erbij hier!! duim duim duim duim kom op kleine zanussi!!! kwebbel, wat een lekker joch die Tijn! hij komt wel in aanmerking voor zo'n talentenshow. boni, prachtige meisjes heb je. spam komt een dezer dagen wel; vandaag beetje drukke dag gehad (dierentuin, heel gezellig, maar Deane kreeg een heftige allergische reactie op een broodje waarna ik naar de ha moest met hem... ligt nu rustig te slapen, maar nog wel een hoop rode vlekken op z'n lijf; ga morgen vragen om verwijzing naar allergoloog!) nu ga ik naar bed; Betti slaapt ook net en ik val inmiddels ook wel om. kwam ff kijken of er nieuws was van mielenl.
@Bri: Wat balen van de allergische reactie van Deane. Waar is hij allergisch voor of heb je geen idee? @Kwebbel: Haha, die Tijn!
Wow jeetje Bri, dan heeft ie een behoorlijke reactie gehad. Groot gelijk dat je om een door verwijzing ga vragen, is toch ook niet de eerste keer bij hem hè
@ Kwebbel...Tijn is al goed op weg voor Holland's got talent @Bri, oei dat is niet fijn een allergische reactie. Groot gelijk heb je dat je een verwijzing vraagt.
Bri....wow...heftig hoor. Mag ik vragen hoe Deane reageerde? Lijkt me in ieder geval heel naar. Groot gelijk dat je een allegietest wil. Kwebbel
Ik denk dat het de pesto was, op een broodje mozzarella-tomaat-pesto. Ik dacht nog: in echte pesto zitten pijnboompitten, waar ik zelf licht allergisch voor ben. Dus ik heb eerst zelf een hap genomen, om te proberen of ik dacht dat er pitjes in zaten, voordat ik het aan hem gaf. Zelf had ik geen enkele vorm van reactie, dus ik heb hem een hap laten nemen. Na twee (kleine) happen wilde hij niet meer. Binnen 10 minuten had hij de eerste galbultjes op zijn wangen. Nog eens 10 minuten later zat zijn hele gezicht onder en zaten zijn ogen bijna dicht daardoor. Verder gaf hij aan dat hij au had, ongeveer ter hoogte van zijn maag. Hij moest heel zielig huilen en maakte echt een zieke indruk (hij was ook moe, dat moet ik erbij zeggen, het was bijna de tijd dat hij meestal z'n middagslaapje doet). Bij de ha aangekomen, zag zij dat hij ook op z'n borst en rug onder de galbulten zat. Hij viel steeds in slaap (maar wilde tussendoor nog wel even spelen). Na de ha heb ik hem een lepeltje cetirizine gegeven (antihistamine) en ik heb hem gepoederd met mentholpoeder. Schattig: hij zei meteen: ooooo, dát is lekker! Ook op de oortjes... (en inderdaad, zijn oren waren ook helemaal dik en rood en een beetje warm). Toen gaf hij aan wel een broodje te willen, en melk. De melk heeft hij opgedronken, van het broodje nam hij maar één hapje. Daarna moest ik Betti voeden en ging hij naast me op de bank liggen. Zegt-ie: ik is ziek! mama moet aaien. en liedje zingen. Dus ik aaide hem op zijn rug en zong voor hem, hij lag heerlijk rustig. En een minuut of 10 later spuugde hij over de bank.... Dat kan denk ik ook onderdeel zijn van de allergie, maar het kan ook een bijwerking zijn van de cetirizine. Ik heb hem in bad gedaan; en na het afdrogen nog eens zijn hele lijf met mentholpoeder gepoederd (Poedersuiker! riep hij nog). 's Avonds trok hij goed bij. Hij speelde weer, was wel hangerig en knuffelig. Heeft normaal gegeten: paar stukjes vlees, broccoli, aardappeltjes. En een hele bak frambozen. Niet meer misselijk geweest, wel nog diarree. Gelukkig heeft hij heel goed geslapen en zijn alle vlekken weer weg. Hij was wel moe, maar ik heb hem toch naar het kdv gebracht; laten we het zo normaal mogelijk voor hem houden. ik ga hem wel vroeg ophalen. Heel verhaal nog, alles bij elkaar...
Pfff jeetje heftig hoor. M'n schoonvader heeft het begin dit jaar ook een keer gehad. Omdat ie natuurlijk aan z'n hart geopereerd is, dachten ze daar eerst aan dus ambulance gebeld. Bleek het ook een allergie aanval. Heeft een tablet gekregen en werd het draaglijker. Maar heel z'n lijf zat eronder en z'n ogen helemaal opgezet.
@ bri jeetje dat is schrikken! is Deane blijkbaar toch gevoeliger dan jij voor dat soort dingen.....kan me herinneren dat hij ook allergisch is voor pinda's? @ kwebbel wat lief zeg, dat Tijn zo lag te zingen in bed. Wij moesten laatst heel erg lachen toen Bosch eerst riep "MAMA! TUS!" en daarna begint hij keihard kusjesdag te zingen * smelt *
Wow Bri dat is echt een flinke reactie dan!Hopelijk gebeurt het niet nog een x en komen jullie erachter wat precies de dader is geweest. Wat leuk, allemaal zingende kindjes! Tygho doet dat niet. Die ligt in bed iedereen die hij kent op te noemen. Papa E Mama E Bubbles E Lulu E Opa E Oma E Laika en ga zo maar door... Net het taxatieraport van de woning binnen gekregen. Nu kunnen we de boel echt gaan rond maken Vind het wel superspannend! Ons eerste koophuis!
Bri...pfff...heavy! Galbulten heeft Eva ook ooit eens gehad, maar we zijn er nooit achter gekomen waar ze nu een reactie op heeft gehad. Eet de jongeman wel vaker tomaten? Hoor dat kindjes daar ook nog wel eens op reageren. Mielen....gaat ie een beetje? En ook al zo'n zingende kanjer....smelt. Mams...tuurlijk is dat spannend. Maar ook wel heel erg leuk. Kunnen we ons voor bereiden op een house warming party Aaa...Tygho die van alles roept...zo begon Tijn ook....wordt vanzelf zingen
Spannend mams, is ook best een stap hè een eerste koopwoning. Al een idee wanneer je er in kan? Hier ook een fanatieke zanger. Kan er al heel wat. Vond het eerste liedje toen zo schattig, was poesje mauw. Maar dan helemaal in een eigen versie. Nu zingt ie overal volop mee. Zo schattig