April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...leuk de dierentuin. Ook een euk thema voor Roel's kamer. Moet hier nog steeds wat bedenken voor Tijn.

Isra...feestjes houden inderdaad niet op. Leuk hoor!

Mielen...weer een spannend dagje vandaag. Hopelijk kan je op tijd bloed prikken en is de uitslag snel bekend.

Corina...dat zijn de leuke verassingen.

Eva heeft inderdaad een keelontsteking zoals ik al dacht. Ben vanmorgen om half 8 even naar het inloop spreekuur geweest.
    De temp was vanmorgen wel wat lager dus denk dat ze het ergste heeft gehad, maar gaan toch starten met AB. Ook omdat we eind van de week weg gaan.

Kwebbel

2. Bri

Bri Niet meer actief

miele, succes met bloedprikken! en ik zag in je banner dat je ook een echo krijgt? oooooh ik hoop dat je een mooie kloppende koffieboon te zien krijgt! (of hoe zien ze er eigenlijk uit met ongeveer 6 weken?)

ocharme Eva, beterschap gewenst!

boni, gaat het goed met Mirthe's eerste hapjes? leuk om haar ook gewoon een boontje te geven! ik verheug me er ook erg op om Betti wat dingen te laten proeven.

ingrid, gefeliciteerd met je jaarcontract! en wat fijn dat Wayne nu beter slaapt.

isra, lekker bezig met je feestjes zeg! nu ff bijkomen dus.

corina, hoe gaat het nu eigenlijk met Jochem en z'n rug? klaagt hij nog steeds over pijn?

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Spannende dag voor jou Mielenl. hopelijk krijg je goed nieuws!

Kwebbel, balen dat Eva ook een keelonsteking heeft.
    Hopelijk doet de AB kuur goed zijn werk. Beterschap

Hihi... Mirthe alweer aan de groente, geweldig hè.

Bri, klaagt nog steeds. Moeten toevallig straks naar de orthopeed voor controle. Dus ben benieuwd

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina...succes bij de orthopeed straks. En laat je niet "be"-praten door de arts meid. Kom voor Jochem en jezelf op! Je kan het;)

Bri...wat gaat Betti hard zeg. Loopt de Bv nog lekker?
    En nog banen nieuws?

Mielen..had de echo even gemist :)....extra spannend!

Boni..en jouw kleine meid ook al zo hard....alweer groenvoer....super.

Wat betreft Eva....ze danst weer....dus het gaat echt weer een stuk beter :) Als we niet op vakantie waren gegaan had ik haar ook geen AB gegeven, maar neem nu geen risico ;)
    Nu langzaam aan voorbereidingen treffen voor vrijdag. Oww heb er zo'n zin in.

5. Bri

Bri Niet meer actief

BV gaat prima, ik heb afgelopen weekend weer een bakje in de vriezer kunnen zetten! Moet toevallig nu ook weer even kolven. Betti drinkt nu weer lekker rustig; gisteravond was even moeilijk, maar toen wilde ze eigenlijk in slaap vallen en soms wordt ze daar ook erg dwars van als het niet wil lukken. Vrijdag naar het CB, dan zullen we weer horen hoe hard ze nu weer gegroeid is :)

Banennieuws: ik heb volgende week nog een gesprek bij de HR-afdeling van een grote verzekeraar (oriënterend voor een functie bij HR); en dan half augustus nog bij de HR-afdeling van een middelgroot adviesbureau. Maar intussen ben ik bezig met de eindonderhandeling voor de functie als consultant bij een adviesbureau in oprichting (in de zorgsector!), voor 3 dagen per week en dan nog af en toe een dagje freelancen. Heb daar véél zin in, zowel qua inhoud van het werk als qua voorwaarden - zoals het er nu uitziet tenminste. Ik zou per 1 september kunnen beginnen.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Even kijken of Mielen al geweest is

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he meisjes.....niet zulk goed nieuws hier. hcg was gestegen naar 636, niet goed dus.
    Op de echo was niet veel te zien, er leek iets in de baarmoeder te zitten maar ze kon een bbz toch niet uitsluiten. Dus vrijdag weer bloedprikken + echo.
    Ze zei dat ik rekening moest houden met een miskraam, de reden dat ze me nog goed in de gaten willen houden, is het vermoeden op een bbz.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh jeetje Mielenl, dat is minder.
    Al heb je nog geen zekerheid, je weet toch dat het niet helemaal goed is. Dikke knuffel voor jou meis, het is jullie zo gegund!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och Mielenl, dat is niet het nieuws dat je wilt horen :(
    Ik blijf keihard voor je duimen meid!
    Gun het jullie zooooo ontzettend!

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ook vanuit hier een hele dikke knuffel Mielenl... Wat een teleurstelling. Sterkte!

@Kwebbel: Fijn dat het weer wat beter gaat met Eva en dat ze aan het spelen is. Altijd een goed teken.

@Bri: Veel in het vooruitzicht dus qua banen. Gaat vast helemaal goedkomen! Wat voor opleiding heb jij gedaan?

@Corina: Echt rot dat Jochem nog steeds klaagt en dat het allemaal zo lang moet duren. Arm mannetje..

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Potverdrie Mielen....daar zaten jullie niet op te wachten.:(:(
    Konden ze geen vruchtzakje in de baarmoeder zien omdat ze wel iets zagen?
    Mocht het echt niet goed zijn dan hoop ik voor je dat het maar gaat doorzetten.....(klinkt dubbel, maar niet vervelend bedoeld)zodat jullie het een plaatsje kunnen geven en weer vooruit kunnen gaan kijken.
    Hopelijk geen bbz. Dikke knuf!
    Ik blijf nog even doorduimen.

Corina...vervelend dat jullie manneke nog pijn aangeeft.

Kwebbel

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen wat leuk naar de Dierentuin. Haha en moest wel lachen zeg om Roel zijn uitspraak.
    En leuk ook dat jullie gaan beginnen aan Roel zijn nieuwe kamer, klinkt als een leuk thema.

Kwebbel beterschap voor Eva, ach ook keel ontsteking zielig hoor!

Corina hoe wat het op de orthopeed?

Kwebbel Turkije ga je toch naar toe? Welke plaats?

Bri je banennieuws klinkt wel erg leuk zeg. Haha moet je straks nog succes wensen met het maken van een keuze!

Mielen wat ontzettend balen meid. Dikke knuf.

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kwebbel ze zagen wel een ring, geen vruchtzakje. Ja, van mij mag het nu ook snel gebeurd zijn, ik ben er wel klaar mee.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    #2374 kwebbeltje, 26 jul 2010
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
    Oww wat een onzekerheid toch. Hebben ze niet gezegd omdat je nog pril in zwangerschap zit dat het mogelijk is om alleen een ring te zien?

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra...side.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nee, ze zei dat hoe dan ook het vruchtje zich niet goed ontwikkelde op dit moment (ik ben nu 5w6d, normaal gesproken zou je dan toch wel iets moeten kunnen zien: de vorige keer met 6w2d al een knipperlichtje!). En dat ik rekening moet houden met een mk.

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    :(:(:(:(

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik vind t zo rot voor je Mielenl.. Hoe voel je je momenteel? Erg emotioneel of gaat het wel?

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sterkte meid.

20. Bri

Bri Niet meer actief

:(:(
    miele, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. vind het heel erg rot voor jullie. knuff...

Deel Deze Pagina