@ Simone, hahaha. Leuk he die kleuterliefde. En serieus dat ze dan kunnen zijn. @ Mams, nou de duimen draaien op volle kracht hoor!! Die 2e woning ziet er zo op het eerste gezicht ook leuk uit. Nou hier vanmiddag de eerste van een reeks van 6 middagen, sollicitatietraining gehad. Was vooral erg gezellig. Verder weet ik niet of dat nou echt helpt om sneller aan het werk te komen. Maarja.. Het moet nu eenmaal, dus we gaan erheen. Misschien dat in de verdere trainingen meer naar voren komt waar ik wat aan heb. Daarna Wayne opgehaald van het KDV. Wayne heeft daar, tot mijn grote verbazing zelfs geslapen. Toen ik aankwam om half vier ongeveer, zat hij op een hoge stoel, lekker aan tafel te smikkelen van een koekje.. Hij is heel lief geweest, en de juffen daar zijn ook al gek op hem. Ondanks dat hij het niet gewend is om naar een KDV te gaan, vinden ze hem een sociaal kindje. Toen een van de baby's begon te huilen, kwam er erbij staan kijken wat er was. Zo lief. En hij kan goed samenspelen met andere kindjes. Wel een fijn idee dat Wayne het daar naar zijn zin heeft.. Wat dat betreft is die sollicitatietraining wel goed, dan kan Wayne daar echt goed wennen..
Haha...dan lig je ook wel in een deuk hè als zat zo bloedserieus tegen je zegt. Ingrid, wat goed van Wayne. Is wel een fijn gevoel voor jou dat hij het naar z'n zin heeft en dat ze daar ook dol op hem zijn
Ben evan van slag. Hoor net van mijn moeder dat de kleine van mijn nicht (half jaar oud) vanmiddag is overleden Ze was wel ziek....een onbekend stofwisselingsziekte (onderzoeken liepen nog volop)...maar dan nog Kwebbel
Dank je meiden. Net even onder de douche een potje gebruld. Vind het zo oneerlijk....weer een klein kindje..ben sprakeloos.
Och kwebbelHeel veel sterkte voor iedereen! Ik zie net dat de teller voor aanmeldingen voor de 1e woning op 21 staat. Over een half uur gaan de lijnen dicht om het maar zo te zeggen. Ben benieuwd wanneer het bekend word gemaakt. Edit: De inschrijving is nu gesloten. Er zijn 22 aanmeldingen gekomen. Morgen weten we meer. Weltrusten!
ik hoop voor je dat het jullie gegunt is mams! zo...ik mag zo weer gaan werken..... dus weer lekker vroeg eruit. er is hier zowaar sneeuw gevallen vanacht! alleen helaas niet zo veel, das dan weer jammer!
Helaas,Helaas, het was ons niet gegund. Maarja met 22 inschrijvingen op 1 woning word de kans ook wel heel erg klein. Dinsdag loten we mee op de 2e woning. Simone, hier is het ook wit. Had van mij nu wel weg mogen blijven...heb het wel weer gezien!
Jammer Mams, hopelijk dinsdag meer geluk! Hier ligt ook een klein laagje sneeuw, niet echt veel. Vandaag lekker rustige dag, heb al wel een strijkmand vol weggestreken en een was er weer in. Maar verder weinig plannen, moet een paar kleine boodschapjes en wil straks nog even liggen als Jasmijn slaapt.
@Kwebbel: Wat heftig van het kindje van je nicht.. Altijd al heftig als er iemand overlijdt, maar helemaal als het een klein kindje is vind ik. @Mams: Jammer dat je het niet bent geworden met het huis. Wij hebben net een slee gekocht en Roel vond het erg leuk! Hij zat hard te lachen. Het is een peuterslee en dat werkt goed.
Dankje meiden...altijd prettig om even "sterkte" woorden te lezen. Ik en Isa zijn gelukkig weer aan het opknappen van de buikgriep. Bleh...heb de wc ook wel weer genoeg gezien Tot nu toe hebben de anderen (gelukkig) nergens last van. Hier ligt een heel pak sneeuw. Kwebbelman is vanmorgen al wezen sleeen met Eva en Tijn. Kwebbel
@ kwebbel jee wat een verschrikkelijk bericht.....gecondoleerd en sterkte! @ mams jammer, hopelijk dinsdag meer geluk! hier vanmorgen ski kleding wezen kopen. nu ik dan toch niet zwanger ben, ga ik in maart lekker met collega's een weekendje skiën. nog nooit gedaan, ben benieuwd of ik het wat vind
@ Kwebbel, wat een verschrikkelijk bericht.. Gecondoleerd. En natuurlijk ook nog beterschap!! @ Mams, balen zeg van het huis. Nou op naar die andere dan maar.. Hier verder geen nieuws. Gewoon een lekkere relaxte zaterdag.. Fijne zaterdagavond allemaal!!
@Mielenl: Ben je nu inmiddels wel ongesteld geworden? Of nog steeds niet? Hier nog steeds een dik pak sneeuw dus vanmorgen de slee maar weer tevoorschijn gehaald! Ook heeft Roel nog (Zevenaarse) koekjes gebakken (met dank aan Kwebbel voor de mix/het meel )