@marleen: ik heb aan de TU Delft gestudeerd, Technische Bestuurskunde om precies te zijn. En ik heb een paar jaar geleden ook nog een master Arbeidsstudies / Human resource gedaan aan het AIAS (hoort bij de UvA). Lekker brede achtergrond dus.
@ marleen het gaat wel. verdrietig, maar ik had het wel een beetje verwacht, na donderdag. Maar je blijft hopen he. Zelfs nu nog. Denk dat ik het pas echt kan accepteren als het helemaal achter de rug is.
Och Mielenl dat is idd niet wat je wilt horen. Ik blijf duimen voor een wonder hoor meid! Maar wil je toch ff een vette digiknuf geven want ik heb (net als alle andere meiden hier) toch steeds vet geduimd en gehoopt op een brusje voor Bosch.
Och Mielen toch . Jeetje meid wat verdrietig.. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen een hele dikke knuffel vanaf deze kant...
@Mielenl: Kan me wel voorstellen dat je ondanks alles toch nog een beetje hoop houdt en dat dat gevoel pas echt weg is als het definitief mis is gegaan. He bah... Echt rot..
@Bri: Dat is een indrukwekkend CV. Daar kun je idd veel kanten mee op. Master in de avonduren gedaan?
Jeetje Mielenl, bah! Dikke knuffel van mij. Ik had zo gehoopt dat het je bespaard zou blijven. Hopelijk geen bbz! Bri: Wat een banen allemaal! Je klinkt erg enthousiast over dat bureau in de zorgsector. Fijn dat je meerdere mogelijkheden hebt!
Mielenl, kan me voorstellen dat je toch nog hoop houdt. Ondanks dat je toch weet dat het op een mk kan uitlopen. Hopelijl snel duidelijkheid voor jou. Dikke knuffel meissie Bri, je kan dan genoeg kanten op. En denk dat menigeen je hebben wilt. Hier vanmiddag dus weer bij de orthopeed geweest. Er is niets veranderd t.o.v. de vorige keer. We moeten nu pas over een jaar terug komen. Bij problemen eerder. Gaat nu best goed. Alleen dat geklaag van pijn. Maar goed heb natuurlijk zelf ook langere tijd last van m'n rug gehad, ben nu weer aan de beterende hand. Misschien imiteert hij m'n gedrag ook een beetje. Volgens de orthopeed wijst niets erop dat voor problemen zorgt. Nu gelukkig ook wat meer uitleg gevraagd en gekregen. Toch weer een beetje gerust gesteld
Hoi meiden, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even inbreek. Ben ook een april 2008 mama maar schrijf meestal bij de prematuurmama's omdat mijn zoontje te vroeg en ernstig ziek bij de geboorte was en zich dan ook niet helemaal zoals een ruim 2-jarig kindje ontwikkeld. Maar ik wilde jullie graag wat vragen: Slapen jullie kindjes al in een groot bed of nog in een ledikantje? En hoe is die overstap gegaan bij jullie. Groetjes, josie
@mielen, ik snap het ook hoor... stiekem hoop ik ook nog steeds dat er een wonder bij je gebeurt. ik denk dat het heel menselijk is om die hoop te houden zolang het niet 100% definitief over en uit is. wat is een mens zonder hoop? ik hoop in elk geval dat je veel troost vindt bij siemens én bij bosch (want wat kunnen die kleine jongens hun mama's al veel troost bieden, juist door zo onbevangen te zijn!) @marleen, ik heb m'n master toen gedaan naast m'n 32-urige werkweek. op vrijdagmiddag had ik iedere week college, en m'n huiswerk (+scriptie, brrrrr) deed ik dan vrijdagochtend, de avonden, de weekends, wanneer het maar uitkwam. was meestal goed te combineren, alleen met die eindscriptie was het níet leuk meer! @corina, ik hoop ook dat het alleen (of vooral) imitatiegedrag van jochem was, zou het anders wel heel sneu voor 'm vinden. *nu vind ik het sneu voor jou, dat je zo'n rugpijn hebt (gehad)*. gelukkig heeft de ortho je een beetje gerust kunnen stellen én heb je nu wel door kunnen vragen!
josie, inbreken mag altijd, zeker als je een aprilkindje hebt! het is hier nog wat wisselend, sommige kindjes slapen al een tijdje in een groot bed, andere nog in een ledikant (en nog weer andere in een tussenmaatje, zo'n juniorbedje). mijn jochie slaapt al een paar maanden in een groot bed (90x200), de onderste helft van een stapelbedje. doordat er nog een bedje boven zit, en gordijntjes erbij die hij gedeeltelijk dicht kan maken, en een rekje-tegen-het-eruit-vallen, ligt hij heel besloten. het is gelijk al goed gegaan, hij slaapt er prima in. sinds een maandje zelfs onder een gewoon zomerdekbed. die trek ik wel voor de helft onder de matras, zodat hij halverwege het bed uitkomt - anders is er geen plek meer voor z'n knuffels bij het hoofdeinde! laatst op vakantie was er een 'gewoon' groot bed voor hem, maar daar wilde hij absoluut niet in liggen. misschien was het te open (zonder gordijnen, rekjes e.d.); hij wilde per se in het ledikantje dat er ook stond. mag ik ook vragen hoeveel te vroeg je kindje geboren is, en hoe het nu gaat?
Josie, inbreken mag altijd! Mijn zoontje slaapt al sinds Januari in een peuterbed en dat gaan prima. Ook ik stop het dekbed voor de helft onder de matras. Hoe gaat het nu met je zoontje? Hoeveel te vroeg is hij geboren?
Josie, inbreken mag altijd hoor. Hier ligt Jochem sinds begin van het jaar in een juniorbed en gaat perfect. Hij heeft altijd slecht geslapen. En sinds zijn juniorbed gaat het stukken beter. Sinds z'n juniorbed hebben we hem gelijk onder een dekbedje gelegt, zonder slaapzak. Was even wennen, lag vaak bloot. Maar goed, dat doe ik zelf ook veel
@ josie mijn zoontje slaapt in het ledikantje, maar met 1 zijkant eruit, dus hij kan wel zelf in en uit bed stappen. In het begin is hij er wel een paar keer uitgerold, nu gebeurt het heeeeeeel af en toe nog wel ns. Hij past er - inclusief alle knuffels aan het hoofdeinde - nog net in, dus ik denk dat we binnenkort wel eens gaan kijken voor een ander bedje voor hem. ik ben ook wel heel benieuwd hoe het nu met je zoontje is??? hier vanmorgen een gesprek gehad met de vertrouwenspersoon binnen het bedrijf (even een potje zitten janken ook)......ben wel blij dat iemand er vanaf weet nu. Stel dat ik op stel en sprong naar het zkh moet, dan hoef ik niks meer uit te leggen. Hij bood zelfs aan om me te rijden, als ik zelf niet in staat was. ik mocht eventueel ook wel aangepast werk doen, als de concentratieproblemen te erg werden, maar dat heb ik afgeslagen voorlopig. Vind het best moeilijk om me te concentreren, maar heb het idee dat ik het nog prima onder controle heb allemaal. Tranen zitten me regelmatig hoog vandaag, maar ik heb het gevoel dat het echte verwerken nog moet beginnen als ik de mk achter de rug heb. (sorry dat ik er zo over door zit te zagen hoor, maar het voelt wel lekker om het van me af te schrijven)
Geeft helemaal niets hoor Mielenl dat je er over door zit te zagen. Wij luisteren wel naar je. Je moet het toch op de één of andere manier van je kunnen afschrijven en verwerken. Dus blijf ons maar lastig vallen, geeft helemaal niets. Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Kan me voorstellen dat het wel een prettig gevoel als iemand er vanaf weet.
miele, bomen genoeg hier, dus blijf zagen!! nee echt, ik ervaar dat helemaal niet zo. ik hoop dat het je een klein beetje goed doet om je verhaal hier kwijt te kunnen. goed van je dat je het op je werk aan iemand hebt kunnen vertellen. ik jank op afstand even met je mee, mag dat?