April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

marleen: goed naar marleen-man luisteren he! neem je rust, hoe moeilijk dat ook is. (geloof mij, als jullie 2e kindje er is zou je willen dat je een keertje mocht rusten ;)). wel fijn dat ze je goed in de gaten houden.

mams: het komt nu écht dichtbij he, met jullie nieuwe huis. zit je al vol met plannetjes wat je ermee wilt gaan doen (klussen, schilderen, inrichten) of is het al helemaal af?
    en wat een lekker jochie heb je toch, het ondeugende spat van de foto af!

boni: ik zal zo je foto's eens gaan bekijken (haha ben ook benieuwd geworden naar boniman ;)). betti zit nog helemaal niet, in elk geval niet zelf. op schoot zit ze wel stevig en dat vindt ze ook leuk. kruipen is ook wel een heel groot woord voor wat ze doet hoor, maar ze probeert het wel. en soms schuift ze een stukje vooruit.

isra: wel fijn, zo'n kleine 'huisoppasser'. je vraagt je soms af waar ze 't vandaan halen, totdat je bedenkt wat je zelf allemaal zegt.

morgenmiddag ga ik even naar m'n eigen huisarts, die is weer terug van vakantie, om het allergieonderzoek voor Deane te bespreken. ben benieuwd wat hij/zij (ze zijn met z'n tweeën en ik weet niet wie ik morgen te spreken krijg) ervan vindt. daarna krijg ik mijn zus en haar zwangere dochter (27) op bezoek, gezellig dus! lekker een middagje de kids niet naar het kdv, want je snapt dat ze niet voor mij op bezoek komen, hahaha :D
    ze komen ook even omdat ik een lijstje heb gemaakt met babyspullen die ze van me kan overnemen.
    Geen idee of ik dat hier al verteld had, maar ik ga dus volgend jaar januari weer oudtante worden. Ben zó blij voor haar, ze wil al jaren een kindje, maar ze heeft altijd gezegd dat ik eerst moest en daarna zij pas. (dat zal vast niet de echte reden zijn dat ze gewacht heeft, dat hoop ik tenminste voor haar - je gaat dat soort beslissingen toch niet ophangen aan wat je tante wel of niet doet!)

2. Bri

Bri Niet meer actief

boni, leuke foto's! wij moeten ook nog echte gezinsfoto's laten maken. mijn moeder wilde voor haar verjaardag van al haar kinderen twee foto's: eentje met hun kinderen, en eentje met kinderen en partner (voor zover we die hebben, natuurlijk). lijkt me wel leuk om die eens te laten maken.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri we moeten nog zeker een maandje of 2-3 aan het werk in het huis.
    Laminaat hebben we al uitgezocht. Keuken word nu getekend. Meubels hebben we uitgezocht.(zal ff wat foto's spammen)
    Gang en keuken liggen tegels en als het met klussen goed gaat en niks beschadigt dan blijven die liggen.
    Boven doen we simpel. kozijnen schilderen,behangen en vinyl.
    Badkamer doen we niet, alleen wastafelmeubel en een douchedeur.

De muren houden we licht(cremewit).

Maar er moeten een boel leidingen verlegd worden en electra moet in de muren verwerkt worden(nu zit alles met kabelgootjes op de muur...superlelijk)

foto: Eethoek

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dressoir

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    tv-meubel

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En de salontafel.
    We zijn nog op zoek naar een mooi zwart leren bankstel.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Mooie meubels hoor. En flink wat te doen! maar volgens mij had je genoeg handige mannen in je omgeving, toch? Leuk hoor, je eigen huis inrichten.

Ik heb ook nog een projectje liggen; Deane z'n kamer moet nog opgeleukt worden. Een van de muren die nu nog helemaal wit is, daar gaan we een streepjescode op schilderen. In 3 verschillende kleuren: lime, turquoise en oranje. en die streepjescode schijnt "we love you" te betekenen. En als cijfertjes eronder zetten we de geboortedata van Deane en Betti (als zij écht goed doorslaapt, willen we haar ook op die kamer laten slapen).
    Kortom: een heleboel afplak- en schilderwerk te doen!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Leuke plannen bri!!! :d Ben echt benieuwd naar het eindresultaat!

We hebben idd erg veel handige mensen in de omgeving dus dat gaat helemaal goedkomen :D
    Heb er zin in!

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb honderden foto's op mijn camera staan, maar die heb ik natuurlijk niet bij de hand.

Hier eentje van mijn mobieltje. Betti heeft een regenhoedje op (schattig he). Dat hoort bij een jasje, met dezelfde stof. Ook té schattig. Nog een beetje te groot (ik denk dat ze het misschien volgend voorjaar aankan, en dan volgend jaar herfst ook nog), maar zo leuk. Het is een halflang jasje, een beetje getailleerd, met grote zwarte knopen. maar hier dus alvast het hoedje:

Bekijk bijlage 90752

10. Bri

Bri Niet meer actief

Deane in dezelfde wipstoel. Hij vindt af en toe dat hij ook een kleine baby is, en dan wurmt hij zich hier bijvoorbeeld nog eens in...

Bekijk bijlage 90754

11. Bri

Bri Niet meer actief

En dit was Deane toen hij nét bij de kapper was geweest (tijdens het WK).

Bekijk bijlage 90755

12. Bri

Bri Niet meer actief

Nu ik het toch over het WK heb....
    Briman heeft Deane toen het Wilhelmus geleerd, en hij kan dat zó leuk zingen! Ik heb er nog geen filmpje van, maar die moet ik zéker nog maken.
    en als Deane nu voetbalt, roept hij meteen: Ik ben Spanje! (fijne overloper die hij is...)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bri wat heb je toch heerlijke kindjes! Echte rijkdom!

Nou hier zojuist de offerte voor de starterslening ontvangen(EINDELIJK!!!) Dus die gaat dalijk weer op de post.
    En volgens een uiterst vriendelijke meneer die ik aan de telefoon had bij de SVN kan de notaris de boel vrijdag al wel binnen hebben, dus wie weet krijgen we de sleutel al wel eerder dan 16aug!

14. Bri

Bri Niet meer actief

Zoooo, nu wel met m'n camera erbij. Ik spam nog lekker even door!

Bekijk bijlage 90814

Nicky, dank je wel! Ze ziet er schattig uit, toch? En ze is gék op haar paardje.

15. Bri

Bri Niet meer actief

16. Bri

Bri Niet meer actief

17. Bri

Bri Niet meer actief

18. Bri

Bri Niet meer actief

Betti in slaap gevallen bij papa op schoot

Bekijk bijlage 90837

jaaaaa, ik weet 't, ik had die foto eerst even moeten draaien maar dat vind ik nu even te veel gedoe hoor...:p

19. Bri

Bri Niet meer actief

Deel Deze Pagina