April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    He getsie Bri! Als je eenmaal gewend bent aan doorslapen valt het een stuk zwaarder he? Als ze ineens weer komen. Ik weet dat ik die week waterpokken met Noa qua 's nachts wakker worden veeeeeeel zwaarder vond dan de eerste drie krampjesmaanden die aan één stuk door uit gebroken nachten bestond. Hopelijk heeft Betti het snel weer door!

Ja dat afkukelen ben ik ook wel bang voor dus volgende keer ga ik er natuurlijk niet meer vanuit dat ze zich laat parkeren.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Boni: Wat fijn dat Jasmijn goed heeft geslapen in haar nieuwe bed. Is voor haar ook raar dat ze er nu zelf uit kan lijkt me. Leuk Boni, zo'n vlaggenslinger!

@Bri: Ja, dat is minder dat Betti wakker was vannacht.. Hoe staat het nu met je werkplannen? Wanneer ga je starten?

@Nikita: Dapper meisje, die Noa! Zomaar zo hoog geklommen!

Morgen gaan we alle meubels ophalen voor Roel zn nieuwe kamer. De aanhanger staat al klaar.

Hier alles verder oké. Dinsdag groeiecho dus ik ben benieuwd. Verder probeer ik me zo rustig mogelijk te houden, maar blijft lastig met Roel om me heen en alle energie die ik heb :D. Roel ging gisteren een kussen op de bank leggen en zei: "Mama rusten, mama op bank liggen op kussie (=kussen). *smeltmomentje*

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Was ik nog even.

Marleen, veel succes dinsdag met de groeiecho. En wat lief dat Roel zo met je meedenkt. Zo zie je ook dat ze heel wat meekrijgen onderhand..

Bri, ik hoop dat Betti snel weer beter gaat slapen..

En nu.......... SPAMTIJD!

Bekijk bijlage 92014

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah wat een lieve foto's Boni! Jasmijn helemaal blij en Mirthe ook zo lief helemaal in diepe slaap..

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En hier zie je waarom we voor een bedje hebben gekozen met iets verhoogde randen zodat ze er niet meteen uitvalt...

Zo lag ze net in bed.

Bekijk bijlage 92022

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Moet je namens boniman nog even bedanken voor deze uitspraak :D
    Vertelde het hem net en hij werd er helemaal blij van hahaha.

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zie leuke slaap spam voorbij komen, echt super schattig!

Boni hihi leuk dat ik boniman blij heb gemaakt hihi.

Marleen kan me goed voorstellen dat het lastig is om rustig aan te doen. En wat is Roel een bezorgd schatje zeg dat hij je zo aan het vertroetelen is.

Vandaag Mams hier geweest om de originele trouwfoto's op te halen. Was een erge gezellige dag en Ryan heeft een nieuw vriend tico, hihi.

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Leuke foto's Boni.
    Hier ook één verhoogde rand, aan de andere kant zit zo'n hekje maar die gaan we er binnenkort af halen.

Gezellig Isra.

Marleen, spannend dinsdag de groeiecho

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zo wij zijn weer thuis!

Hihi Tico vind zn nieuwe vriend ook leuk....Zal mij benieuwen wanneer hij hem ook daadwerkelijk Ryan gaat noemen ipv kindje :p

Boni, leuke foto's!Lief he, als ze slapen.

Vanavond lekker bankhangen en american pie: The naked mile kijken. Hebben we al gezien maar ik heb werkelijk bij geen 1 film ooit zooooo hard gelachen :D

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vandaag is Mirthe 6 maanden. Had haar hetzelfde jurkje aangetrokken voor de 6 maanden foto. Zie hier het resultaat.. hoezo zusjes...

Bekijk bijlage 92735

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow ze lijken zeker veel op elkaar Boni.
    Wel leuk dat je goed kunt zien dat het zusjes zijn.

Heeft er iemand van jullie intresse in 4 pakken luiers Active fit, maat 5 met die Sesamstraat plaatjes erop. Voor een vriendenprijsje mag iemand ze overnemen. Hier liggen ze toch ook maar in de kast te liggen.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow Boni...Wat lijken ze veel op elkaar!!!

Corina, dat zijn Pampers ofniet? Dan sla ik over...Tygho krijgt uitslag van Pampers.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Helaas Corina, maar hier past ze nog niet in 5. En weet niet of ze dat ooit gaat halen. Ze is nog niet zindelijk maar begint nu wel aan te geven dat ze heeft gepoept en een schone luier wil dan. Dus we laten haar wel vaker op het potje zitten om een plasje te doen (alleen nog niet gelukt haha).

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Leuk om te zien Boni! Ze lijken inderdaad heel erg op elkaar.

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mams, ja zijn inderdaad van pampers

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wij hebben altijd Babydry van Pampers.

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ boni jeetje ze lijken inderdaad heel veel op elkaar zeg! alleen het mondje is wel verschillend. maar je kunt duidelijk zien dat het zusjes zijn! Oh en gefeliciteerd natuurlijk met Mirthe d'r halfjaar!

@ corina Bosch zit wel in 5 maar ik heb op dit moment nog heeeeeeel veel luiers liggen dus ik sla ook af.

@ marleen had je nou morgen de groeiecho? Ik hoop dat het allemaal goed is. Lukt het een beetje om je rust te pakken?

@ mams wij hebben die film ook zitten kijken, idd erg grappig (maar ik heb wel leukere films gezien ;) )

@ all hier weer in de ziektewet. Ik ben zaterdag op de hap geweest vanwege een hele zware hoofdpijn (tot overgeven aan toe), paracetamol en ibuprofen hielpen niet dus nu naproxen zetpillen gekregen. Gelukkig is het nu weer zover gezakt dat ik weer een beetje normaal kan functioneren.
    Die huisarts zei dat het waarschijnlijk spanningshoofdpijn was, dat het met stress te doen had. Ja, toen vielen er wel wat puzzelstukjes op z'n plek. Siemens is nu heel bezorgd, aangezien hij een keer een burn-out heeft gehad, en hij ziet wel wat overeenkomsten. Vindt dat ik erover moet gaan praten. Dus dat ga ik nu maar doen, want dit is ook niks zo.
    Raar hoor, dat je zelf het idee hebt dat het allemaal goed is en achter de rug is, en dan blijkt dat het er onbewust toch nog zit.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihi Mielenl...ik heb ook zeker leukere films gezien maar bij deze is het lachstuip/proest gehalte wel onmundig hoog :D

Mielenl, wat jullie doormaken is niet niks. Dat is vooral psychisch erg zwaar. Je moet wel de tijd nemen om het een plekje te geven meid, jij een Siemens allebei. Niet teveel jezelf pushen meid.Gewoon lekker kalmpjes aan totdat je zelf voelt dat je de wereld weer aan kunt!

Hier al een beetje aan het inpakken en opruimen gegaan.
    Gister 5 vuilniszakken met zooi weggegooid en al 6 dozen in gepakt.
    Bedacht me dat ik dingen zoals fotoalbums/dvd's/boeken e.d al best wel in kon pakken. Die hebben we toch niet nodig voorlopig. En het bespaard me straks alleen maar tijd als het grootste deel al in dozen zit :D

Maandagochtend om 09:00 hebben we de afspraak bij de notaris voor de overdracht :d EINDELIJK!!!

Deel Deze Pagina