Wauw Boni, wat leuk om te zien dat de meiden zoveel op elkaar lijken! Mielen, neem je tijd meid. Het is zeker niet niks wat jullie meemaken. Dikke knuffel voor jullie. Spannend Mams, maandag de sleutel van jullie huisje!! Marleen, Roel heeft er hier echt een fan bij. Haha Mats die blijft maar roepen, vakantie met Roel op de boot, naar de zeehonden . Dat wordt wat volgende week. We hebben er al veel zin in, jullie? Hier gaan we vandaag de tuin eens flink aanpakken. Bookyman heeft net gras gehaald en is net op de terug weg. Verder gaan we een begin maken met de schutting en gaan we een bloembak maken van hout. De mannen zijn op het kdv dus we hopen een grote slag te slaan vandaag, zonder onze Mats de bouwer in de buurt .
Oh jee Mielenl, inderdaad overpraten hoor. Want zoiets gaat niet echt in de koude kleren zit. Sterkte meid en een dikke knuffel.
Leuk Booky, met de tuin aan de gang. En idd wel lekker als je dan de handen even vrij hebt qua kinderen.
Boni nou dat is idd overduidelijk dat het zusjes zijn zeg. Mielen heftig hoor meid. Je denkt/hoop/verwacht dat als het achter de rug is dat je weer verder kan/moet. Maar je ziet dan toch wel dat het geestelijk heel veel impact op je heeft. Een gesprek met iemand kan een hoop doen opluchten, veel sterkte meid! Booky/Marleen leuk hoor samen op vakantie. Zal wel erg gezellig worden en leuk dat Mats er al zo druk mee bezig is. Succes met de tuin vandaag idd kinderloos gaat het toch wel een stukje sneller .. ☺
Haha wil weer even wat met jullie delen. Ryan zegt net, mama Ryan is jarig Ryan wil een cadeau hebben..... WHAHAHA. De kleine man weet al goed wat cadeautjes zijn!
hhahahahahahahhaha leuk Isra! Tygho is nog helemaal ondersteboven van een verjaardagsfeestje dat we vorige week hadden. Mama Jaadagsefeesje! taartie eten,dootjes!!!! Ik behoedt me al voor de 3e verjaardag Volgens mij staan ze dan te stuiteren die hele dag!
Voor Deane hebben we in de weken na zijn verjaardag nog vaak voor hem moeten zingen... dan zaten we aan tafel en hij zei dan: "jij voor mij zingen?" Dus wij vroegen: wat moeten we voor jou zingen? "Lang zal hij leven!" En als we dan voor hem gezongen hadden, riep hij: Godoootjes!! (geen idee waarom hij godootje zei ipv cadeautje). en nog iedere keer als er een kindje op de creche jarig is geweest, wil hij het liefst dat wij 's avonds ook voor hem zingen. Het slapen gaat gelukkig weer wat beter; de laatste twee nachten is Betti maar één keer wakker geworden. @mielenl, ik hoop dat je jezelf de tijd kunt gunnen om dit een plekje te geven. natuurlijk richt je je blik het liefste vooruit, maar het kan geen kwaad om af en toe even stil te staan bij wat er gebeurd is - ook al ga je zo snel mogelijk weer proberen zwanger te worden. sterkte hoor meis, gelukkig houdt siemens je goed in de gaten! @boni: wat leuk dat je meiden zo op elkaar lijken! heb je meer van dat soort kopie-foto's gemaakt, met allebei eenzelfde outfitje aan?
@Booky: De vakantie kon bijna niet doorgaan... De gyneacoloog twijfelde of ik wel kon gaan, maar uiteindelijk vond hij het toch goed (gelukkig) Ik kopieer even mijn blog van Hyves: We zijn net terug uit het ziekenhuis voor een groeiecho. Het kindje is nog steeds erg klein en er is te weinig vruchtwater en daardoor neemt de gyneacoloog alle controles over (i.p.v. de verloskundige). Ik moet nu ook om de dag naar het ziekenhuis toe voor een ECG (hartfilmpje van de baby). We gaan bijna op vakantie. Hij twijfelde of dat wel door kan gaan, maar uiteindelijk vond hij het wel goed. De ochtend voordat we vertrekken moet ik nog naar het ziekenhuis toe en de dag dat we weer thuiskomen moet ik 's avonds ook naar het ziekenhuis voor een ECG. Verder staat er ook weer een echo gepland op korte termijn. Al met al zal ik de komende tijd dus heel veel in het ziekenhuis zijn. Ik denk dat het nog 12 lange weken gaan worden, maar het is voor het goede doel he! Ik krijg misschien ook een ECG apparaat thuis zodat ik thuis EGC's kan maken ter controle.
@Mielenl: Neem inderdaad de tijd voor alles.. Je hebt zoveel meegemaakt de afgelopen tijd. *knuffel* @Mams: Fijn dat alles nu echt rond is en dat jullie de sleutel al bijna krijgen. @Booky: Roel heeft het ook steeds over Mats en de papa en mama van Mats en baby Nils . Hij heeft ook zin in de vakantie denk ik. Wij ook trouwens! @Isra: Haha! Slimme Ryan! Je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet trapt mama er wel in!
jeetje marleen geen onbezorgde zwangerschap voor jou......fijn dat jullie allebei zo goed in de gaten wordt gehouden. Heel veel sterkte!
Marleen ik las je blog net op hyves. Wel even schrikken joh. Worden inderdaad nog 12 lange weken. Gelukkig is het voor een heel erg goed doel. We wensen je vanaf hier ook heel erg veel sterkte.
Oh jeetje Marleen dat is inderdaad toch wel even schrikken. Dat zullen inderdaad 12 lange weken worden. Hopelijk krijg je dan zo apparaat thuis, anders word je gek van het heen en weer rijden. Dikke knuffel meis
Dank je Mielenl... Inderdaad niet onbezorgd, maar het gaat vast goedkomen. (Ik had trouwens in mijn tekst steeds ECG getypt, maar dit moet CTG zijn en ik kan het nu niet meer wijzigen)
Och Marleen, dat zijn niet de berichten die je wilt horen. Doe het rustig aan meid, en probeer lekker te ontspannen op vakantie!
Marleen echt heftig hoor. Dat worden idd nog 12 lange weken. Het is voor het goede doel, maar leuk is anders . Las dat je 3 uur in het ziekenhuis hebt gezeten, nou dat is niet niks zeg. Het is te hopen dat je een thuisapparaat kan krijgen zodat je niet om de dag naar het ziekenhuis hoeft. Maar ook wel weer fijn dat ze je extra goed in de gaten willen houden.
och Marleen, dat was niet waar je op hoopte natuurlijk! dat zal niet meevallen om écht gas terug te nemen. neem iedere vorm van hulp die je aangeboden krijgt aan hoor! en ik hoop ook dat je straks thuis kunt ctg'en. iedere keer naar het het zkh lijkt me geen pretje, dan hou je echt nergens meer tijd voor over. toemaar kleintje, ga maar goed groeien! booky & marleen: geniet van jullie vakantie, straks. nu is vakantie met kleine kindjes niet echt helemaal om uit te rusten, maar met marleenman, booky en bookyman moet het toch lukken dat marleen d'r voetjes véél omhoog kan doen. mams, wat heerlijk voor je dat je nu gauw de sleutel van je nieuwe huis krijgt. ik heb net een leuk stickervel met allemaal beestjes gehaald, dan kan ik een kaart voor Deane maken. we gaan maar eens beginnen met zindelijkheidstraining - hij heeft van de week al een keer (een beetje) op het potje gepoept! Hij wil er niet altijd op, maar af en toe vindt hij het wel een goed idee - en als je hem een kleine beloning in het vooruitzicht stelt, wordt dat idee vast nog aantrekkelijker.
Uiteraard wil ik dat het voorlopig alleen op het forum kenbaar is, maar dat begrijpen jullie waarschijnlijk wel. Maar voor me eigen gemoedsrust wil ik het toch nog even zeggen.