April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Ik ben al aan het aftellen. Woensdag zit ik lekker in Oostenrijk, heb er zoveel zin in!

Kwebbel bah lees dat je ziek bent, dat is even minder! Hoe gaat het nu met jullie?

Mielen echt balen meid, het het jullie zo gegund.

Simone wat schattig zeg dat Esmee een vriendje had om mee te spelen en dat ze wel samen zouden willen gaan trouwen.

Kwebbel alweer van de nare berichten zeg. Wat verschrikkelijk! Hier zijn gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte.

Mams jammer van het huis. Hopen dat het andere huis gaat lukken.

Hier ligt ook al een pak sneeuw. En gisterenavond was het ook spekglad. Raymond is ook met de auto van de weg geraakt, maar gelukkig geen schade! Gisteren moest ik werken en toen was Ryan bij mijn ouders en mijn vader is met Ryan gaan sleeen van de Lekdijk af. Me vader zei dat hij het prachtig vond, hij moest keihard schater lachen. Had vandaag ook willen gaan sleeen van de lekdijk, maar vanochtend hadden wij een doop en vanmiddag gaan we bij mijn collega eten.

Mielen leuk hoor dat je met collega’s gaat skieeen in maart. Wanneer ga je en weet je ook al naar welk skigebied?? Wij gaan in maart met het gezin naar Hinterglemm van 6 tot 13 maart. Ze zeggen dat je het GEWELDIG vind of je vind er niks aan. Nou ik vind het geweldig en heb weer het geluk dat ik dit jaar 2 keer ga :D
    Wij kunnen ook niet wachten tot Ryan op les kan, lijkt ons ook zo leuk als hij straks echt met ons mee tochtjes kan gaan skieeen.

Heb trouwens bericht van mijn baas dat ik minder mag/kan gaan werken. JOEHOE ben blij. Vanaf 1 maart gaat het in. Heerlijk vooruitzicht.

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Isra, lekker skieën! Hoop dat dit jaar alles goed gaat ;) Super dat het met je werk geregeld is.
    En leuk, sleeën. Ze kunnen nu echt zo'n lol hebben.

Jasmijn kan ook zo lekker schaterlachen. En de woordjes zijn niet bij te houden op het moment, dat gaat heel hard (maar dan nog wel steeds losse woordjes, hier wordt nog niet in zinnetjes gepraat).

3. zo....daar zijn we weer.
    vandaag dan eindelijk naar de winterefteling geweest!
    was de laatste dag vandaag....
    Het was er heerlijk weer bij, lekker t zonnetje...
    Esmee heeft geschaatst en gelanglaufd en natuurlijk atracties gedaan.... we hebben genoten!
    Nu plof ik lekker op de bank haha

@Isra: lekker hoor dat je minder kan gaan werken!!!
    en alvast een fijne ski vakantie toegewenst!!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Super dat je minder kunt gaan werken! Ook al best snel, per maart. Raymond van de weg geraakt?? Getver! Gelukkig een schade en persoonlijk letsel. Altijd wel weer schrikken.

@Boni: Leuk he, dat schaterlachen! Roel doet dat soms ook en dan ga je automatisch meelachen.

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Even melden, hier alles rustig. Vandaag nog naar de gyn voor controle om 10 uur, dan wordt meteen de uitslag van de groeiecho besproken.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen....waren ze lekker?:)

Isra...fijn zeg dat je minder uren kunt gaan draaien. Oef, van de weg raken is altijd schrikken...bah! gelukkig verder niets aan de hand.

Boni...ben benieuwd.

Simone...leuk de winterefteling.

Isa is weer naar school. Ik voel me gelukkig ook weer bijna helemaal fit. Nog wat vermoeid, maar dat mag de pret niet drukken.

Kwebbel

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: De koekjes waren echt heel erg lekker! We hebben één grote koek in die aluminium vorm gemaakt en wat losse kleine koekjes. De volgende keer gaan we pannenkoeken bakken. Proberen of die ook zo lekker zijn.

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En Boni hoe was het bij de Gyn??

Jammie jammie lekker koekjes gebakken Marleen.

Leuk Simone de winterefteling.

Kwebbel fijn dat jullie allemaal weer wat opgeknapt zijn en dat Isa vandaag weer naar school is.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai,

Alles was goed bij de gyn, bloeddruk prima, beeb ligt nog steeds goed (alleen niet ingedaald), hartslag mooi. Heb ook even besproken hoe het gaat als ik weer overtijd ga. Dan krijg ik vanaf 41 weken extra controles en echo's, wordt dan extra in de gaten gehouden zeg maar. Inleiden zijn ze wel voorzichtig mee ivm keizersnee van Jasmijn.
    Maar goed, ik hoop natuurlijk dat dat allemaal niet nodig is en beeb zich voor de tijd gewoon laat zien haha.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Boni...fijn dat de apk weer goed was. Inleiden doen ze inderdaad alleen als het nodig is en dan moeten ook nog eens de vliezen gebroken kunnen worden. Bij een sectio in anamnese wordt er geen gebruik gemaakt van eventueel gel/veter.
    We gaan er gewoon vanuit dat beebje zichzelf keurig gaat aanmelden;)

Bri...lekker van verlof aan het genieten?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemiddag meiden!

Bij jullie ook weer lekker wit???

Isra, wat lekker, minder werken!

Boni, fijn dat je weer helemaal APK bent gekeurd.
    Kan Bonibeeb nog gaan indalen dan of moet dat dan tijdens de bevalling gebeuren?

Simone, leuk hoor de winterefteling:D Ik hoop er volgende winter heen te gaan.

Kwebbel, fijn dat je wat bent opgeknapt en Isa weer naar school is.
    Ziek zijn is nooit leuk.

Vanmorgen was mn rijles afgezegd vanwege de sneeuw.
    De enige oefening die gedaan kon worden was invoegen en aangezien dat voor mij alleen maar interessant is als het echt druk is op de weg ivm lichte paniek hebben we maar verzet naar vrijdagmiddag.

Had mn mams op visite en terwijl wij thee dronken heeft Tygho weer een kunstwerk met z'n verf.
    Hij vind het echt heel erg leuk, maar dan wel met kwasten en niet met z'n handen hahahahahaha.

Heb zojuist mn huissie ff gekuist dus alles weer lekker fris en fruitig.
    De wasmachine en vaatwasser lopen en Tygho slaapt dus lekker ff tijd voor mezelf :)
    Over een uurtje komt mn nichtje, ik kom steeds nog broeken tegen die me never nooit meer zullen gaan passen(ben ik blij mee hoor,was niet gelukkig in maatje 34... alleen jammer dat het allemaal knetterdure broeken zijn)
    En zij komt nu zo'n beetje aan die maat en is zoals elk tienermeisje helemaal gelukkig met merk-broeken he;)

Zo en nu ga ik lekker ff op facebook wat spelletjes doen :)

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mams, lekker dagje lees ik! Allemaal leuke dingen. Hier nu rustig aan, Jasmijn ligt lekker in bed en ik zit rustig op de bank. Spelletje doen op zylom.nl, lekker ondertussen op ZP kijken.. heerlijk!

Indalen kan idd ook nog tijdens de bevalling maar ook eerder, is gewoon afwachten. Houdt alleen in dat mochten de vliezen nu breken, ik wel zo snel mogelijk naar het zkh moet en eigenlijk nog moet gaan liggen dan. Ach, dat zien we dan wel weer..

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ok, het is dus niet zo dat het binnen nu en de bevalling niet meer kan gebeuren?
    Ik ken dat helemaal niet...Tygho was met 33 weken ongeveer al ingedaald en lag ook al vrij snel vast in de bekken.
    Maar mag je dan wel gewoon met de auto naar het zkh of moet je met de ambu???

Hihi niet allemaal leuke dingen hoor;) ik ben geen poetsfanaat maar heb niet zo heel vaak zolang de tijd om goed te poetsen dus nu maar meteen de kl*t*klusjes gedaan ;)

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mag wel gewoon met de auto, de gyn zei dat ik rustig naar het zkh moest komen. Vlos zei dat ik moest gaan liggen. Dus doe het eerste maar.. We zullen wel zien.

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    heeee daar was ik ook nog even!

nog steeds niet ongesteld, "geduldig" afwachten maar

@ isra lekker, over een paar daagjes gaan skieën! Wij gaan naar st anton (of zoiets), schijnt ook erg mooi te zijn, sneeuwzeker etc. Ik zal mijn man nooit meekrijgen op wintersport dus dit is mijn kans hahaha!

@ mams en? al ingeschreven voor huis nr. 2? Of moest dat morgen pas?

@ marleen mmmmmmjammmmm koekies :)

@ boni fijn dat alles weer goed was. hopen maar dat beeb nog besluit in te dalen!

@ bri hoe gaat-ie? lekker verlof???? hoe zit het met de meldplicht????????????????????????????????????????????? ;)

@ corina toeval of niet, blijft knap dat Jochem al op het potje gaat. Bosch gaat ook vaak op het potje, roept dan "psssssssss" en dan is hij klaar. Nou wilde hij eergisteren ineens absoluut niet op het potje. Hij liep er eerst naartoe en kwam huilend terug rennen. Ik was intussen nog even een nieuw pak luiers aan het openmaken, zit hij intussen stiekum op het kleed te plassen.....en gisteren precies hetzelfde, alleen toen plaste hij gelukkig in bad (had net de stop dicht gedraaid, dus liet het water snel weer teruglopen, en daar werd hij toch kwaad over!)

verder een beetje vergeten.....fijne dag allemaal!!!

16. Goedemiddag,

@ Boni, fijn dat de APK goed was. Hopen dat Bonibeeb toch nog besluit om in te dalen voordat de bevalling begint.

@ Mams ook al zo'n creatief kindje.. Wayne vind tekenen en verfen ook erg leuk. Hij verft wel gewoon met zijn handjes.

Nou hehe, kan weer computeren.. Gistermiddag toen ik net lekker een spelletje aan het doen was, gaf mijn laptop de melding dat de accu bijna leeg was. Huh hoe kan dat, hij ligt aan de lader.. Dus ik kijken, bleek dat er een doorgebroken breukje was bij het stekkertje wat in de laptop moet.
    Dus ik had en een kapotte lader, en een lege accu. Dus ik moest gister mijn laptop uitzetten, en iets anders gaan doen..

Dus vanmiddag om 13u maar meteen naar de computerwinkel geweest, en een nieuwe lader gehaald. Waarschijnlijk is mijn lader nooit goed geweest, want het blok wat ertussenzit, werd altijd heel erg warm, zeg maar rustig heet. En dat mag dus niet.

Maar goed, alles werkt weer. Gelukkig. Kan best een dagje zonder, maar nu met solliciteren is het best lastig..

Nou ja, hier verder weinig nieuws te vermelden. Moet nog even naar de GGD bellen, om een afspraak te maken voor een Hepatitis B vaccinatie. Die moet ik gaan halen voor mijn werk. Nou ja, mag ik gaan halen.. Is geen moeten.

Fijne dag allemaal nog!!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, balen dat je accu niet goed was!
    Maar gelukkig ben je weer online;)

Mielenl, reageren op de 2e woning is morgen ja.

Ik heb gister trouwens een vriend een tarotlegging voor me laten doen.
    Harstikke mooie kaarten.
    Met als conclusie, niet stil te staan bij in het verleden gemaakte beslissingen want het zijn de juiste geweest.
    Onze toekomstdromen zullen uitkomen :)
    Ook nog mooie kaarten mbt de liefde.
    Vond het wel heel bijzonder dat de kaarten dat allemaal kunnen vertellen.Maar geloof er zeker wel in

18. Oja, had ik al verteld dat Wayne sinds gister zelf de trap opklimt!! Woehoee!!
    Hoeven we hem niet meer de trap op te tillen.

De trap af nog niet hoor, daar tillen we hem nog af.. Dat vind ik nog te gevaarlijk..

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Knap hoor! :D
    Maar heeft hij dat nog nooit eerder gedaan?Of hebben jullie het zo dat hij er niet bij kan?

Tygho doet dat echt al ruim een half jaar.
    Daarom moeten we overal zorgen dat hij niet bij de trap kan komen.

20. #260 Simone79, 1 feb 2010
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
    Joehoeeee

Luna past op het potje!!!!!!

(sorry ik bedoel PLAST)

Deel Deze Pagina