Goedenavond, Was ik ook weer eens even. @ Booky en Marleen, fijne vakantie!! Veel plezier, hoop dat het weer een beetje meewerkt.. @ Mams, morgen de sleutel toch? Spannend!! @ Isra, gefeliciteerd!!!! @ Ilse, welkom terug van vakantie. @ Silvia, welkom hier.. Nou eindelijk weer puf om wat te schrijven.. Heb wel meegelezen hoor, maar had ff geen puf om te reargeren.. De afgelopen 4 weken, heb ik extra werk gedaan, inval werk ivm de vakantie. Dat was leuk, maar ook vermoeiend.. Verder gaat het hier wel goed.. Wayne is een heerlijk mannetje, hij slaapt sinds een maandje in een peuterbedje, en dat gaat fantastisch.. Hij slaapt nu beter dan de maanden daarvoor nog in zijn ledikantje.. Maar owee wat is hij dan ineens groot.. Dinsdag heb ik voor Wayne een afspraak staan bij de logopediste, omdat ik het gevoel/idee heb dat hij met praten achterloopt, in vergelijking met zijn leeftijdsgenootjes.. En nu roept iedereen wel, aahjoh dat komt wel. Maar het zit mij niet lekker. Dus heb ik van de huisarts een verwijzing voor logopedie, zodat die ff kan kijken of er idd sprake is van een achterstand, of niet.. Nu hoorde ik van de logopediste vorige week, toen ik belde, dat er ook veel kindjes zijn, die pas echt gaan praten als ze voor hun gevoel de taal voldoende beheersen, en het kan dus best zijn dat Wayne daar een van is. Maar dat horen we dinsdag wel.. Verder is hier een moeilijke knoop doorgehakt.. Omdat het nog steeds niet goed gaat tussen hond en Wayne. Hebben we een afspraak gemaakt bij het asiel. 10 september kunnen we de hond brengen. Eerder helaas niet, want ze zitten nog vol.. We hebben het wel particulier geprobeerd, maar helaas zijn we nog niemand tegengekomen die de hond van ons wil overnemen, dus dan zijn we genoodzaakt tot het asiel. Maar het moet.. Zal wel even een moeilijke dag worden, maar daarna zal het ook een hoop rust geven. Kan Wayne ook lekker onbezorgd op de grond spelen.. Iets wat hij nu niet durft, want de hond begint meteen te grommen.. Nou ja. En verder, bijna vakantie hier, deze week nog werken, en volgende week, en volgende week vrijdag vertrekken we voor een weekje richting Brabant.. lekker met zijn drieën in een huisje.. Lekker ff weg van hier.. Euhm nouja... Fijne avond nog allemaal!!
Dank jullie wel... ik ben niet helemaal ingelezen hier dus ik val gewoon vanaf hier in als jullie het niet erg vinden....ik zag wel een prille zwangerschap voorbij komen GEFELICITEERD!!!!!!!!! Ingrid mag ik vragen waarom je denkt dat Wayne achter loopt met zijn spraakontwikkeling??? Mathijs Praat hier ook nog steeds niet een paar losse woordjes en voor de rest gillen uit frustratie omdat ie zich niet kan uiten en ik niet altijd begrijp wat hij wil zeggen.... Wat een moeilijke beslissing is dat geweest om afscheid te nemen van je hond... Wij hebben zelf ook een maand geleden afscheid genomen van onze hond omdat mn jongste zoon niet goed tegen haar kon en mn hele huis lag vol met haar haar werkelijk alles zat onder de haar. we hebben gelukkig via een advertentie op marktplaats een goed gezin gevonden voor haar en we hebben regelmatig contact met elkaar zodat we op de hoogte blijven van haar groei en ontwikkeling... maar moeilijk blijft het zeker.. heel veel sterkte hier mee... Verder hier vol positieve spanning ik ga morgen weer voor de eerste x werken sinds de geboorte van Mathijs 5 halve dagen is de planning. Mathijs gaat dan naar zijn tante toe en de tweeling gaan naar Oma toe. Benieuwd hoe dat zal gaan met de tweeling...
Hoi Silvia! Welkom! Ingrid, morgenochtend om 09:00 is het zover! Dan is de overdracht bij de notaris. Harmen brengt Tygho naar oma en die gaan samen naar een neefje en een nichtje gezellig spelen tot een uur of 1. Ondertussen moet ik met de makelaar naar het huis om de meterstanden op te nemen en te checken of alles in de zelfde staat verkeerd als tijdens de bezichtigingen. En dan naar de notaris en daarna is het tijd voor een maand of 3 hard hard hard hard werken. Hopelijk accepteert Tygho het dat er regelmatig iemand komt oppassen of dat hij uit spelen gaat. Want toen opa in het ziekenhuis lag was het na 2weken echt drama als we ergens heen ging jankte hij al als we hem op de grond zetten..Zo bang dat we weg zouden gaan. Hoi Ilse! Welkom terug!! Heb je al vakantiespam? Ingrid, wat jammer dat de hond toch weg moet. Heeft er niks geholpen? Maar je hebt gelijk hoor, Wayne gaat wel voor. Heb je niet een tuin met een schuur waar de hond kan zijn als wayne in de kamer is?
Ingrid wat ontzettend verdrietig dat de hond wegmoet. Maar veiligheid gaat wel boven alles ja. Maar jullie hebben er toch ook een gedragstherapeut bijgehad? Kon die ook niks voor jullie betekenen? Sterkte! Mams veel plezier/succes morgen met de overdracht van het huis. En veel klusplezier. Silvia succes morgen met je 1ste werkdag.
Ilse welkom terug van vakantie. Silvia, welkom hier. Wel druk zeker met een tweeling erbij of valt het wel mee? Werkse voor morgen, zal wel wennen zijn. Spannend mams, morgen de overdracht en dan flink gaan klussen de komende tijd Mielenl, gaat het een beetje met je? Moet steeds aan je denken....
@ corina wat lief van je! met mij gaat het weer goed hoor. ik heb een gesprek gehad met de bedrijfsarts en dat luchtte wel op. ook ben ik donderdag nog bij de huisarts geweest en die heeft nog een andere mogelijke oorzaak gevonden van de hoofdpijn, namelijk een ontsteking in mijn nek. Dus ik ben me nu aan het orienteren op een sportschool (dan moet die ontsteking genezen), nou en als ik daar eenmaal mee bezig ben, dan zal ik vanzelf ook wel weer wat beter in mijn velletje komen he Hoe is het met jouw rugpijn? En hoe gaat het nu met Jochem? @ ilse welkom terug meis! balen van de ongi, hopelijk deze ronde dan. @ sylvia welkom hier, altijd leuk als nieuwe aprilmama's zich komen melden!
@ ingrid wat balen dat jullie geen nieuw baasje hebben kunnen vinden voor de hond! kan me zo goed voorstellen dat je er tegenop ziet om de hond achter te laten bij het asiel. Hopelijk lukt het hun wel om jullie hond ergens te plaatsen.
Mielenl, oei dat kan inderdaad ook een vervelende oorzaak zijn. Hopelijk gaat het met sporten snel beter. Gaat weer helemaal goed met m'n rug. Van de week voor het eerst na 5 weken weer gewerkt. Wel gaar 's avonds en gammel 's ochtends met het opstaan. Maar de pijn en blokkade is gelukkig weg. Gaat met Jochem ook prima
Isra; gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat alles goed mag verlopen! Ingrid77; sterkte met hond en zoon, erg naar dat je de hond naar het asiel moet brengen! Silvia; welkom! mams; leuk dat de overdracht morgen is, moeten jullie veel doen? mielenl; dank je...ik hoop ook deze ronde! Maar ik zie in jou onderschrift dat je een vmk hebt gehad, wat verdrietig! knuffel!
Ilse welkom terug van vakantie. Silvia, welkom hier en klets gezellig mee. En ook uit Twente zie ik. Ingrid, jammer dat je je hond toch weg moet doen.. knuf voor jullie. Mielen, knuf voor jou! Hoop dat de sportschool gaat helpen voor je hoofdpijn. En Mams, succes morgen bij de notaris en het klussen naderhand! Ben benieuwd naar de spam.
Corine fijn om te horen dat het me je rug beter gaat en dat het met Jochem ook beter gaat. Mielen ai een ontsteking in je nek, dat klinkt niet echt lekker. Maar wel fijn dat het dmv sporten verholpen kan worden. Hopelijk zit je weer snel lekker in je vel.
Hier ook weer terug van een super geweldige vakantie. Hebben met ons 5-jes heerlijk genoten in Turkije. Zon, zee & strand, mooie accomodatie, super zwembad voor de kids, eten was perfect dus alleen maar genieten. Vanmorgen zijn de meiden hier weer naar school gegaan....dus een beetje ritme is nu ook weer fijn. Vanmorgen stond de bloemist hier al vroeg aan de deur met een mega boeket. Ik zeg nog is zeker voor de buurman (ligt in het ziekenhuis)....nee hoor ben aan het goede adres. Kijk ik op het kaartje...van mijn werk....ben vandaag 12,5 jaar in dienst ....was ik even vergeten..hihi Mams...fijn dat jullie nu de overdracht hebben gehad. Van harte meid. Silvia...welkom Zag dat Boni crebea is geweest...leuk hoor. Marleen & Booky...ondanks dat jullie er al een paar dagen op hebben zitten nog veel plezier. Kwebbel
kwebbel, wat attent van je werk! altijd leuk, zeker als je het zelf vergeten was. gefeliciteerd hoor, 12,5 jaar is een flinke tijd. boni, mooie vlaggenslingers! ik ga ook weer op de crea-toer. heb maar eens een paar boeken gehaald over brei- en haaktechniek (kan wel een beetje breien, maar niet supergoed, en haken al helemaal niet) en met de oefenlapjes gaat het erg goed! krijg al helemaal zin om iets te gaan haken. mielenl, sporten is altijd een goed idee (hmmm, moet ik misschien zelf ook wat mee gaan doen); je gaat je vaak snel lekkerder voelen en als het helpt tegen die ontsteking helemaal! je krijgt je lijf tenminste in één opzicht weer meer onder controle, misschien voelt dat ook wel even lekker. ilse, jammer dat je ongesteld was geworden. maar 't komt goed, daar geloven we vast en zeker in. silvia, welkom! en wat leuk dat je na je apriljongetje een tweeling hebt gekregen. dat was vast even schrikken, maar het is nu erg leuk als ik je zo hoor (lees). sterkte hoor, met weer gaan werken! wordt vast ook leuk; weer een beetje tijd om andere dingen te doen dan mama-zijn. marleen, fijn dat je gewoon met vakantie mocht van je gyn. geniet ervan, en booky ook natuurlijk! mams, succes met de overdracht van je huis!!
Heej welkom terug Kwebbel. Altijd leuk om zo verrast worden met een bos bloemen. Zal wel wennen zijn voor de meiden nu ze weer naar school moeten. Het is wel weer om naar school te gaan zeg.
kwebbeltje dank je wel. Super om te horen dat de vakantie helemaal naar het zin is geweest. Heb jij de kids laten inenten? Want wij gaan in oktober, maar weet nog niet wat ik zal doen. Enne gefeliciteerd met je 12,5 jarige dienstverband, wat super leuk van je werk dat ze je een bos bloemen toesturen. Oh meiden gaan jullie allemaal op de creatieve tour, wat goed zeg. Ik ben niet zo'n creatief type.
@ kwebbel welkom terug en wat een leuke verrassing van je werk! Respect hoor, 12,5 jaar in dienst! @ ilse ja helaas is het niet goed gegaan. Dus ik moet nu een normale menstruatie afwachten en dan kunnen we weer verder met clomid. Ik moet zeggen dat het wel fijn is, een maandje gewoon even je hoofd bij andere dingen @ corina wat fijn dat het wat beter gaat met je rug! @ mams GEFELICITEERD MET JULLIE ALLEREERSTE EIGEN HUIS! en heel veel succes met klussen de komende tijd!
Dankjullie wel meiden! Vanaf vandaag zijn we huiseigenaren Tygho was vanmorgen met opa en oma mee dus we zijn er gelijkt goed aangegaan! Met als resultaat dat de slaapkamers vandaag zeker wel behangvrij zullen zijn(nu al op de helft!) Nu ben ik met de kleine man thuis. Vanavond komt mijn moeder oppassen en kan ik ook weer klussen. Moet nu ook nog van alles regelen voor de familiedag zaterdag(organiseer ik) dus daar heb ik nu mooi even tijd voor. Kwebbel welkom terug!
Mams...als een eigen woning nu....nogmaals van harte. Isra...ja wij hebben ons allen laten inenten. De kids HEP-A en ik en kwebbelman tevens DTP. Heb ook eerst getwijfeld, maar toch het zekere voor het onzekere te nemen. Je weet immers nooit hoe het eten bereid wordt etc. Volgend jaar haal ik de inentingen weer en dan zijn we gelijk voor altijd beschremd. Voor de kids ook wel handig. (kregen het meeste zelfs nog terug van de verzekering ) Waar gaan jullie heen? Lekker hoor, wil wel zo weer mee.