Aangezien we nu eigenaar zijn Kan ik ook wat foto's plaatsen Allemaal before foto's...Met walgelijk behang hahahahahaha Maargoed, boven is het er na 1dag al helemaal af! Morgen gaat het er beneden af en worden de kozijnen geschuurd enzo. Deel van de woonkamer
Mams van harte met jullie huis. Zal straks allemaal wel erg mooi worden Kwebbel denk idd dat we de kleine man toch maar laten inenten. Ik moet zelf nog even kijken wat ik eigenlijk allemaal al heb. We gaan naar Belek, heb er echt zoveel zin in. Zie Ela Quality Resort
Leuke foto's mams. Isra....wauw....luxe hoor. Jullie zullen ook wel op Antalya vliegen niet? Hebben jullie daar een eigen suite/villa of iets van een hotelkamer. Prachtig hoor. Kwebbel
Ja we vliegen inderdaad ook aan op Antalya en dan is er nog een transfer van zo'n 30 minuten. We hebben een Family Duplex Suite. We hebben nog getwijfeld voor een lakehouse, maar vinden Ryan daar toch echt nog wel te klein voor. Daar ga ik geloof ik pas zitten wanneer hij een zwemdiploma heeft, anders moet hij in de kamer ook met vleugeltjes om lopen. Dan loopt hij straks 24 uur per dag met die dingen om
dag dames, even een vraagje over jullie zoontjes en dochtertjes. Zitten die van jullie ook al in een peuterpubertijd? Hier is ze soms echt een krengetje hoor. Slaan, knijpen, totaal niet luisteren, eten is een drama! Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen hierover. Vind het soms best zwaar, omdat er nog een kleine bij is die ook aandacht nodig heeft. Ook slaat ze de kleine weleens.
whaha....24 uur per dag met vleugels....zie hem al voor me arm jong Transfer van 30 min is heerlijk. Wij zouden met de bus iets van anderhalf uur kwijt zijn geweest, maar we hebben rechtstreeks een taxi gehad en die deed er een klein uur over. Het is 1 lange weg met veel stoplichten....volgens mij zijn wij langs Belek opgereden
\ Herkenbaar hoor....hoewel ik soms denk dat we het ergste gehad hebben. Meestal zet ik hier de negeermodus aan wat bij Tijn het beste werkt. Daarnaast als hij z'n zussen knijpt gaat hij per direct op z'n nadenkstoel wat ook goed werkt. Hij moet wel weten wat wel/niet mag. Ik kan me voorstellen dat je het zwaar vind....probeer er niet een al te groot drama van te maken want daar heb je waarschijnlijk alleen jezelf mee. En onthoud het is echt een fase Kwebbel
Hoi Allemaal, @ Kwebbel, welkom terug weer. Zo te lezen hebben jullie een lekkere vakantie gehad.. Gefeliciteerd nog met je 12,5 jaar jubeleum van je werk.. @ Mams, heb de foto's van jullie stulpje even bekeken. Ziet er mooi uit.. @ Butterfly, ja hier ook de peuterpuberteit.. Neemt nu gelukkig wel weer wat af, maar af en toe haalt hij het bloed onder mijn nagels vandaan. Maar idd de beste methode is toch proberen te negeren. En als hij echt iets doet wat niet kan, dan krijgt hij hier ook 2 minuten de tijd op het nadenkstoeltje.. En dat werk over het algemeen wel. Nou hier vanmiddag met Wayne bij de logopediste geweest. En mijn gevoel was juist, hij heeft een achterstand met praten. Nu wil ze niet teveel naar "het gemiddelde" kijken, want er is geen enkel kind gemiddeld, maar hij had al wel meer moeten praten dan dat hij nu doet. Hoever hij die achterstand heeft, gaan we volgende keer beoordelen. En uiteraard gaan ze ons helpen, Wayne te leren praten. Tips enzo.. Nou ja. Verder gaat het hier goed. Wayne ligt net in bed.. Die was weer moe. Fijne avond!!
Toch goed dat je dan aan de bel hebt getrokken Ingrid. Fijn dat je nu hulp krijgt voor Wayne, gaat helemaal goed komen
Hier ook volop in de pubertijd grrrrrr eten krijgen we er niet in. alles is nee en Menner kan nog niet echt praten alleen een paar losse woordjes dus uit hij zich door heel hard en hoog te gillen, en dat giert je echt door je hoofd heen. neem daar nog de tweeling bij die de aandacht vragen..ben blij als het 7 uur is en mathijs naar bed kan zodat ik even kan relaxen .. voel me een slechte moeder soms omdat ik soms ontzettend boos kan worden ...loop regelmatig de kamer uit uit frustratie....
Corina ik zie net pas dat jij de moeder van Jochem bent hihihihi we kennen elkaar al van dreumessite...
Silvia, hier ook een mannetje in de peuterpubertijd, heerlijk . En je bent echt geen slechte moeder hoor door even weg te lopen. Liever een time out dan je frustraties op een andere manier uiten. Ingrid, goed dat je aan de bel hebt getrokken, tips en trucs zijn natuurlijk altijd welkom. HIer gister met de mannetjes naar de ha geweest. We blijven hier aanmodderen met krentenbaard. Is het bij de 1 weg, krijgt de ander het weer. Nu worden ze beide behandeld en is het te hopen dat het na 6 weken eens helemaal weg is. Dus nu zo naar de apotheek en dan straks misschien even naar een indoorspeeltuin.