Booky wat vervelend zeg die krentenbaard.Het is ook zo onwijs besmettelijk he! Zijn jullie er alweer van vakantie? *Ben de tijd door alle drukte een beetje kwijt hahaha* Vanmorgen mn tussentijdse toets gehad en ging best aardig. Paar aandachtspuntjes om op te oefenen voor het examen. Speciale verrichtingen gingen goed dus daar heb ik vrijstelling voor gekregen. Het einde is in zicht!!!
Booky....vervelend hoor dat je zo blijft aanmodderen. Hopelijk zijn de jongens er nu snel blijvend vanaf. Mams...lekker hoor dat het eind in zicht is.
ja Klopt hahahaha heb alleen bij Mathijs weinig meer gedaan aan zijn site... maar wil het wel weer oppakken hihihihi
[SIZE=+3]een zondagskind[/SIZE] [SIZE=+3]is vrolijk en charmant[/SIZE][SIZE=+2][SIZE=+4]Sem[/SIZE] Werd geboren op een zondag,[/SIZE][SIZE=+2] 13 April, 2008 onder het Chinese teken van de rat Ratten zijn oprecht en ruimdenkend Zijn sterrenbeeld is Ram Een ram is koppig Zijn geboorte bloem is de roos Zijn geboorte steen is de diamant Zijn kleur is felrood [/SIZE]
tja ook een beetje dom om me eigen naam met geboorte jaar te gebruiken he? schoonzus begon erover dus dacht wijzig het voordat er meer komen!
Goedenavond. @ Wolfje ik moest ook ff denken huh wie is dat, tot ik verder las. Hihi.. Grappig. Maar wel logisch.. Ik heb ook overal dezelfde nick. Nou ja bijna dezelfde.. Maar ik heb dan ook geen geheimen.. Hihi. En ik verwacht geen familie of vrienden hier.. @ Mams, dus je TT is goed gegaan.. Lekker hoor. Die paar aandachtspuntjes weet je nu, en kan je op gaan letten. Komt helemaal goed. Hier weinig bijzonderheden. Nog 5 uurtjes werken volgende week en dan eindelijk vakantie.. Vrijdag gaan we weg, een weekje, en daarna zijn we nog 2 weken thuis. Met daarin 1 rot dagje, als de hond naar het asiel gaat, maarja dat moet.. Verder hier eigenlijk weinig nieuws.
Butterfly hier ook een echte puber peuter. Ik negeer hem zo af en toe gewoon als hij hele negatieve aandacht vraagt en ook zit hij weer regelmatig in zijn hoek. Soms staat hij er weken niet in en nu dus weer zon fase wel zon 4 keer per dag. Kwebbeltje wij hebben ook een direct transfer naar de accommodatie en gaan gelukkig niet eerst 15 accommodaties of meer langs. Ingrid fijn dat de logopediste jullie gaat helpen met het praten van Wayne. Hopelijk zien jullie snel resultaat. Booky zijn jullie weer thuis dan?? Of zijn jullie op texel naar de HA gegaan? Beterschap voor je mannetjes. Gisteren bij het CB geweest. Ze was zeer tevreden en vond Ryan een ondernemend intelligent mannetje. -trots- Hier begin ik wat meer misselijk te worden en mijn (.)(.) zijn ook wel wat pijnlijker en groter (hihi maar dat vind ik niet erg)
Isra...altijd fijn zo'n directe transfer. Heb je bij Ryan veel last van kwaaltjes gehad? En bij hoeveel weken ben je toen bevallen? Ik heb ook 2 april kids. Eva van 04-04 ('04) en Tijn van 20-04-('08 )
Leuk he april kindjes ik heb er straks ook hopelijk 2 Met Ryan weinig last gehad van kwaaltjes alleen heel erg moe en daar heb ik nu weer bijna geen last van. Ik was 3 april uitgerekend en hij is 10 april geboren.
ja, 04-04-04 is nog nét ff mooier dan de 04-04-08 die we deane hebben meegegeven mijn zus heeft 2 jongetjes van 09-04-05 en van 10-04-08. Nét geen verjaarscadeautje voor d'r oudste dus, maar ze vieren het tot nu toe natuurlijk wel samen. btw: mijn zus had mij hier herkend. de nick die ik hier gebruik, is ook mijn bijnaam die veel mensen voor mij gebruiken. en ik heb gewoon de namen van m'n kinderen eronder staan, dus ik ben makkelijk te herkennen... maar ik ga er maar van uit dat mensen die mij evt zouden herkennen, discreet zullen omgaan met wat zij hier over mij lezen. gisteren zijn we een paar uurtjes naar sail geweest. was erg leuk! deane heeft zijn ogen uitgekeken en vond die grooooote boooooten erg mooi. ook ging hij nog in het reuzenrad met z'n papa, wat een plezier! betti zit tegenwoordig in de buggy-inzet van de kinderwagen en vindt het heerlijk dat ze zoveel kan zien als we op pad zijn. lekker dus!
Zo daar was ik weer even. Hoe is het met iedereen? Zal eens even bijlezen en reageren. Mams, ben benieuwd naar de "after" foto's van jullie huis! Maar het ziet er nu al mooi uit, in ieder geval mooie ruimtes. En ook best een aardige tuin als ik het zo zie. Kan Tygho mooi in spelen. En gaat lekker met autorijden! Butterfly, de peuterpuberteit, Jasmijn heeft er wel bij tijd en wijlen last van maar niet zo erg als jij het omschrijft. Maar goed, hier is de truc toch ook het consequent en rustig blijven (niet dat ons dat altijd lukt hoor, maar goed). Eten is soms ook lastig, wij vertellen haar op een gegeven moment maar hoeveel hapjes ze nog moet. Tot nu toe gaat dat in ieder geval goed. Maar samen met Mirthe gaat hier wel goed. Maar als ze hier zou gaan slaan zou ze ook in de hoek mogen. Kwebbel, fijn om van jou te horen dat het wel een fase is Ingrid, fijn dat de logopediste jullie kan helpen. Silvia, denk dat je het juist goed doet door soms even uit de situatie weg te lopen zodat je weer rustig kan worden. Booky, beterschap met de krentenbaard. Hoe was de vakantie? Wolfje, moest ook even kijken maar welkom weer! Isra, super dat het goed was op het CB. Hier hoeven we pas weer bij 3 jaar. Bri, leuk, Sail! Zag het op de tv maar zag er mooi uit. En leuk is dat, in de buggy. Mirthe zit er nu ook in en kan mooi kijken zo.
Hier gaat het met praten trouwens steeds beter, ze begint steeds meer zelf te praten. Vind dit zo'n leuke fase ook! Soms zegt ze van die eigenwijze dingetjes (maar vergeet het dan direct op te schrijven en denk dan later: wat was het toch ook weer.. leve het ontzwangeren haha). Wat ze ook vaak doet is je een hapje van haar eten/koekje voorhouden: hier mama, en dan toch snel zelf opeten haha. De ondeugd. Heerlijk! Met Mirthe gaat ook alles goed, die is steeds bewuster van alles wat er om haar heen gebeurd. Mooi om te zien.
Bri...je hebt een Pb. Boni...ik vind dat ook zo leuk dat er steeds meer uitspraken bij komen. Vaak herken ik bij Tijn echt de meiden erin Vanmorgen zaten Tijn en ik een broodje te eten....hij met worst en muisjes en ik één met vlokken. Ziet hij mijn boterham...zegt hij letterlijk: "oooohoooo (dit zeggend van laag naar hoog) niet eerlijk...ik wil ook vlokken" Of als hij vraagd of hij mee mag en dat je dan als antwoord krijgt "YES" . Gisteren had ik weer mijn eerste dienst na mijn vakantie. Loop ik onze teamruimte binnen hadden mijn lieve collega's alles versierd vanwege mijn jubileum....hoefde nog net geen taantje weg te pinken Kwebbel
@ bri hoe is het met je werk? ga je binnenkort al ergens aan de slag? of heb ik iets gemist en ben je allang begonnen? @ all * zwaai * (ben een beetje druk )
Zwaai terug! Ben ook een beetje druk (vakantiespullen uitpakken enzo). Ik heb wel heel veel gelezen net (bri Deane goed gepoept!, Isra en Kwebbel en Turkije, Wolfjes, Ingrid haar hond (sneu meid!) en natuurlijk Mams huis! Booky en de vervelende krentebaard en de supervakantie met Marleen! Leuk dat je even smste bij Alkmaar! Tot later *zwaai*
Weer terug van een heerlijke week Texel met Booky en familie. Het was een superleuke vakantie. Heel veel dingen gezamenlijk gedaan. Met Mats en Roel ging het ook prima. Ze hebben erg leuk gespeeld samen. Kortom echt een succes! De terugreis was even iets minder.. We hebben er 5 uur over gedaan (over de heenreis ook trouwens). Vlak voordat we thuis waren begon Roel over te geven, vier keer achter elkaar. Hij zat er helemaal onder. Arm manneke... Nu weer terug in het gewone leven. Ik ben net terug van het ziekenhuis voor een CTG. Dat gaat nu weer gewoon door, om de dag. Alles zag er gelukkig nog goed uit. Nu zondag weer en dan maandag echo en dinsdag CTG en naar de gyn. Ben benieuwd!