Marleen was zeker ERG gezellig!! Pff wat een mindere terugreis zeg . Wij waren de drukte denk ik net voor. We hebben alleen even stil gestaan voor een brug die open stond... Wat balen dat Roel zo moest overgeven, arm menneke. Goed om te horen dat de kleine in de buik zich ook prima vermaakt heeft en dat alles goed was!!
Oh jeetje arme Roel (en papa en mama) Had hij last van het autorijden of wat ziekjes? Fijn dat alles weer goed was met de CTG.
Weer wat vakantiegangers terug Zo te lezen hebben jullie het erg gezellie gehad....leuk! Marleen...fijn dat het ctg weer goed was. En arme Roel...wagenziek?
Ik denk inderdaad dat Roel wagenziek was. Daarna was het weer over en was hij gewoon weer vrolijk. Hij had een krentenbol op en wat rozijnen uit een doosje tijdens het rijden en dat kwam er allemaal weer uit. @Isra: hoe is het nu met jou? Alles goed? Misselijkheid te doen?
Kom heel even iets van me afschrijven..... Ik weet niet of ik voor de vakantie al had gezegd dat het dochtertje van een collega van mij (zij werkt op de kinderafdeling) ernstig ziek is. Dochter is 2 jaar dus de leeftijd van onze kids. Ze was op een middag niet goed te wekken....ziekenhuis.... onderzoeken....insult gehad....eerste diagnose een hersentumor. Het laatste nieuws wat ik gehoord had (voor vakantie) was dat ze in N'gen lag en dat ze ook niet operabel zou zijn. Dus zeer slechte prognose. Maar er moesten ook nog diverse uitslagen volgen. Afgelopen nacht kwam een collega van de kinder bij ons en vertelde dat het kleine meisje nu bij ons op de kinderafd is opgenomen en 24 uur per dag 1 op 1 verpleging heeft. Uitzaaiingen door het hele kleine lijfje en nu is het m.b.v medicijnen afwachten hoelang ze het nog volhoudt 10 weken geleden is ze van de tweede bevallen. Owww hoe oneerlijk kan het toch allemaal zijn. En voor mijn collega's op de kinderafdeling...je gaat dan toch telkens met lood in de schoenen naar je werk. Bah, bah en nog eens bah!
Wat verschrikkelijk Kwebbel... Kippevel.. Voor jullie ook heel zwaar lijkt me omdat het zo dichtbij komt.
Kwebbel wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Zoiets is gewoon je aller grootste nachtmerrie! Wat oneerlijk dat zo'n klein kindje dit al mee moet maken..... Marleen hier alles goed, met vlagen misselijk maar heel goed uit te houden. Voel me eigenlijk heel goed. Fijn dat de CTG goed was van jullie kleine moppie. En wat sneu zeg dat Roel heeft over moeten geven, weet er helaas alles van. Helemaal leuk dat jullie vakantie ook zo geslaagd is. Het zal voor Roel en Mats wel erg leuk zijn geweest dat ze lekker met elkaar konden ravotten.
Wow jeetje wel heel erg heftig, zeker als ze ook nog niet zo lang bevallen is. En voor jullie als collega's is het ook zeker niet makkelijk. Pffff.... krijg er gewoon rillingen van. Echt zo oneerlijk. Isra, fijn dat je jezelf zo goed voelt
Jeetje Kwebbel wat een verschrikkelijk verhaal. Pff krijg er buikpijn van en tranen in mijn ogen... Wat oneerlijk, veel sterkte voor jou en je collega's.
Jeetje Kwebbel, wat moeilijk! Het is soms ook erg oneerlijk, dat zo'n klein kindje nu ook al zo moet vechten. Bah. Marleen, gelukkig alles goed op de CTG. En wat vervelend voor Roel, wagenziek.
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. Het duurde erg lang dit keer. Ik heb ruim een uur aan het apparaat gelegen. Alles was weer goed gelukkig. Ze kunnen het hartje alleen steeds erg lastig vinden en dan moet ik dat ding waarmee ze het opzoeken vasthouden. Met de band vastzetten gaat dan niet.
Oh vervelend Marleen dat het nu lang duurde. Heb dat inderdaad ook een aantal keer op het laatst gehad Wel fijn dat alles weer goed was
@ kwebbel wat vreselijk zeg voor je collega....ik begrijp dat ze uitbehandeld zijn?! pfff daar moet je toch echt niet aan denken...heel veel sterkte. lijkt me ook erg moeilijk om zoiets van zo dichtbij mee te maken. @ marleen fijn dat alles goed was. lijkt me wel zenuwslopend als ze elke keer het hartje niet kunnen vinden. Hoe was de vakantie???
@Mielenl: Ik maak me niet druk als ze het hartje niet meteen kunnen vinden. Ik voel de baby wel heel goed dus ik weet dat ze het hartje wel gaan vinden. Alleen het duurt soms erg lang voordat het goed op de monitor te horen is. Mijn eigen hartslag is erg aanwezig. De vakantie was super! Echt genoten, goed gezelschap, best aardig weer en leuke dingen gedaan. Kortom, echt een succes. Roel vroeg vanmiddag wanneer we weer op vakantie gaan
kwebbel, dikke knuf voor jou, en ook voor je collega's. wat vreselijk om te lezen dat die kleine meid het zó zwaar heeft getroffen. het is bijna te erg om over na te denken... marleen en booky, fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was! arme roel, dat hij zó moest overgeven (en voor jullie ook niet zo lekker). mocht je veel last hebben van de lucht in de auto, dan kun je een zakje gemalen koffie neerleggen. fijn dat de ctg's goed zijn, maar het is wel een tijdrovend gebeuren als ik dat zo lees. ik hoop maar dat kleine marleenbaby goed groeit! napoleon, ben je toevallig nog een beetje aan het ontzwangeren ? leuk weekend gehad hier. jammer dat het vandaag zulk vreselijk weer is! ik moet naar de KvK om mijn eenmanszaak in te schrijven. ik ga voorlopig voor mezelf beginnen, vanaf september (da's over iets meer dan een week!) met een opdracht voor 3 dagen per week. da's heel mooi dus! (die opdracht is bij het bedrijf dat mij ook voor 3 dagen in dienst wil nemen, maar omdat de oprichting traag verloopt nemen ze nu even niemand aan. er is echter wél werk en daarom huren ze mij voorlopig zo in. vind ik ook prima, voor eventjes wil ik dat risico wel lopen.) Betti begint nu al eenkennig te worden! dat heb ik met Deane nooit zo gehad, maar zij moet vaak erg hard huilen als ze mij even uit het oog verliest. vind het zo sneu om te zien en te horen. het duurt gelukkig steeds maar even, maar het breekt elke keer een klein stukje van m'n hart. verder is ze snot verkouden, dus niet zo'n beste nacht gehad...
heej meiden marleen wat fijn dat alles goed was! bri; wat sneu dat betty zo eenkennig is, gelukkig is het maar een fase (die soms wel lang kan duren) Kwebbel; wat vreselijk van dat kindje; hoe gaat het daar nu mee? hier sem is mega baldadig; slaan en overal op klimmen en totaal nergens naar luisteren! pff ellendig! Thuis is hij nog steeds zindelijk; gelukkig, alleen onderweg doe ik hem een luierbroekje aan, ga dan overal met hem naar de wc en dan doet hij het ook, maar tja helaas niet overal een wc in de buurt... zo zielig... was gisteren ergens en hij moest poepie doen; ik snel wc opzoeken en 4 wachtende voor... maar helaas was dus al te laat toen we aan de beurt waren zo sneu...had nog vriendelijk gevraagd of we voor mochten, maar dat mocht helaas niet... Zelf laat ik altijd mensen met kleintjes voor (en zwangeren), maar goed! Was dus erg sneu, heb hem wel uitgelgd dat hij er niks aan kon doen, traatjes stonden hem in de ogen, had ff medelijden met hem...
Marleen fijn om te horen dat het goed gaat met de baby. Bri wat een leuke ondernemende stap ga je maken. Misschien bevalt het je straks wel zo goed dat je niet anders meer wilt. Wolfje wat sneu dat niemand jullie voor liet en hij nu in zijn broekje heeft gepoept.
Bri, spannend dat je nu tijdelijk een eenmanszaak ga beginnen. Je bent in elk geval onder de pannen Wolfje, ah balen zag.... jochem vind het ook altijd erg als hij in z'n broek gepoept heeft. Maar ongelukjes kunnen gebeuren, dat zegt ie nu zelf ook al. Wel super goed dat Sem het zo goed doet.