April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Ik heb net de hele folder uitgebreid gelezen. Poeh... Ik vind het best heftig om zo te lezen.. Ik was me eigenlijk niet zo heel erg bewust van veel dingen merk ik nu. Wel bedankt voor de info!

Wat een onzekerheid omtrent je schoonvader. Vervelend dat ze niks kunnen vinden. Aan de ene kant fijn dat het bepaalde dingen niet zijn, maar het moet toch ergens vandaan komen.

@Isra: ik hoop dat je misselijkheid binnen de perken blijft en dat je je toch wel oke voelt. We moeten trouwens nog ff contacten over zondag.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen....vergeet niet dat de folder algemene info is. Niet alles is toepasbaar voor jou situatie.

p.s...namens zwagerlief bedankt ;)

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zeg maar: "Geen dank" tegen zwagerlief :D Ik hoop dat ie er iets mee kan.

De folder is idd algemene info, maar veel dingen zijn wel herkenbaar. Bij ons kindje is het dus ook duidelijk een asymmetrische groeivertraging. Ik begrijp nu ook wel meer waarom ze me zo nauw in de gaten houden. Ik dacht steeds dat het misschien wel wat overdreven was, maar nu ik dit zo lees is het wel prettig. Ik ga manlief nog even nadrukkelijk zeggen dat hij wel echt steeds zijn telefoon bij de hand moet hebben als hij aan het werk is.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel, vreemd dat ze nog niet echt wat gevonden hebben bij je schoonvader. En dan toch nog last van z'n been heeft en ook die hoge bloeddruk. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.
    En wat gaaf dat de kids bruidskindjes mogen zijn.

Marleen dikke knuffel voor jou. Vond het ook nog al heftig lezen van de folder.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
  6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi...kan nog steeds geen keus maken. Ga morgen eerst maar eens in de stad op zoek. Wie weet heeft Piet Zoomers, v&d of een andere winkel wel de juiste jurk voor mij ;)

En voor ik het vergeet te zeggen....Tijn roept sinds vanmorgen al dat hij naar school wil :$:D

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Succes met shoppen Kwebbel!

Roel gaat morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Hij loopt al sinds hij wakker is mijn zijn rugzak op, want hij zegt zelf dat hij morgen naar school gaat! :) Ben erg benieuwd hoe hij het zal vinden.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel lastig hoor. Succes met uitzoeken
    Haha... en Tijn wilt ook al naar school

Spannend Marleen dat Roel morgen naar de psz gaat.

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ben benieuwd hoe Roel het gaat vinden. Weer een nieuwe fase in.

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

even een tip van mij...
    op gratiz.nl kun je bon uitprinten voor de kv...
    lotiondoekjes 1+1 gratis.... en
    pak newborn luiers helemaal gratis!

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel is vandaag dus voor het eerst naar de PSZ gegaan. Hij was vanmorgen nog niet wakker dus ik heb m wakker moeten maken. Toen ik zei dat ie naar school mocht wilde ie meteen uit bed. Allemaal zeggen wat ie mee moest nemen hihi (sinaasappel, peer, appel, rugzak). Hij had grootste plannen want hij wilde op school gaan maaien en bosmaaien en trekkeren en op een stoeltje zitten. Erg grappig. Daarna snel aangekleed en gegeten.

Daarna de auto in richting PSZ. We liepen de hal binnen van de PSZ. Ik heb alles klaar gezet en toen de hoesjes om mijn schoenen. Roel was inmiddels al alleen (!) naar binnen gelopen en was al aan het spelen. Goed teken dus. Hij vermaakte zich prima. Kort gesprekje gehad met de leidsters. Toen ik zei dat ik naar huis zou gaan zei ie heel even: "Roeltie mee?" Ik heb uitgelegd dat ie mocht blijven spelen en dat mama m later weer op komt halen. Dat was prima. Ik kreeg een hele dikke kus en hij heeft me uitgezwaaid voor het raam en toen ik langs het andere raam liep zag ik dat ie lief op een stoeltje in de kring zat. Komt goed dus neem ik aan!

12. Zeepaardje

marleen fijn dat roel heerlijk ging spelen! voor jou ook een fijner gevoel dan dat je je kind huilend achter laat!

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow wat goed van Roel!! Ben benieuwd hoe hij het gehad heeft? Kan je merken dat ze er dan echt aan toe zijn hè op deze leeftijd.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, Wat goed van Roel!! :D
    Je hoort vaak andere verhalen.
    Ben benieuwd hoe hij het heeft gehad vanmorgen.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Weer terug van de PSZ. Het is prima gegaan. Hij heeft het volgens mij echt heel leuk gehad. Ook op de wc gezeten vertelde de juf. Toen ik m op ging halen zat ie bovenop de glijbaan en maakte geen haast om naar mij toe te komen. Hij had me dus blijkbaar niet gemist :) Daarna ging ie nog even naar binnen en hij had geen tijd om mee naar huis te gaan want hij moest nog even een "prakkie koken" :D

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Geweldig Marleen en ook al op de wc gezeten.

17. Zeepaardje

leuk marleen dat het zo goed is verlopen!

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    #2758 kwebbeltje, 2 sep 2010
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
    Marleen....wat goed van je kanjer. Fijn dat hij heerlijk gespeeld heeft. En wat knap ook al meteen op de wc gezeten.
    Hopelijk de tweede keer ook.
    (vaak is de eerste keer nieuw en vinden kindjes het over het algemeen wel leuk. een tweede keer weten ze wat hun te wachten staat en dan is het leuk/of juist niet ;))

Voel je de kleine nog altijd goed bewegen? Wordt het niet minder?

Ben vanmorgen naar de stad geweest om te shoppen voor de bruiloft. En ben geslaagd :D
    Bij Pietzoomers een heel leuk jurkje gekocht en bijpassende legging, riem en ketting. Daarna bijpassende schoenen gezocht en ook gevonden. Mocht het slechter weer zijn dan heb ik hier nog leuke laarzen die er ook goed bij kunnen.
    Ben helemaal happy :)

19. Zeepaardje

fijn dat je geslaagd bent kwebbel!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel, heb je er een foto van?Ben benieuwd!
    Wel fijn dat je geslaagd bent!

Deel Deze Pagina