@Kwebbel: Je hoort inderdaad wel vaker dat een volgende keer op de PSZ een minder succes is. We wachten wel af! De baby beweegt nog steeds goed gelukkig. Ik zie mijn buik zeer regelmatig golven (is soms ook pijnlijk moet ik zeggen). Super dat je geslaagd bent met het winkelen. Ben benieuwd wat het is geworden. Ik had verwacht dat Roel vanmiddag goed zou slapen na een drukke ochtend, maar helaas heeft hij helemaal niet geslapen. Ik ben dus ook niet echt uitgerust nu. Vanavond maar vroeg naar bed dan.
Wat een kleine bandiet Marleen Hij zal nu wel erg moe zijn. Super dat de kleine goed beweegd. Op naar de 32 weken Heb (nog) geen foto van de kleding.
Ik zie dat we weer geopend zijn! Wat balen dat nu een maand lang berichten weg zijn Ik wou ff zeggen dat de keuken erin zit en daar waar plaatjes van spammen Linkerkant van de keuken
Goed werk mams! en wat balen zeg, al die berichtjes kwijt.... moeten we weer opnieuw al die pagina's gaan vullen. Begin ik maar even met een super mijlpaal: Betti kan staan! Gisteren heeft ze een hele tijd geprobeerd, bij alles waar ze bij kon, om zich op te trekken. In de box kwam ze tot op haar knieën en dan rechtop. Maar 's avonds ging het ineens helemaal, kon ze zomaar rechtop staan, op d'r voetjes. Ze was echt zó triomfantelijk! jammer dat ik m'n camera niet bij de hand had... Wat ik nog weet van de berichtjes-voor-de-crash..: isra, gefeliciteerd met je megagrote roze wolk! ik zou zeggen: zet Marleen erop (´t is vast spannend met de laatste loodjes - of zou ze stiekem al bevallen zijn?), en mielenl en wolfje omdat we die ook zo´n wolk gunnen!
Hee, het topic is weer open! Gisteravond laat zat er nog een slotje op. @Bri: Wat goed dat Betti kan staan!! Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een groeiecho en controle bij de gynaecoloog (dit keer een andere dan normaal). Het kindje zit qua buikomvang nu iets onder de onderste groeilijn (de vorige keer net op de onderste lijn), maar wel boven de 2000 gram dus we zijn blij!! > Het gewicht is nu 2170 gram. De beentjes zijn in verhouding verder dan het buikje. Verder zei deze gyn dat de andere het heel erg zorgvuldig aanpakt en dat ze echt al het mogelijke doen om me in de gaten te houden dus dat is wel erg fijn.
ha marleen, je bent dus nog niet stiekem bevallen 2170 gram is al een heel keurig gewicht toch, de relatieve rust die je neemt doet jullie blijkbaar goed. ik denk dat het dan toch een meisje is; lange beentjes en dunner buikje - het had Betti kunnen zijn.
Hé hallo, we zijn weer terug van ons midweekje weg en heb af en toe wel via de mobiel wat gelezen maar ja, kan het nu niet meer terugzien dus.. jammer. Kan me herinneren dat Mielenl in een spannende tijd zat: ik hoop dat deze beeb blijft plakken! Isra, zie op de hyves dat het nieuws nu bekend is, super! Marleen, succes met de laatste loodjes. Hier dus een midweekje weggeweest. Eerste nacht is Jasmijn uit het grote bed gevallen (gelukkig alleen geschrokken) en de resterende nachten was Mirthe aan het spoken, dus goed uitgerust zijn we nog niet haha. Maar het was wel erg leuk, donderdag nog naar Ballorig geweest. Jasmijn vond het ook erg leuk, die was helemaal verdrietig dat we weer thuis waren (we reden de oprit op, ze werd wakker en moest huilen: mama, jasmijn vakantie boehoehoe). Dus het was wel erg geslaagd.
Jeej zeg, wat een lange tijd zonder zp, begon al afkick verschijnselen te krijgen! Vanmorgen met sem naar het cb...alles prima in orde, gewicht en lengte op het gemiddelde dus ben weer helemaal tevreden! Morgen ga ik een nieuwe telefoon kopen, de mijne heb ik al bijna 5jr en begint steeds meer en vaker kuren te krijgen! Heb een mooie witte nokia gezien, die ik nu heb is zwart dus wou wat anders dan ook haha @bri; thank voor je lieve berichtje! Wat geweldig dat je meissie nu kan staan, zo lief! @marleen; wat fijn dat je beeb gegroeid is zeg! @mams;keuken ziet er mooi uit hoor! goed werk geleverd @boni; fijn dat de vakantie geslaagd was! welkom terug helaas is het met mielenl niet goed gegaan, en ze zit nu inmiddels ook in een nieuwe ronde...
even een snelle zwaai van mij! @ mams jullie keuken is prachtig geworden! ik zal die van ons ook spammen volgende week @ bri wat goed dat betti kan staan! ik heb het al eerder gezegd maar ik zal het nog een keer zeggen: wat een vlotte tante!!! @ marleen wat goed, 2000 gram gepasseerd! En het zou natuurlijk prachtig zijn als hij/zij de 2500 ook nog zou halen voor de bevalling. Ik duim weer met je mee hoor! @ boni vervelend dat Mirthe zo aan het spoken was. is ze nu weer iets beter? @ wolfje leuk, een nieuwe foon! Ik moet nog minimaal 1,5 jaar wachten, maar ben nog steeds happy ermee. Heb me de vorige keer laten verleiden tot een HTC maar nu gelukkig weer een nokia zo, nu gaan we weer eens aan de slag. er moet nog veel gedaan worden voordat maandag de keuken komt!
Hé Mielen, balen zeg, dat het nog niet goed is gegaan. Ik gun het jullie zo, dikke knuf. En succes met de keuken. Mams, nog even melden: mooie keuken hebben jullie! Ik vind het leuk om te volgen op de hyves, jullie krijgen echt een mooi huisje! Hier hoeven we pas weer met 3 jaar naar het CB, wel doen ze bij 2,5 een groepsbijeenkomst maar daar heb ik nog niets van gehoord. Moet donderdag wel met Mirthe. En als laatste update van hier: vannacht prima geslapen! Gelukkig.. daar voel je je een stuk beter bij. En daarnaast druk met zindelijkheid van Jasmijn, score vandaag 1 plasje en 1 poepje op de wc. Dus het gaat heel goed, ze geeft steeds vaker aan als ze wat moet op de wc.
hi meiden, Nog even voordat ik op vakantie ga even jullie gedag zeggen. Moet vandaag nog een hoop doen wassen en strijken. Mijn zwager en schoonzusje komen in ons huis, dus dan wil je alles ook nog even extra schoon hebben he. Dus denk niet dat ik vandaag nog online kom. Marleen toi toi toi, zet hem op meid als er deze week iets staat te gebeuren bij je. Enne sms je even
Mielenl: dus morgen komt de keuken, leuk!!! heb 1 keer samsung gehad en toen snel weer nokia haha ideel ding! Isra; hele fijne vakantie gewest geniet er lekker van en we zien je hier wel weer verschijnen! boni; wat fijn dat jasmijn het steeds meer aangeeft! zo vandaag lekker naar het dolfinarium geweest, lekker van de mooie dag genoten!
@Boni: Goed van Jasmijn! Wat worden onze kids groot he! @Mielenl: Leuk dat de keuken morgen komt. Wel even een foto morgen he, hoe het geworden is.