betreffende telefoons. Ik had een nokia maar nadat die verdronken is een samsung corby aangeschaft... Maar 100% dat ik weer terug ga naar nokia
haha ik ga ook echt voor nokia haha ach ieder zijn keus natuurlijk... heb dan nu de nokia c6 ben er echt erg blij mee, fijn ding!
heb jaaaaarenlang nokia's gehad, super apparaten zijn dat. maar ben nu ook wel heel erg blij met mijn htc (touch hd2 om precies te zijn). ik kan m zelfs als wifi-router gebruiken wanneer ik geen andere verbinding heb. ideaal: kan ik overal en altijd internetten op m'n laptop (is toch makkelijker met typen dan dat touchscreen). haha marleen, wat druk jij je grappig uit met je 'als er iets geboren wordt'. hij/zij (ik denk zij) mag ook nog wel even blijven zitten toch; zolang zij doorgroeit en haar hartje het goed doet zit ze toch het beste bij jou in de buik lijkt me. isra, fijne vakantie!! heb eigenlijk niks te melden. zou 't beste nu naar bed kunnen gaan, want het is echt iedere nacht raak met Betti... gaaaaaap!
@ bri ai, dat klinkt wel ideaal, zo'n ingebouwde wifi-router.....dat zit in die van mij net niet. Nouja de volgende misschien dan @ marleen joehoe!!!!! 37 weken!!!! had je ooit gedacht dat je dat zou halen deze zwangerschap??? @ isra (ik zal wel te laat zijn, maar evengoed) een fijne vakantie gewenst! Ik hoop dat de medicijnen hun werk doen, en je niet al te misselijk bent. jaaaaa vandaag komt de keuken.....maar ze hebben vandaag EN morgen gepland, dus ws pas woensdag kunnen we weer inruimen.
@Brï: Hij/zij mag inderdaad nog best een aantal weken blijven zitten. Des te beter natuurlijk. Maar je weet het niet he.. @Mielenl: je zit dus de komende twee dagen flink in de rommel! Ik had inderdaad niet verwacht dat ik de 37 weken zou gaan halen. Wie weten komen we nog wel tot 42 weken
klinkt gezellig miele.... maar 't is voor een goed doel. wat zullen jullie blij zijn met de nieuwe keuken! 't is wel een ideale telefoon. behalve dat hij m'n bluetooth oortje niet 'ziet'... grrr! gelukkig komt over een week of twee m'n nieuwe auto met carkit. hopelijk ziet hij dat bluetooth apparaat wel. wow marleen, 37 weken. fantastisch hoor! nu nog even een beetje spekkies bijkweken op die kleine en dan willen we haar over een paar weken allemaal dolgraag zien.
Marleen wow!! 37 weken Dat gaat goehoeeed! Mielenl, ben benieuwd naar jullie nieuwe keuken! Wat voor kleur word et???
Marleen....nog even broeden en dan mag 'ze' komen Op naar de 38 weken Mooie keukenspam gezien en Mielen ben ook benieuwd naar jullie keuken. Bri...hier ook de uitslag van de allergietest. Test was negatief....dus geen allergie. Was erg verbaasd, maar natuurlijk ook blij Kwebbel
@ bri marleen krijgt een jochie hoor Ik vond die HTC qua functionaliteit wel ok maar vond het irritant dat ik voor elk dingetje gelijk dat stokkie nodig had. misschien moet die van jou een brilletje hahaha! Wat voor auto "krijg" je over twee weken???? @ mams onze keuken is licht eiken met een zwart werkblad. Intussen staat hij er al half in, ik geloof dat ze morgen alleen de apparatuur er nog in moeten zetten. @ kwebbel gelukkig maar dat de test negatief was!!
nou miele, hoe langer ik erover nadenk, hoe overtuigder ik ben van de 2 x-chromosoompjes van marleenbeeb bij m'n vorige htc (diamond) had ik ook zo'n stokkie. bij de hd2 zit die juist niet, maar moet je alles met je vingers doen. ik moet nog wel wennen aan het toetsenbordje, ik tik vaak de verkeerde letter aan. voor de rest is-ie fijn! brilletje is wel goed idee... maar hij 'ziet' wel allerlei andere apparaten. vanmorgen in de file zag ik langskomen: ck3100 parrot, iphone van werk, wouter, en nog zo wat van die mooie namen. maar niet mijn eigenste oortje, dat er náást lag, opgeladen en wel. ik 'krijg' een renault megane estate, 1.5 cdti edc (diesel met automaat en A-label), in donkerblauw. ik zie er erg naar uit! rij nu met connectcar, wat in de stad een heel goede oplossing is, maar wil ook wel weer heel graag een auto op m'n eigen parkeerplek. scheelt toch een hoop gesjouw elke keer.
kwebbel, idd fijn dat tijn toch niet allergisch is. was-ie 'gewoon' verkouden, waarschijnlijk. overmorgen hebben wij ons dagje in het zkh weer. ik moet voor Deane z'n testjes een boterham en pijnboompitten meenemen, voor de rest hebben ze al het testmateriaal zelf.
@Kwebbel: Fijn dat de uitslag van de test negatief is. Nu weet je alleen nog niet wat het dan wel is. @Mielenl: Leuk om te zien zeker, dat de keuken er ingezet wordt. Gaat vast mooi worden.
@Bri: Ik moet wel een beetje lachen om je tekst: " 2 x-chromosoompjes van marleenbeeb" Over een paar weken (of dagen??) zullen jullie het allemaal weten. Spannend, die testen bij Deane. Heel veel succes alvast!
Marleen...ik houd het maar op een pseudo-kroep aanval. Combi van veel slijm / luchtweginfectie....maak me er maar niet te druk om
Pseudokroep is ook heel heftig..Tygho heeft het nu 3x een paar dagen/nachten gehad. Nu gelukkig al heel lang niet meer *afkloppen* Maar wel prettig dat hij iig niet allergisch is.
Is ook heftig mams. Als een kleintje benauwd is is gewoon vreselijk, maar bij pseudokroep groeien ze meestal wel overheen.
@kwebbeltje; fijn dat de test negatief was! @mielenl; klinkt mooi de keuken, hopelijk wordt hij morgen helemaal klaar gemaakt! @marleen; 37wk; super meid!