Kwebbel. goed nieuws over de allergietest. Bri, jij succes met de test. Mielen, ik ben benieuwd naar de keukenspam. Marleen, jeetje nu al weer 37 weken! Super dat je dat gehaald hebt gewoon. Hier wel een samsung telefoon (Samsung Jet), bevalt prima. Maar heb zelf nog nooit een Nokia gehad (heb altijd telefoon via personeelsaanbieding op het werk en dat is meestal geen Nokia). HTC ook ooit gehad maar dat was echt waardeloos (alhoewel dat volgens mij meer kwam door de windows versie die daar opzat en telkens vastliep).
Ja, het gaat nu echt hard inderdaad. Zeker nu ze steeds meer erbij begint te eten, steeds actiever wordt en ook steeds bewuster van alles. En het leukste vind ik wel hoe zij en Jasmijn op elkaar reageren. Geweldig om te zien!
Whoehoe Marleen geweldig 37 weekjes!! Op naar de 40, al ben ik nu wel heel nieuwsgierig naar het zusje van Roel. Jaja ook ik ben overtuigd van een meisje . Mielen, ben benieuwd naar de nieuwe keuken spam . Begreep uit vorige berichten dat het voor jou ook weer spannend is allemaal. Onze duimen draaien hier hoor!! KWebbel, wel fijn dat er niks uit de testen kwam . Isra, veel te laat maar alsnog een HELE fijne vakantie. Boni, wat een leuke foto's!!! Echt 2 mooie meiden!! Zo schattig die foto van Jasmijn met die vlinder *smelt*. Hier ook een samsung Jet vind het echt een prima telefoon. Heb al jaren Samsung, daarvoor altijd Nokia, maar ik zal nu niet zo snel meer switchen. Bri, klinkt goed je nieuwe auto . Lekker hoor een eigen wagen! Succes morgen in het ziekenhuis...
thanks! mijn handen jeuken om hem in te ruimen.....maar ik moet nog eventjes wachten er komen trouwens nog wel handgrepen op hoor!
Vandaag bericht gehad..Tijn kan vanaf 10 januari naar de peuterspeelzaal. Gelukkig nog even een paar maandjes lekker thuis
Ja geniet er inderdaad maar van.. Roel moest gisteren weer erg hard huilen toen ik hem weg heb gebracht. Ik weet ook niet hoe dat nu ineens komt. Hij vond het eerst geweldig. Het schijnt wel meteen over te zijn als ik weg ben. Vanavond op de bank zei hij ook: School niet leuk!
Ik heb net trouwens ook weer een handige actie gedaan.. We hebben een nieuwe stofzuiger en die MOEST ik gewoon even proberen. (nesteldrang?) Doordat ik al weken rust hou heb ik dat al tijden niet gedaan. Nu helemaal bekaf (hijg, hijg) en harde buiken, maaaaaarrrr het is wel een hele fijne stofzuiger! En stofzuigen ga ik voorlopig maar niet meer doen
OOh Kwebbel, geniet nog maar even lekker van dat mooie menneke thuis. OOHHH MARLEEN, Haha laat Marleenman maar lekker stofzuigen .Maar ik kan me voorstellen dat je hem even wilde testen hoor .. Hmm maar idd misschien wel nesteldrang. Ben erg benieuwd wanneer we kennis mogen maken met jullie kleine (meid)
@ marleen Bosch is af en toe ook helemaal over z'n toeren als ik hem naar het kdv breng. Klemt hij zijn armpjes om mijn benen heen, heel vervelend (ik bedoel: naar om hem zo achter te laten). Maar ik hoor achteraf dan altijd dat het over is zodra ik de deur achter me dicht trek, dus daar troost ik mezelf dan maar mee