Mielen, zag een mooie keuken op hyves. Marleen, haha, idd nesteldrang. Ben ook benieuwd naar jullie beebje haha. Kwebbel, nog lekker een paar maandjes thuis met Tijn.
nou ik weet wie er HEEEEEEL hard lacht als marleen toch een jongetje krijgt.....(en marleen zit waarschijnlijk nu al te gniffelen ) hoe is het nu marleen? harde buiken weer wat afgezakt? arme jij met je nesteldrang.....mag je niet eens je gloednieuwe stofzuiger uitproberen! en iedereen bedankt voor de leuke reacties.....wij zijn ook errug blij met onze nieuwe keuken!
@mielenl; ben benieuwd is die mooi geworden, vast wel! @boni; zag mooie foto;s voor bijkomen! @marleen; s6 met nesteldrang! @sem; heeft vannacht goed geslapen en is er weer overheen. hij is weer de oude en lekker ondeugend alweer haha Hij is vandaag precies 2,5jr, dus een mini feestje waard Vanavond komen me ouders ff taartje eten...! @home; gisteren ineens vruchtbaar slijm, en me temp is de lucht in geschoten, lijkt me beetje erg vroeg voor ei dus net ovu test gedaan en er stond een streep maar daar is ook alles mee gezegt... toch gister wel 2 korte steekjes gehad in me buik toen ik op bed lag... vreemd hoor...
Harde buiken inderdaad wel afgezakt. Met de nesteldrang valt t verder wel mee (ik ben uberhaupt niet zo'nm huishoudwonder ) Maar die nieuwe stofzuiger moest ik toch even proberen. Ik moet sowieso erg lachen om alle speculaties rondom roze of blauw en alle signalen die mensen denken te zien. Ik heb een E-mailprogramma die steeds verschillende (willekeurige) achtergronden verstuurt en als het een roze tint heeft zien mensen daar een voorteken in en als het blauw is ook. Ook letten ze op de kleur van het lettertype etc... Keuken nu helemaal klaar Mielenl? @Wolfje: Zou inderdaad wel heel vroeg zijn als je nu je ovaluatie al hebt.
nee de keuken is nog niet klaar. ik ben vandaag wat aan het inruimen geweest, maar de loodgieter moet nog langskomen om het water aan te sluiten. Dan moet de kookplaat nog aangesloten worden, en de muren getegeld en geschilderd. Ik hoop in elk geval dat ik vrijdag of zaterdag weer fatsoenlijk kan koken thuis!
@mielenl; dus je hebt nog werk genoeg??? @marleen ja idd, nou ik ga er ook niet vanuit hoor, vooral omdat laatste cyclus 54dg is... ovu test was negatief... dussss afwachten...
wolfje, neem vooral het zekere voor het onzekere, en verwen elkaar maar eens goed marleen, ja, zij houdt de gemoederen goed bezig! vandaag huidpriktesten gehad. ging erg goed, m'n kleine bikkeltje gaf geen krimp. gek genoeg deze keer alleen een reactie (en een flinke) op pistache, niet op cashew of pinda. ik snap er niks meer van. volgende week telefonisch consult met de allergoloog, die we vandaag niet eens gezien hebben (kreeg bijna een soort House-achtige ervaring ), ben benieuwd hoe die het interpreteert.
@Mielenl: Ik hoop ook dat het voor het weekend allemaal klaar is. Wel zo prettig lijkt me! Hier gaat alles zn gangetje. De dagen gaan wel een beetje langzaam momenteel
@Bri: Stoer ventje, die Deane! Fijn dat het weer achter de rug is. Wel raar dat er nu geen reactie op de cashewnoten is. Ben ook benieuwd wat de arts daarvan zegt. Hoe gaat t verder met je bedrijfje? Druk?
Marleen...Het xx-geslacht zijn altijd sterke vechtertjes . Bri...wat een stoere knul heb je toch ook. maar we wisten al dat hij een prik-bikkel is . Apart dat de uitslag telefonisch gaat. Ben benieuwd. Wolfje...zou wel een hele aparte cyclus zijn. Knuffel. Mielen...ben je al ongi geworden? Booky...ik bewonder steeds opnieuw je prachtige taarten op hyves. Leuk hoor zo'n hobby erbij. (en lekker natuurlijk) Vanmiddag een gezellige meidenbende hier gehad. Isa vierde haar kinderfeestje met vriendinnen. Het was reuze gezellig, maar nu RUST Vanaf zaterdag lekker een weekje vakantie. Gezellig samen met de kids herfstvakantie. Kwebbelman heeft de donderdag en vrijdag ook vrij dus gaan dan wat leuks doen met z'n allen. Kwebbel
kwebbel: ik heb die hele allergoloog niet gezien vandaag, alleen (heel even) de kinderarts en verder de verpleegkundige. en blijkbaar heeft de allergoloog niet eerder dan volgende week tijd om de uitslagen met mij te bespreken... eigenlijk wilden ze die afspraak over 2 weken maken, dat vond ik erg lang - en bovendien komt die dag mij heel slecht uit, omdat ik dan een presentatie moet geven op een congres over e-health. kan me voorstellen dat je even toe bent aan rust, na de meidenbende.... gelukkig was 't wel gezellig!! en lekker hoor, vakantie in het vooruitzicht. marleen, met m'n bedrijfje gaat het goed. of eigenlijk: met m'n werk. de organisatie die mij heeft ingehuurd als zzp-er, kan nu wel een arbeidsovereenkomst met me aangaan (had te maken met de formele oprichting van dat bedrijf als BV, wat nu eindelijk helemaal rond is). ik ben dus nu in loondienst, en heb daarnaast nog m'n eenmanszaak om wat 'bij te klussen'. veel meer dan dat zal het nu niet meer worden, aangezien ik al voor 3 dagen per week onder de pannen ben. xy-tjes kunnen ook enorm sterk zijn en vechten voor alles wat ze waard zijn (maar toch blijf ik bij xx) Briman wil graag (heel graag) een weekje weg met z'n tweeën, en heeft z'n ouders al zo gek dat ze dan in ons huis op de kids willen passen. die kunnen dan overdag gewoon naar het kdv, zodat voor hen de routine gewoon doorgaat en het voor schoonouders ook te doen blijft. maar ik heb 'm al een paar keer gezegd dat ik enerzijds wel heel graag zou willen, maar het anderzijds gewoon te vroeg vind om al zo lang van Betti gescheiden te zijn. ik bedoel: ik geef nog 3x per dag BV; dat zou na een weekje wel afgelopen zijn vrees ik, zelfs al zou ik m'n kolfapparaat meenemen. en nu is hij een beetje boos, of op zijn minst teleurgesteld, dat ik niet zo enthousiast ben over het hele idee. ik snap wel waarom hij het wel wil (eindelijk weer even tijd met z'n tweeën, hebben we ook nodig, en bovendien eindelijk weer een paar nachten ononderbroken doorslapen - dat hebben we al een paar maanden niet meer gehad); en ik wil op zich ook wel, maar jullie snappen vast mijn bedenkingen wel. it's just too soon for me.... en ik wil gewoon nog niet stoppen met BV - ook dat is de laatste keer! en ik zou graag net zoals met Deane willen doorgaan tot ze 1 jaar is. deels BV dan; bij beide zaten we op deze leeftijd op deels opvolgmelk. verder heb ik last van een nogal vage bedoening; ik heb vorige week een mirena laten plaatsen. ging prima, het plaatsen zelf voelde ik eigenlijk niet en ik heb alleen een paar uur wat menstruatieachtige pijn gehad. daarna paar dagen een paar druppels bloedverlies, maar nu sinds 2 dagen is het weer wat meer. slijm erbij, en het is nog niet zoveel als een echte menstruatie, maar wel meer dan die paar druppels van eerst. stom dat ik niet meer precies weet wanneer ik voor het laatst ongesteld was... ik geloof 3 weken geleden, maar ben er niet zeker van. geen idee wat ik hier nu mee moet. nou ja, ik heb weer even lekker van me af zitten typen. ´trusten alvast, het is voor mij ook tijd om naar bed te gaan (want over een paar uurtjes mag ik vast weer even naar Betti toe....)
Bri....xy-tjes zijn zeer zeker ook vechtersbazen . Oww ik kan je dubbel gevoel helemaal voorstellen. Enerzijds even lekker met manlief weg, maar nu nog niet Ik had het ook niet gekund. Ga trouwens nog steeds niet graag lang weg bij de kids Misschien kan je hem tegemoed komen door binnenkort eens 2 dagen samen weg te gaan (dus 1 overnachting) Ben je toch even lekker samen, tussen alle bedrijven door kolven en kan je Betti daarna weer fijn aanleggen. Met mirena heb ik geen ervaring....misschien even overleg met je huisarts? Kwebbel
Pfff Begin me niet over de mirena...Wat een onding. Heb em na 6 maanden er weer uit laten halen. Wat een opluchting Ik ben in die 6 maanden hooguit 8 weken bloedvrij geweest. Hele dagen koppijn,misselijk,opgezwollen (.)(.),libido van beneden het vriespunt om over mn humeur nog maar te zwijgen. God wat was het toen gezellig hier in huis.... En wat betreft een weekje weg... het eerste wat ik dacht was: EEN WEEK Meid ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor. Ik zou het ook niet willen, zelfs nu nog niet. Een weekendje zou ik misschien nog overleven Maar langer echt niet. En in jou geval, met de bv, zou ik het echt nog niet doen. Manlief kan dan wel boos zijn, maar als hij het laat bezinken snapt hij het vast ook wel. En stel anders een weekendje voor..of 2 dagen en 1 nacht. Ben je er toch lekker samen uit.
Goh Bri, ik kan me je gevoel totaal voorstellen! Ik kan het nog niet eens over mijn hart verkrijgen om een weekend weg te gaan, om over je borstvoedingdilemma maar te zwijgen! De andere kant is natuurlijk dat Briman er duidelijk behoefte aan heeft. Is er een mogelijkheid tot compromis? Bijvoorbeeld een weekendje, of over een half jaar een (mid)weekje weg?
Marleen: Ha, ik denk ook een meisje bij jou! Ik vind het heel fijn om te zien dat je de 37 weken gehaald heb.
Goedemorgen dames... hier toch geen ei gehad hoor! Gisteren was sem 2,5 jaar en hebben we samen lekker taartje gegeten! hij heeft van me ouders een mooi vest gekregen voor het buiten spelen! @kwebbeltje; fijne vakantie! @bri; hopelijk kom je samen tot een compromi... ik vind nu 1 nacht nog moeilijk! fijne dag allemaal!
Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Ik blijk dus al 3 cm ontsluiting te hebben en ik ga maandag ingeleid worden Dit had ik geloof ik toch niet helemaal verwacht haha! Maar ik ben er wel blij mee hoor. Het kan ook nog zijn dat het kindje er voor maandag is natuurlijk, maar maandag zal beebje er in ieder geval zijn. Gek idee
Jee Marleen! 3cm al! Dat is al flink wat he! Wat spannend meid Jullie kleine (meisje...Tja ik denk het ook) Komt dus uiterlijk maandag! Ben je niet ontzettend zenuwachtig nu??? Kwebbel...Fijn dat je kunt lachen om mijn hachelijke situatie van toen hahahahahah God wat was ik blij toen dat onding eruit was!!!