CTG inderdaad herhaald vanmorgen. Om 13.00 uur belde de VK want nu zaten er juist weer hele grote schommelingen in en bijna geen basislijn. Ze wilde weten of de baby erg aan het bewegen was en dat was ook zo. @Booky: Ik moet wel lachen om je berichtje en al die smileys Lekker hoor, dat je nu vakantie hebt!
@Booky:Ja, de CTG was goed. Ik ben zelf ook hyper Ik SMS je maandag sowieso. Wil jij het dan ff hier neerzetten ook, want ik denk niet dat ik online kan komen als ik in t ziekenhuis lig en ik weet ook niet hoe lang we moeten blijven natuurlijk.
Ik neem vanaf nu de telefoon OVERAL mee naar toe. En we duimen hier dat jullie heel snel naar huis mogen!! Die kleine is vast BERESTERK
Ik dacht net mijn laatste CTG thuis gemaakt te hebben. (inmiddels al meer dan 50 CTG's gemaakt!). Net belde de VK van het ziekenhuis dat er toch wat dips in zaten dus ze wil dat ik vanmiddag een nieuwe CTG maak. Nog maar een poging straks dus! Roel is nu fietsen met zn papa. Het is heerlijk weer! Ik zit maar rustig binnen me een beetje te vervelen. We hebben Roel enigszins voorbereid op morgen en verteld dat de baby morgen komt. Ik ben zo benieuwd hoe hij erop zal reageren.
Blijft spannend Marleen. Alvast heel veel toi toi voor morgen en dat je een voorspoedige bevalling mag hebben. Daarnaast dat de kleine het goed doet en maar vlot mee naar huis mag.
Hier begint de vakantie al goed ..... Krijg net telefoon van mijn vriendin dat haar moeder is overleden Vanaf dat ze weer thuis was uit het ziekenhuis dus binnen 3 weken gestorven. Heel snel gegaan allemaal. kwebbel
@ Kwebbel, wat een rotbericht! Sterkte. @ Marleen, succes morgen! Hopen dat de kleine snel mee naar huis mag... Sorry dames, ben momenteel niet veel aanwezig. Heb niet zoveel te vertellen momenteel. Voel me ook niet zo heel fijn momenteel, maar eea zal even een plekje moeten krijgen..
Kwebbel wat een rot bericht . Veel sterkte en een dikke knuffel. Marleen zet hem op morgen... We denken aan je hoor!!
Kwebbel, veel sterkte gewenst. Marleen, jij heel veel succes morgen. Helaas heb ik de hele dag cursus maar hoop nog even via de telefoon te kunnen spieken, ben zo benieuwd!
Kwebbel, sterkte! Marleen, Heel veel succes morgen. Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen vanacht.
marleen, vandaag is de grote dag! toi toi toi, het is vast een prachtige baby. hopelijk kunnen jullie gauw samen naar huis. ingrid, goed je even te zien. maar zo te lezen gaat het niet zo lekker met je... hoop dat je gauw lekkerder in je vel zit! booky, fijne vakantie! en we kijken uit naar je buddynieuws. kwebbel, gecondoleerd met je vriendin's moeder. is inderdaad wel heel snel gegaan. ben doodmoe. vannacht was Betti niet in slaap te krijgen, ben van 2 tot 4 met haar bezig geweest. ze was gewoon enorm wakker en ging huilen als ik haar alleen in bed legde. ben uiteindelijk naar de woonkamer gegaan, zij heeft een tijdje in het donker in de box gespeeld, terwijl ik op de bank lag te snoozen. na een uurtje of zo ging ze een beetje ummelen; daarna wilde ze eindelijk wel weer slapen. vanmorgen natuurlijk erg chagrijnig toen ik haar wekte. arme kind is ook verkouden, ze is bijna haar stem kwijt, er komt alleen nog een zielig piepje uit. verder is ze redelijk vrolijk, alleen erg moe. (duh, dat is mama ook!)
Hmm Bri dat zijn de mindere nachten . Kan me voorstellen dat je flink moe bent nu... Vannacht maar duimen op een betere nacht. Heb de telefoon en laptop standby dus zodra ik nieuws heb horen jullie het meteen ...
Marleen...succes vandaag! Booky....ik zwaai dadelijk even. Moet naar enschede voor paspoort en id-kaarten. Bri....balen zeg zo'n nacht. Vandaag maar een extra dutje doen indien mogelijk. Mams...gister ook naar de kermis in Bocholt geweest? Wij zijn 's-middags ook geweest. Wat een reuze kermis zeg.....je hebt bijna een heel weekend nodig om alles goed te zien Wel erg gezellig. Van de mega glijbaan geweest met de dames, de kids in een soort mini achtbaantje. In ieder geval even mijn gedachten verzet na het droevige nieuws. Kwebbel