@marleen; s6 vandaag zet hem op!!! Ben idd ook benieuwd hoe Roel erop reageert, blijft altijd spannend! @bri, misschien kun je straks nog wat rust pakken en hopelijk gaat het vannacht beter! @kwebbeltje; fijn dat het met de kermis leuk was! Gecondoleerd met de moeder van je vriendin, wat kan het dan ook snel gaan zeg! sterkte! @ ingrid; hoop dat je je snel beter voelt meis! @all verder niet zo veel nieuws, gister naar belgie walibi geweest, nu moe haha
Hoera Luuk is geboren om 10.56 uur. Ging erg snel. Hij is 2720 gram en t gaat prima. Hoeft niet in de couveuse. Marleen, Marleenman en Roel van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Wat een kanjer, geniet lekker van jullie gezinnetje.
Wat een geweldig nieuws zeg! Tóch een mannetje, had ik het even verkeerd Marleen, Marleenman, Roel; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Wat een mooi gewicht! Hopelijk mag hij snel mee naar huis en zijn eigen bedje in gebruik gaan nemen. Ben hélemaal blij!
Las het goede nieuws net op hyves! Marleen,man en Roel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Wat een prachtig gewicht ook Helemaal goed! Geniet er lekker van met z'n 4tjes!
JAAAAA........LUUK is er! En wat een gewicht...helemaal super. Marleen en familie gefeliciteerd. (zat er mooi naast met mijn meisje )
Marleen, Marleenman en Roel van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, Luuk echt een super leuke naam zeg. Hopelijk mag je snel naar huis of misschien ben je al lekker thuis omdat luuk niet in de couveuse hoefde. Meiden op de rest reageer ik morgen vandaag terug van een super vakantie maar ben te moe om mijn verhaal te doen kruip zo lekker mijn bedje in maar wilde wel alvast ook via deze weg Marleen feliciteren!
haaaaaaaaaa het mag in de krant!!!!! ik had het goeeeeeeed!!!! maar dat terzijde. Marleen, marleenman en roel van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje luuk (super leuke naam, zo heet mijn neefje ook!!) En wat een prachtig gewicht zeg, ruim boven de 2500!!! Luuk, ik ben nu al trots op je
Marleen, ook hier nog even gefeliciteerd met Luuk! Super dat het zo goed is gegaan, mooi gewicht ook, Mirthe woog bij 40 wkn 2730 gram.. dus Luuk heeft haar eigenlijk al ingehaald.. Ik hoop dat jullie snel thuis zijn met jullie gezinnetje en lekker kunnen gaan genieten van de kraamtijd.
mielenl, ik maak een diepe buiging voor je.... je had het alwéér goed! boni, wat een grappig idee dat Luuk nu al zwaarder is dan Mirthe was. en dan dachten alle deskundigen dat hij te klein zou zijn... marleen: goed gerust hoor, je mag trots zijn op jezelf dat je hem zo goed hebt afgeleverd.
en dit mag ook wel in de krant: Betti heeft vannacht geslapen van 20 uur tot (bijna) 6 uur!! het enige dat we anders hebben gedaan dan anders, is haar iets vroeger naar bed brengen (normaal tussen 20.30 en 21.30 en nu dus al voor achten). niet dat het voor ons een ongestoorde nachtrust was, want dat zul je altijd zien: om half 2 begon Deane ineens te gillen... terwijl je hem dus nóóit hoort 's nachts, behalve als zijn zusje een keer stil is.
Wat goed van betti zeg. Ik hoop dat ze de smaak te pakken krijgt Wel heel herkenbaar dat als de één dan eindelijk stil is de ander komt. Hier vorige week ook gehad. Eindelijk dat Tijn weer heerlijk doorsliep komt één van de meiden wel weer. En uiteindelijk alle kids lekker aan het slapen meldt onze vierde kind zich .....slaat de hond aan die echt nooit blaft. Whahaha....moest erzelf nog om lachen ook.
had de zin nog niet helemaal afgelezen en ik zat hier al helemaal te stuiteren hihi, oh leuk leuk leuk ons kwebbeltje krijgt nog een 4de, maar nee het was de hond. Iets te vroeg gejuicht WHAHAHAHAHA
Ik zat er ook helemaal naast bij Marleen, was er zo heilig van overtuigd dat het een meisje was. Ik ben zo benieuwd naar Luuk, hopelijk is ze snel weer online om een wat uitgebreider verslag te doen. Onze vakantie was heerlijk. Ryan heeft zo voornamelijk voorbeeldig gedragen maar zo af en toe ook echt wel heel ondeugend. Het vliegen ging de heenvlucht heel goed. We moesten hem s nachts om 2 uur wakker maken maar hij stond te springen in zijn bedje 'vakantie toe' en op Schiphol ging het ook allemaal prima en voordat we in de lucht zaten lag meneertje al heerlijk te slapen. Het hotel was echt super. Een grote aanrader voor iedereen. De miniclub was gigantisch waar ik iedere dag samen met Ryan ben wezen spelen. Er was zelfs een soort van ballorig, een grote speeltuin en mooie hygiënische speelkamers. s'Avonds ging hij iedere dag naar de mini disco dat was ook zo leuk. Onder het avondeten vroeg hij al wanneer hij naar dansles mocht, echt zo schattig. Het weer was alleen wat minder, vooral bewolkt en zelfs nog 1 hele dag regen gehad, maar toen ben ik lekker wezen shoppen met mijn mams en schoonzusje en zijn alle mannen in het hotel gebleven. Maar de laatste dag heeft weer een hoop goed gemaakt, lekker het hele dag zon en geen wolkje aan de lucht. Dus Ryan was het zwembad toen ook niet uit te slaan. Hihi hij had zelf een vakantie vriendje Lucas. En nu draait hier de wasmachine alweer op volle toeren maar ben gelukkig nog anderhalve week thuis JOEHOE.